![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5981 |
|
Banneling
|
God is liefde, Paulus. Wie geen andere mensen kan lief hebben, mag nog zoveel redeneren als hij wil maar hij zal het Rijk Gods niet binnentreden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 |
|
|
|
|
|
#5982 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ok hou die gevangenen maar? Stuur maar zelfmoordterroristen? En aan de Palestijnse overheid: Doe er vooral niks aan? Moest de Palestijnse overheid, zelf optreden tegen de zelfmoordterroristen, dan zou Israël dat niet hoeven te doen. Ze kregen daartoe ook 30 000 gewapende ordehandhavers, in ruil voor de ontruiming van de Gazastrook. Denk ook eens aan de veiligheid van de Israëlische burgers, zou ik zeggen. Als de Palestijnen willen dat de aanwezigheid van Israëlische troepen in de Gazastrook verdwijnt, dan weten ze wel wat ze moeten doen. Maar ze willen lekker niet. Wel, dan moeten ze ook de sukkelaar niet uithangen, vind ik. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5983 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eenzijding prediken dat de Joden van anderen moeten houden zoals God van hen houdt, zal de veiligheid van de Israëlische burgers niet verzekeren vrees ik. Of denk jij van wel misschien? Bovendien is je aangehaalde Bijbeltekst niet gezaghebbend. Noch voor de Joden, noch voor de moslims. Alleen voor de christenen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2006 om 00:51. |
|
|
|
|
|
|
#5984 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Er zijn sinds de 2de intifada zowat 5.500 Palestijnen door het Israëlische leger vermoord. - Duizenden Palestijnen zitten in Israëlische gevangenissen. - 1.200.000 Palestijnen werden een maand lang gebombardeerd en moesten hun huizen ontvluchten omdat er twee Israëlische soldaten werden ontvoerd. - 2.000 onschuldige Libanese burgers werden vermoord en moesten het met hun leven bekopen omdat Hezbollah twee Israëlische soldaten had ontvoerd (die mogelijks op Libanees grondgebied opereerden). - Een miljoen Libanezen moesten hun huizen ontvluchten omdat die uit wraak voor de ontvoerde soldaten door Israël een maand lang werden gebombardeerd. Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 ![]() Zij doden ook kinderen Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 10 september 2006 om 01:02. |
|
|
|
|
|
|
#5985 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of gaan de Palestijnese overheid en de hesbollah wachten tot er tienduizend doden gevallen zijn of zo? Wat een waanzin. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5986 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Er zijn sinds de 2de intifada zowat 5.500 Palestijnen door het Israëlische leger vermoord. - Duizenden Palestijnen zitten in Israëlische gevangenissen. - 1.200.000 Palestijnen werden een maand lang gebombardeerd en moesten hun huizen ontvluchten omdat er twee Israëlische soldaten werden ontvoerd. - 2.000 onschuldige Libanese burgers werden vermoord en moesten het met hun leven bekopen omdat Hezbollah twee Israëlische soldaten had ontvoerd (die mogelijks op Libanees grondgebied opereerden). - Een miljoen Libanezen moesten hun huizen ontvluchten omdat die uit wraak voor de ontvoerde soldaten door Israël een maand lang werden gebombardeerd. Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 ![]() Zij doden ook kinderen Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 10 september 2006 om 01:07. |
|
|
|
|
|
|
#5987 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#5988 | |
|
|
Citaat:
(BTW: die soldaat richt niet op dat kind) |
|
|
|
|
|
|
#5989 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5990 |
|
Banneling
|
![]() 'De soldaat richt niet eens op die mensen' - Hellfigger http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 |
|
|
|
|
|
#5991 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hesbollah doodt ook kinderen, qua 'eervol strijden' moeten ze zeker niet onderdoen voor de Israëli's. Maar antwoordt nu eens op de vraag: Zijn zoveel doden en vluchtelingen geen reden genoeg om de Israëlische militairen vrij te geven? Niets wijst er immers op dat Israël zijn politiek zal wijzigen. Het kan alleen maar verslechteren voor de Mo Palestijn. Maar ze willen niet. De liefde voor eigen bevolking is blijkbaar kleiner dan de haat tegenover Israël. Ook d�*t is een realiteit. Stel je eens voor dat de palestijnse overheid de militairen terug geeft en belooft de terroristen zelf te zullen aanpakken. Dan heeft Israël geen reden meer om door te gaan. Maar wat doen ze? Ze weigeren. Zelfs als Israël zegt waar ze zitten reageren ze niet eens. Ze moeten dan ook niet Israël gaan verwijten dat ze het zelf willen doen. Israël is verplicht om voor de veiloigheid van haar burgers te waken. En dat zou de Palestijnse overheid ook beter doen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2006 om 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#5992 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5993 |
|
Banneling
|
![]() 'Die soldaat richt niet op dat kind' - Van Gelre ![]() 'Die palestijnse vluchtelingen hebben alles te maken met arabische agressie tegen Israël - vanaf dag 1.' - Van Gelre http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 |
|
|
|
|
|
#5994 | |
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door werkgroep morkhoven ![]() Nu is het wel zo dat Hitler ondermeer dank zij het kapitaal van rijke Joodse industriëlen aan de macht is gekomen. Citaat:
De meeste mensen die in de periode tot ongeveer het begin van WO2 zelf dingen konden waarnemen en (trachten te) beoordelen, leven echter niet meer en ik betwijfel of iemand nog in staat is te achterhalen door wie en in hoeverre aan Hr H en overige Herren krediet werd verleend.
|
|
|
|
#5995 |
|
Banneling
|
Ik vraag mij soms af met welke mensen ik aan het discussiëren ben en kom daarbij tot verrassende vaststellingen...
"Dat ik bewondering zou hebben voor Waffen-ss is FOUT. Ik heb gezegd Dat ik respect had voor de oostfronters (vlamingen die aan het oostfront streden tegen de communisten) die inderdaad bij de Waffen-ss waren als onderdeel van de werhmacht. DIt waren geen ss Nogmaals WAFFEN-SS is niet gelijk aan SS." - Hellfigger Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 10 september 2006 om 01:27. |
|
|
|
|
|
#5996 |
|
Banneling
|
![]() Adres URL foto: http://img137.imageshack.us/img137/7078/bagdadt058917anm8.jpg Een foto gebruiken van een wijk in Bagdad en dan zeggen dat die foto in Palestina is getrokken na agressie van de israelieten. Weer een leugentje WM [/quote] |
|
|
|
|
|
#5997 | |
|
|
Citaat:
Foto 2: Deze foto is niet in tegenspraak met mijn stelling. |
|
|
|
|
|
|
#5998 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens wat is er mis met die uitspraak, zijn veel mensen die er zo over denken. |
|
|
|
|
|
|
#5999 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Werkgroep is weer aan het spammen geslagen. Het wordt hem weer eens te heet onder de voeten.
Hoe voorspelbaar toch. Paulus. |
|
|
|
|
|
#6000 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rekening houdende met je achtergrond en je bewondering voor het Oostfront + de Waffen-SS, moet ik echter niet verwachten dat je dat erg vindt. Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 10 september 2006 om 01:33. |
|
|
|
|