![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zal toch Marie van de koster niet zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik verwacht ? Dat er voldoende controle op de wapenhandel is zodat malafide wapenhandelaars geen verboden tuig kunnen verhandelen. Maar ik weet het, ge zet liever een flik aan elke auto om een proces op te maken als iemand te lang parkeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus maw moet men VB stemmen facismelovers of niet : wat ik nu ook zal doen na jaaaaaaaaren voor "voorbeeldige" partijen te hebben gestemd. Eigenlijk zou ik voor JM Dedecker moeten stemmen, maar ik ga nu eens compleet rechts stemmen. Ben het kotsbeu al die moslimbullshit. Laatst gewijzigd door colargo : 9 september 2006 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Gouverneur
|
![]() U bedoelt toch niet dat ze links zijn, omdat ze bijna allemaal uit landen van het vroegere oostblok afkomstig waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Joschka Fisher van de Duitse groenen was jarenlang minister van buitenlandse zaken. Als student was hij een veel gevaarlijker vechterbaas dan FDW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af of ze binnen enkele weken tijd met z'n allen niet naar het voetbal mogen!?
Of moet je echt iemand neersteken daarvoor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En wat nog ironischer is: ik ken toch wel een behoorlijk aantal "rechtsgezinden" die zouden willen dat de dienstplicht wordt heringevoerd zodat we "al die criminele Marokkanen eens kunnen heropvoeden". ![]()
![]() |
![]() |
#1150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zou een paar nijpende wereldproblemen sneller oplossen. Maar persoonlijk vind ik zo'n maatregel niet erg humaan, laten we het dus houden op een leuke denkpiste die niet per se in de praktijk hoeft te worden gebracht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter sloeg een (Duitse) journalist het hospitaal in, gewoon omdat die man hem een paar vragen wou stellen.
![]() |
![]() |
#1153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Reden te meer voor Flahaut om alles naar Wallonië over te hevelen, hé? Citaat:
Citaat:
Jij wel dan?
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was de wet toen niet 'de wet' zoals dat vandaag in dit land het geval is?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 september 2006 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() extreem rechts heeft altijd een beetje bestaan, maar wordt nu gestimuleerd
omwille van extreem moslim fundamentalisme in europa, België. Het ene fundamentalisme brengt het ander fundamentalisme mee. Indien hier maar evenveel ilegalen en vreemdelingen rondliepen als 30 jaar geleden, zouden we een heel ander politiek climaat kennen. Paardebril mentaliteit van VLD en andere partijen tov vreemdelingen is de sterkte van het VB. Laatst gewijzigd door colargo : 9 september 2006 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was wel de politie met de wapenstok, niet omgekeerd zoals je schijnt te suggereren.
![]() |
#1158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de ijzerbedevaart is ook al vele jaren salonfähig geworden. Er worden zelfs Vlaamse ministerpresidenten op aangetroffen. En is de ijzertoren al niet meer dan 20 jaar gelden door het Vlaams Parlement uitgeroepen tot Nationaal Monument? Jules heeft gelijk als hij constateert dat u nog in de jaren 1950 leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |