![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1022 |
|
Europees Commissaris
|
Ohwja onze nieuwe chef staatsveiligheid is ne francofoon. Toevallig enen die hielp het Vlaams Blok te veroordelen. De inquisitie tegen Vlaanderen zal nu enkel vergroten, merci Wallonie! We krijgen jullie nog wel klein!
|
|
|
|
|
|
#1023 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je beschikt over te weinig info om over mij persoonlijk ook maar iets zinnigs te zeggen. Je bedoelt dus dat mijn posting zielig(er) is. Je mag me eens haarfijn uit de doeken doen wat er zielig is aan het leggen van verbanden aan de hand van krantencitaten. Of spreek gewoon de stelling tegen: "Net als de opgepakte extreemrechtse terroristen, die reeds racistische en xenofobe opinies bekenden, wordt ook de Vlaamse minister-president Leterme gelinkt aan terrorisme, en lopen er meerdere racismeklachten tegen hem. Uw beurt. Degelijke kranten citeren mag.
|
|
|
|
|
#1024 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Racistische gevoelens tegenover de Franstaligen? Uit ze maar hoor. Ik weet het al langer van de N-Va (=VB-light) Jullie kartelbaas mag er ook al voor naar 't tribunaal. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1025 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1026 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maingain zegt dat.... Me dunkt dat de vrije meningsuiting van extremisten uit franstalige hoek nogal veel invloed heeft op jou. Al goed dat niet iedereen even beïnvloedbaar is als jij....
|
|
|
|
#1027 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1028 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1029 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1030 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik die altijd heb gedacht dat het CGKR bedoeld was om er slechts één partij het politieke leven mee onmogelijk te maken. Wedden dat, nu er (vanuit franstalige hoek) al te gul van het Belgische inquisitiecentrum gebruikt wordt gemaakt om �*ndere politici dan deze van het VB te proberen uit te schakelen, Belgique' s trots geen lang leven meer zal beschoren zijn? |
|
|
|
|
|
|
#1031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is dus duidelijk dar de 'Noord-belgen' anders zijn en denken dan de 'Zuid-belgen'. Een goed argument voor Boedelscheiding! |
|
|
|
|
|
|
#1033 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1034 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
primo: nazi's zijn, de nazi-partij is 61 jaar geleden ten onder gegaan, dus oud zullen die gasten al moeten zijn. In geval je doelde op neo-nazi's en het voorvoegsel gemakshalve liet vallen, gelieve dan aan te geven welke VB-mandatarissen er neo-nazi's zijn. Dit houdt tevens in dat je met argumenten en empirische bewijzen komt om je stelling te bewijzen. M.a.w. stellen dat Dewinter een nazi is omdat hij criminele vreemdelingen wil uitwijzen telt niet. Zo lopen er zes miljoen rond in dit land. secundo: criminelen zijn, welke criminele feiten werden door welke criminelen begaan? Opnieuw: geen vluchtig geleuter over een uitspraak waarvan jij er waarschijnlijk al een miljoen hebt geponeerd tegen VB-stemmers. En dan die hoogmoedige stelling: In de jaren 30 was het net hetzelfde. Gelieve je pijnlijk onbenullige historisch kennis in het vervolg voor jezelf te houden. In de jaren 30 speelden zoveel andere factoren mee zoals de torenhoge herstelbetalingen, de inflatie, armoede en werkloosheid, dat je met een simpele one-liner "ze waren tenminste tegen de vreemdelingen" afgaat als een lekkende gieter. Haal nu maar eens je jarenlange ervaring uit de doos om hier klaar en duidelijk opte antwoorden. En dan mag je me ook nog eens langs je neus antwoorden op de volgende vraag: Gezien je denigrerende opmerking over mijn leeftijd, doel je waarschijnlijk op het feit dat ik te jong en onervaren zou zijn, naast een kanjer van een wandelend geschiedenisboek als jij, om mee te praten met de grote jongens. Hoe komt het dat de PC-correcte partijen na tientallen jaren van vruchteloze pogingen alleen maar verzwakter uit de (oneerlijk gevoerde) strijd zijn gekomen tegen het Belang? Zou het kunnen dat ze er na al die jaren van fantastische ervaring nog steeds niet in geslaagd zijn om in te zien dat op de boodschapper schieten makkelijker doorprikbaar is voor de kiezer dan het vinden van afdoende oplossingen voor de pijnpunten die het belang blootlegt in onze maatschappij?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#1035 |
|
Europees Commissaris
|
Ik denk dat er hier een aantal de ironie van Staaf zijn postings maar niet willen snappen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#1036 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik ga op vakantie waar het klimaat goed is...
Hoe dat het komt dat het klimaat er goed is interesseert me niet... We creeerden een kweekbodem voor neo-nazis en sprokkelen nu de gevolgen bijeen! De feiten zijn simpel de uitleg is altijd lang... |
|
|
|
|
|
#1037 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#1038 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al maanden worden we geteisterd doorextreem rechtse terreur en toch blijven jullie op de moslims kakken. U shiet op de boodschapper mijn beste. Ga nog maar wat bommekes maken om mensen op te blazen en de staat te destabiliseren. |
|
|
|
|
|
|
#1039 |
|
Europees Commissaris
|
Goede zaak? Is het volgens mij nooit geweest. Mij geen woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb!
|
|
|
#1040 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|