![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En als er pluraalpaspoortige vogels tussen zitten, die UITZETTEN.
|
|
|
#1102 | |
|
|
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 september 2006 om 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#1103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1104 | |
|
|
Citaat:
In Nederland weet ik wel enige plaatsen waar ik als autochtoon 's-nachts beter wegblijf, moderne benaming: "no-go-areas".
|
|
|
|
#1105 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1106 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1107 |
|
Minister
|
Oh jawel maar voor dat bedrag krijg ik iets terug. Een staatsveiligheid die geen onderscheid maakt in kleur als het op terroristen aankomt. MAW
veiligheid krijg ik er voor terug. Iets wat jullie blijkbaar niet wensen. Veiligheid is voor jullie op een marokkaan mogen kloppen zonder dat hem iets kan terug doen. |
|
|
|
|
|
#1108 |
|
Banneling
|
Voor het bedrag dat ik aan belastingen zou ophoesten kan ik me een koppel persoonlijke bodyguards permitteren.
Nog beter voor de werkgelegenheid ook. Zou vrfstdt daar geen oren naar hebben, die zit nogal verlegen naar jobs naar het schijnt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 september 2006 om 19:55. |
|
|
|
|
|
#1109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1110 | |
|
|
Citaat:
Het is meer dan gewenst dat vreemdelingen die hier wensen te wonen de taal leren. Hoe wil je anders dat ze werk vinden, en dat geen getto's ontstaan? |
|
|
|
|
|
|
#1111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij wapenhandelaars, straf hé. Neemt natuurlijk niet weg dat deze ook moeten gestraft worden als ze niet in orde zijn met de wapenwet. Ik zou de onderzoekers trouwens aanraden om ook eens in Wallonië te gaan snuisteren, wedden dat de oogst daar nog veel groter zou zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#1112 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En voor de rest zou ik het interview met Audenaert in de Knack, toch nog maar eens lezen, wat veiligheid betreft. Laatst gewijzigd door Bob : 9 september 2006 om 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#1114 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1115 |
|
Banneling
|
één of andere aanslag, gevolgd door een fake-opeising door een onbekende zgn moslimgroep????
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 september 2006 om 20:17. |
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
|
Citaat:
In de gewone Vlaamse scholen kun je vier talen leren, dat is prima, (waar gebeurt dat nog?) niemand wil dat veranderen. Maar wie hier wil wonen moet minstens onze taal leren zodat ze werk kunnen vinden en normaal functioneren in de samenleving. |
|
|
|
|
|
|
#1117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ter uwer informatie: het ging over de noodzaak om een taal (het Nederlands met name) TE LEREN. is dit voor u hetzelfde dan als een taal VERBIEDEN? Of is uw brein geconcipieerd als een FIFO (een taal leren betekent een andere taal "vergeten")? sjonge sjonge |
|
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is niet omdat ge 'shit' in tien talen kunt zeggen dat gij geen respect meer moet opbrengen voor de taal die gebruikt wordt in een land
|
|
|
|
#1119 |
|
Banneling
|
Citaat:
De federale politie heeft donderdagmorgen op 24 verschillende plaatsen in ons land huiszoekingen gedaan, ondermeer in legerkazernes en bij militairen. Het onderzoek houdt verband met extreem-rechts. Er waren aanwijzingen dat ze aanslagen planden om het land te ontwrichten. Voorlopig wil het parket niet meer informatie vrijgeven, vanmiddag is er een persconferentie. (VTM Nieuws) Hoe hard zouden ze hier niet aan 't brullen zijn, mocht een dergelijk arsenaal en complot bij vijf moslims gevonden zijn...... |
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|