Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2006, 00:01   #1201
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dus ge wilt zeggen dat er nog veel labiele en gevaarlijke mensen rondlopen als HVT? Niks nieuws, bij de laatste telling waren het er zelfs al zo'n 1 miljoen. Bij mensen die de stoppen doorslaan is een psychiatrische begeleiding een noodzaak.
Als die allemaal onder begeleiding naar de voetbal moeten, dan zie ik toch wel een probleem.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 00:02   #1202
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus ge wilt zeggen dat er nog veel labiele en gevaarlijke mensen rondlopen als HVT? Niks nieuws, bij de laatste telling waren het er zelfs al zo'n 1 miljoen. Bij mensen die de stoppen doorslaan is een psychiatrische begeleiding een noodzaak.
als ge aan iets allergisch geworden bent, volstaat het het produkt waar ge allergisch voor zijt , te verwijderen uit uw omgeving.In het geval van die mensen gaat het mischien om de vreemdelingen.Door die hun ongehoord talrijke aanwezigheid, maken ze de mensen ziek mischien...Preventief, in het belang van de volksgezondheid, zouden er dus een zeker aantal weggestuurd moeten worden.In naam van het Volksgezondheids Belang dus...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 00:03   #1203
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Baader Meinhoff, Action Directe, Brigati Rossi...nooit van gehoord? Deze positieve mensen knalden er anderen omver, en legden bommen.Gesteund door onderandere Oost-Duitsland, waar een aantal onderdak vonden als de grond hen te heet onder de voeten werd in het Westen.Ge gaat dat toch niet ontkennen?
Allemaal extreem rechts. Extreem links bestaat niet. Een linkse groepering die geweld gebruikt schuift niet meer op naar links maar schuift helemaal naar uiterst rechts.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 00:03   #1204
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bin laden? De Alexandra Colen van het midden oosten? Man man als er iemand extreem rechts is is het wel Bin laden met zijn "eigen volk eerst" rethoriek
Ja, als straks alle moslims dan voor het vb gaan stemmen, dan zitten we met nog een probleem bij.
Oud 10 september 2006, 00:04   #1205
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
als ge aan iets allergisch geworden bent, volstaat het het produkt waar ge allergisch voor zijt , te verwijderen uit uw omgeving.In het geval van die mensen gaat het mischien om de vreemdelingen.Door die hun ongehoord talrijke aanwezigheid, maken ze de mensen ziek mischien...Preventief, in het belang van de volksgezondheid, zouden er dus een zeker aantal weggestuurd moeten worden.In naam van het Volksgezondheids Belang dus...
Wel een meerderheid van de bevolking is ook allergisch geworden aan het VB. Dus preventief verwijderen dat kankergezwel.
Oud 10 september 2006, 00:05   #1206
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Ik verneem dat een Turkse extreemrechtse op de lijst staat bij CD&V!
Hij was voorzitter van een extreme partij (?). Toen er protest kwam nam hij ontslag uit die partij hoewel hij eerst beweerde er geen lid van te zijn !?
Er schijnt bij SPA ook zo iemand op de lijst te staan!?
Mamaloe er moet aangepakt worden!!
Het is inderdaad een schande dat die extreemrechtse Turkse Grijze Wolf niet van de CD&V-lijst geschrapt is na die onthulling.
Het volstond voor de partij dat hij zijn voorzitterschap opgaf.
Alsof hij daardoor plots minder extreemrechts zou worden.
Oud 10 september 2006, 00:05   #1207
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel een meerderheid van de bevolking is ook allergisch geworden aan het VB. Dus preventief verwijderen dat kankergezwel.
Ook voorstander van een totalitair regime ?
Oud 10 september 2006, 00:06   #1208
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zoals ik al zei : extreemrechts kan het niet laten te blijven minimaliseren en ridiculiseren. Opvallend, maar niet verwonderlijk.
Ik ga het niet opnemen voor extrem-rechtd, Pietje, maar je doet wel net hetzelfde als hen: van 1 persoon iedereen maken.
Oud 10 september 2006, 00:09   #1209
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Och ja..........je beweert dus dat die bekentenissen van Van Temsche onder dwang werden afgedwongen..........Dan is het je plicht van daartegen klacht neer te leggen...............tenzij je, zoals gewoonlijk maar wat staat te raaskallen.
klacht indienen? Tegen wie, en voorwat? Denkt gij soms dat wij in een rechtsstaat wonen? Moest die Van Themsche en arabier geweest zijn,die een paar vlamingen had omvergeknald, was hij waarschijnlijk reeds vrij.Dan zou hij gezegd hebben van "ik was mijn geweer aan het kuisen, en het is per ongeluk afgegaan.Niet express, ik zal het niet meer doen". En daarna...hop, een gratis ticketje voor naar de voetbal te gaan zien met zijn kameraden, de doodboksers van G.DeMoor, de killers van Joe en nog een paar van die slag, ze lopen met hopen door uw straten...
Oud 10 september 2006, 00:10   #1210
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ik ga het niet opnemen voor extrem-rechtd, Pietje, maar je doet wel net hetzelfde als hen: van 1 persoon iedereen maken.
Doe de moeite en lees de reacties van enkele VB-ers en je zal zien dat hun reacties allemaal min of meer in die richting evolueert .
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 00:11   #1211
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Na al die moslim aanslagen.....
Zullen we ook wel wennen aan die neonazi aanslagen zeker

Raar dat niemand het hier heeft waarom zoiets tot stand kan komen.!!

Het is het huidige politiek climaat die zoiets in gang zet en zij zijn eigenlijk toch wel een beetje medeverantwoordelijk.
Pim fortuyn was ook geen neonazi maar zoals hij zei VOL is VOL, en we zeggen dit nu al jaren. Maar toch komen er nog bij en gaat alles z'n slakkegangetje. Misschien zullen ze nu wakker schieten al betwijfel ik dat ten zeeeerste.
Zou het kunnen zijn, dat (ook) die neonazis een moeilijke/slechte/kansarme jeugd hebben doorgemaakt?

Vooral aangezien ze waarschijnlijk autochtonen zijn, vind ik dat dit geen belemmering zou mogen vormen voor de rechtsgang; harde voorbeeldstelling nodig.
Oud 10 september 2006, 00:11   #1212
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
klacht indienen? Tegen wie, en voorwat? Denkt gij soms dat wij in een rechtsstaat wonen? Moest die Van Themsche en arabier geweest zijn,die een paar vlamingen had omvergeknald, was hij waarschijnlijk reeds vrij.Dan zou hij gezegd hebben van "ik was mijn geweer aan het kuisen, en het is per ongeluk afgegaan.Niet express, ik zal het niet meer doen". En daarna...hop, een gratis ticketje voor naar de voetbal te gaan zien met zijn kameraden, de doodboksers van G.DeMoor, de killers van Joe en nog een paar van die slag, ze lopen met hopen door uw straten...
Man, man, man .......wat een wartaal
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 00:12   #1213
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
VRT meldde dat politieke partijen niets met de zaak te maken hadden.
Dit soort mensen zijn niet gewenst en niet aanwezig bij het VB
Het klopt dat een paar bizarre vriendjes van Thomas B. (de hoofdverdachte) al enige tijd geleden uit het VB gezet zijn. Een zekere Wolf Kusse van "groen rechts" was daar één van.
Oud 10 september 2006, 00:12   #1214
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
wel, dat ligt aan u, om dat te doen hé.Waar wacht je op? Binnen een paar weken moogt ge gaan stemmen (als ge oud genoeg bent), en als de uitslag van de verkiezingen u niet bevalt,kunt ge zoals de moslimfundamentalisten doen: een bom smijten, of ze bekogelen met een vuurwapen...
Oud 10 september 2006, 00:13   #1215
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Inderdaad.
Bij wapenhandelaars, straf hé.
Neemt natuurlijk niet weg dat deze ook moeten gestraft worden als ze niet in orde zijn met de wapenwet.
Ik zou de onderzoekers trouwens aanraden om ook eens in Wallonië te gaan snuisteren, wedden dat de oogst daar nog veel groter zou zijn ?
Ik heb eens op stage in de Ardennen eens bij een wandeling een verlaten schuur gevonden waar niks instond...dat schuurtje stond 'in the middle of nowhere'. Als ik nu scumbag was...ik zou daar t één en ander opslaan van wapens
Oud 10 september 2006, 00:13   #1216
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Guido Demoor is niet doodgebokst. Guido Demoor is bezweken aan zijn eigen agressief gedrag!
Oud 10 september 2006, 00:14   #1217
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Doe de moeite en lees de reacties van enkele VB-ers en je zal zien dat hun reacties allemaal min of meer in die richting evolueert .
Ik heb een gedacht over mensen die met zulke sijets sympathiseren en tis niet bepaald vriendelijk.
Oud 10 september 2006, 00:14   #1218
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dat is het klimaat dat het VB schept he. Ge ziet van waar het VB komt, uit een heleboel terroristische organisaties zoals het VMO e.a. Tja als beginnend terrorist zou ik ook wel opkijken naar figuren als FDW die het van terrorist tot zelfverklaard politicus heeft geschopt. Wat is het verschil tussen het BBET en de organisaties waar FDW deel van uitmaakte? Nada!

Men had al veel langer optreden tegen het oprukkend facisme in vlaanderen. Partijen die veroordeeld zijn voor criminele feiten mogen zomaar opnieuw beginnen? Verhofstadt is veel te soft geweest voor de extremisten in dit land. Langs de ene kant maar pochen met al die moslimorganisaties die worden opgerold maar de moeder van alle terroristische organisaties wordt ongemoeid gelaten en zit zelfs in het parlement.
Hr De Winter een terrorist? Wat heeft hij dan op zijn geweten?
Oud 10 september 2006, 00:14   #1219
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Man, man, man .......wat een wartaal
aargh...tegen zulke straffe argumenten kan ik niet op.Genade
Oud 10 september 2006, 00:15   #1220
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Guido Demoor is niet doodgebokst. Guido Demoor is bezweken aan zijn eigen agressief gedrag!
jaja, en ik ben Napoleon
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be