![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die kalmte is niet altijd even gemakkelijk, soms zou'k mensen gewoon door den utp kabel willen sleuren
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een negatieve evolutie voorwaar ; ik kan mijn eigen geestigheid echt niet in bedwang houden . Wat u gedrag betreft , we evolueren inderdaad achteruit . Laatst gewijzigd door Kaffer : 8 september 2006 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
|
![]() Citaat:
Oh, deze bijlage is bedoeld ja grap ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een grapje ligt hier wel moeilijk op dit forum heb ik al meermaals ondervonden . Ik zal het in het vervolg dus laten . Laatst gewijzigd door Kaffer : 8 september 2006 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik heb da gelezen, maar moest een beetje lachen ![]() Citaat:
It's called a theory because it's not a fact .. ![]() Citaat:
dat is iets anders, die theorie is eigenlijk verbeterd .. Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 8 september 2006 om 22:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Ironie is zeer moeilijk schriftelijk over te brengen, hoort nu eenmaal bij het internet dat misverstanden zich zo voordoen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() Ik zal tot afgrijzen van velen hier eens zwart op wit bewijzen dat evolutie niet kan .
De afgelopen honderden jaren hebben wetenschappers vastgesteld dat duizenden soorten ( wellicht gaat het om honderdduizenden soorten , kleinere en onbekende meegerekend ) zijn uitgestorven . Wetenschappers hebben BEWEZEN op basis van de nieuwste technieken dat ALLE diersoorten ontzettend oud zijn , van evoluthie is dus geen sprake . De dinosaurussen zijn niet alleen door natuurrampen uitgestorven maar door een veelheid van faktoren . De reden is dat ze zich NIET konden aanpassen aan veranderende omstandigheden , nope evolutie dus . Wat de huidige diersoorten betreft idem dito , Alle diersoorten zijn ontzettend oud ( BEWEZEN ) , er verdwijnen permanent diersoorten ( BEWEZEN ) . Jullie hebben het punt dat de mens voor pakweg 99% verwant is aan de aapachtige . Dat is een ERNSTIG VERMOEDEN , GEEN BEWIJS . Ik heb het BEWIJS dat diersoorten uitsterven terwijl er GEEN bijkomen . nope evolutie dus . |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Partijlid
|
![]() Jij hebt het bewijs. En naast je staat de Nobelprijs? Komaan man, spui je bewijzen hier uit.
Laatst gewijzigd door Chilles : 9 september 2006 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, eh, maar voor iemand als ik zou zoiets eerder opwindend zijn dan afgrijzen, het zou betekenen dat ik alles wat ik weet zou moeten herdenken, en daar zie ik niet op tegen. Citaat:
Wat mij eerder intresseert is de onderliggende oorzaak van deze massale uitsterving van diersoorten, en zoiets zal vrij complex zijn. Citaat:
Het is nu eenmaal logisch dat een grootschalige klimaatswijziging voor drastische effecten zal zorgen in het ecosysteem van de Aarde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anyways: Van yahoo: Citaat:
Citaat:
Gewoon enkele voorbeelden van evolutie ![]()
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 september 2006 om 11:29. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een van de reden dat er meer geexperimenteerd wordt met varkens, en is de diepere redenen waarom sommige religies geen varkensvlees eten , dat is dan nl. een soort kanabalisme. Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
o.m:http://www.positiveatheism.org/mail/eml8561.htm/ btw ik snap niet waarom die Amon-Re zich zo onwetenschappelijk opstelt? Hij gilt en scheld alleen maar wat. Jammer ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 9 september 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
M.a.w ze weten gewoon niet waar de klepel hangt en gokken er maar op los.
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iedereen die in staat is te lezen ziet wel dat je geen enkel argument van Amon_Re hebt weerlegd. Gewoon pseudo-wetenschappelijke rommel copy-pasten is gemakkelijk, op de weerleging ervan ingaan valt wat moeilijker.
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ga eens een paar stappen van je spiegel vandaan.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 9 september 2006 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |