![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Patrick Dewael is bezig met een wet in elkaar te flansen die dat mogelijk moet maken.
Laatst gewijzigd door Duym : 8 september 2006 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet door een en ander in vette letters te zetten, dat uw "argument" kracht wordt bijgezet. Nergens weerlegt u dat dit onderscheid een culturele constructie is. Bovendien betwijfel ik dat er in den beginne van de menselijke soort al een (cultureel) onderscheid werd gemaakt tussen 'natuurlijk' en 'onnatuurlijk' (alles was in wezen natuur en bezield). In het beste geval was er 'gewenst' en 'ongewenst' gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Wat heeft die wet te maken met 0110 en ZHS?
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 9 september 2006 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof je niet.
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Dat vrees ik zeker. Ik trek me onmiddellijk terug uit elke partij of organisatie die mensen uitsluit omwille van hun huidskleur of geaardheid, jammer dan van de vele goede dingen die ik dan ook moet achterlaten.
Ik vrees dat de fundamentalisten hier de zaak verpesten en de redelijken wel eens tot onrede gaan brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Dus ook uit partijen die mij uitsluiten van het burgerlijk huwelijk omwille van mijn geslacht? Ik mag immers niet met een man trouwen omdat ik er zelf één ben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Wie houdt jou tegen om met een een man samen te wonen en te genieten van alle rechten en plichten? Alleen de naam huwelijk is voorbehouden aan hetero's. Voelt u zich daarom uitgesloten: klein geestigaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ons overkomt het wel. En dan zouden wij ons niet uitgesloten mogen voelen, maar jullie wel, gewoonweg omdat jullie het etiket 'huwelijk' op jullie verbintenis niet mogen plakken. Een beetje ernstig. Laatst gewijzigd door Duym : 9 september 2006 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, met Filip Dewinter mag je niet samenwonen, maar dat moet je hem verwijten. Citaat:
Citaat:
Of was je er niet voor geschikt ? Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 9 september 2006 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een gokje: kritisch denken?
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vandaar deze bondige reactie ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel opvallend in de discussie is het steeds wederkerende 'feit' dat er steeds weer gegoocheld wordt met begrippen zoals manipulatie en indoctrinatie. Blijkbaar wil of kan het blok niet beseffen dat er nog steeds burgers zijn die ook wel eens geheel zelfstandig kunnen denken (quelle horreur...). Zoiets bestaat niet, mijnheer. Artiesten die deelnemen aan concerten voor verdraagzaamheid zijn misleid, mijnheer. Artiesten kunnen niet zelfstandig denken, mijnheer. Die zijn stuk voor stuk gemanipuleerd en geindoctrineerd door de linkse kerk, mijnheer. Hetzelfde doet zich nu voor inzake de borden 'zonder haat straat'. Nee, nee, mijnheer, zoiets is onmogelijk. U kunt daar niet zelf over beslist hebben, mijnheer. Daartoe bent u niet in staat, mijnheer. U moet gemanipuleerd en geindoctrineerd geweest zijn, mijnheer. Het zegt veel over het beeld dat het blok zich vormt over de Vlaamse burger, namelijk een stelletje onwetende lompe dommeriken die geen flauw benul hebben waarover ze praten. Een heel fraai toekomstbeeld, voorwaar ...
![]() |