![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Geen gevaar zu, nooit stem ik op het VB. NOOIT; ik heb nog mijn trots en eer hoor.
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We leven nu gelukkig in een periode dat homoseksuelen als gelijkwaardige mensen worden behandeld (islamtische landen uiteraard buiten beschouwing gelaten). Ik vrees dat door mensen zoals jij de klok vlugger zal teruggedraaid worden. Hopelijk maken wij het niet meer mee, maar dat die terugdraaiïng eraan komt, is een zekerheid, helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() voil�* de homohaat slaat alweer toe, hmmm die terugdraaiing erkomen, vergeet niet dat er nog verschillende gerechtshoven bestaan wegens discriminatie hé dan, wat met de reeds gesloten huwelijken etc?? Maar ja voor VB'ers is dat niet van belang zeker wat de gevolgen daarvan zijn op menselijk vlak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst zegt u dat homosexualiteit/ bisexualiteit niet gelijk kan worden gesteld met heterosexualiteit en dan zegt u dat het helaas zal zijn. Zolang er mensen bestaan die zo denken als u, zal het inderdaad niet gelijkwaardig zijn en niet door mensen als bart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1.Ik heb gezegd dat homoseksualiteit gelijkstellen met heteroseksualiteit nooit ingang zal vinden. Nooit! Is ook nooit geweest, nergens. 2. Ik zeg: We leven nu gelukkig in een periode dat homoseksuelen als gelijkwaardige mensen worden behandeld, maar dat ik ervoor vrees dat dat vlug teruggeschroefd zal worden. Mensen zoals Bart, die het onderste uit de kan willen, versnellen dat proces. Moeilijk hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Allé nu zijn degene die voor homoseksualiteit zijn al linksen en het onderste uit de kan, er is al het huwelijk en adoptie... gewoon nog beetje meer begrip en minder haat zou al héél véél waard zijn.
Maar het homohatende VB zal me niet in mijn doel verhinderen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben geen "linkse", doe eerst de moeite meer berichten van me te lezen en zie dat ben rechts progressief (als zoiets bestaat) ben. Homosexualiteit/bi hoeft helemaal niet "gelijk gesteld" te worden. Het is gelijk. In de hoofden van velen is het ál gelijk en volgens de wet is het ook gelijk. Er bestaat geen wet meer die homo/bi-sexualiteit veroordeeld. Homosexualiteit was aanvaard in alle grote culturen van deze wereld. Daarom heet ook grieks, weet u wel mevrouw de papjuf. U "vreest" voor het terugdraaien van de klok. Onzin, anders zou u zo een kraam niet uitbraken. Wel dat het in sommige hoofden nog een tijd zal duren voor ze aanvaarden dat er geen verschil bestaat bij sex, enkel varianten. Ik denk eerder dat u denkt van : godverdomme die viezerikken hebben al een paar gelijke rechten en nu willen ze nog meer. Net zoals die mannen die diezelfde argumenten hadden bij de vrouwenemancipatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nu de lakmoesproef: Citeer mij één zin uit het partijprogramma van gelijk welke partij waarin staat dat homoseksualiteit een volkomen normale vorm is van seksualiteitsbeleving. En omdat ge in de papklas zit leg ik de nadruk op 'seksualiteit', niet op de 'seksuelen', want dat gaat over mensen. En het woord viezerikken gebruikt gij, niet ik. Ik denk dat je je geaardheid nog niet goed verwerkt hebt. Laatst gewijzigd door Duym : 9 september 2006 om 06:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt echt wel nood aan politici precies.
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mag graag zo een opmerking horen van iemand die vindt dat de meeste vreemdelingen zich als beesten gedragen.
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.groen.be/ Citaat:
http://www.sp.be/provinciaal/nieuws/...nID=9&iID=8125 Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 september 2006 om 08:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Waar en wanneer heeft die dat gezegd?
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat averechts Bartje niet op zijn plek zit bij NVA ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President