Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2006, 02:44   #6041
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ah, we zitten je in de weg. We storen je met onze discussies in je spamstroom antisemitische berichten.... Sorry, dat gebeurt nu eenmaal op een discussieforum...
Daar is hij weer met zijn 'antisemitische berichten'.

Wat hebben de mensen op dit forum eraan wanneer ik je voortdurend een facist zou noemen (wat je misschien ook bent) ?

In bijlage een 'antisemitisch bericht' over de actuele situatie in Gaza waarnaar ik blijf verwijzen omdat ik niet wil terechtkomen in een zielige discussie met figuren zoals Van Gelre waarin ik enkel persoonlijk beschuldigd word: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 02:53   #6042
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Is er een technische storing gaande of zit(ten) er iemand(en) echt te spammen?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 03:09   #6043
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, je argumenten zijn inderdaad op.
Ik heb vandaag tenminste nog een paar lezenswaardige berichten gepubliceerd op deze thread terwijl jij mij met een paar zeveraars en een bewonderaar van de Waffen-SS enkel voor de zoveelste maal van 'anti-semitisme' beschuldigde.

Je beschuldigde ook de mensen van de thread 'De Nieuwe Wereld Orde' dagenlang systematisch van 'antisemitisme' en 'antisemitische informatie'.

Zoiets kan niet en daar hebben de bezoekers en deelnemers van deze thread niets aan. Je bent een racist, je bent een facist, je bent een antisemiet, je bent een pedofiel... Dit is gewoon kinderachtig en belachelijk !

Je kan misschien beter naar een chatroom gaan voor je zogenaamde 'discussies'.

De Palestijnen in Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895
Oud 10 september 2006, 03:13   #6044
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat er een technische storing was, Willem, want één van mijn vorige berichten blokkeerde en verscheen nadien een 10-tal keren op het forum.

Nachtelijke groetjes,
Oud 10 september 2006, 03:19   #6045
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik heb vandaag tenminste nog een paar lezenswaardige berichten gepubliceerd op deze thread terwijl jij mij met een paar zeveraars en een bewonderaar van de Waffen-SS enkel voor de zoveelste maal van 'anti-semitisme' beschuldigde.

Je beschuldigde ook de mensen van de thread 'De Nieuwe Wereld Orde' dagenlang systematisch van 'antisemitisme' en 'antisemitische informatie'.

Zoiets kan niet en daar hebben de bezoekers en deelnemers van deze thread niets aan. Je bent een racist, je bent een facist, je bent een antisemiet, je bent een pedofiel... Dit is gewoon kinderachtig en belachelijk !

Je kan misschien beter naar een chatroom gaan voor je zogenaamde 'discussies'.

De Palestijnen in Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895
Niet hypocriet doen gij

Jij bent degene die bij gebrek aan argumenten steeds personen uitmaakt.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 07:53   #6046
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man, daar heb ik immers reeds lang op geäntwoord. Je blijft er gewoon op los zeveren.

De reden waarom ik telkens opnieuw naar mijn bericht over de situatie van de 1,2 miljoen in Gaza refereer, heeft te maken met het feit dat de nietszeggende berichtjes van jullie eigenlijk alleen maar destructief bedoeld zijn.

Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895
Zeg het dan nog eens als je wil, want ik weet je antwoord echt niet.

(iemand anders is ook goed hoor, al ik Spamhovens antwoord maar weet)

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2006 om 08:11.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 08:04   #6047
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar is hij weer met zijn 'antisemitische berichten'.

Wat hebben de mensen op dit forum eraan wanneer ik je voortdurend een facist zou noemen (wat je misschien ook bent) ?

In bijlage een 'antisemitisch bericht' over de actuele situatie in Gaza waarnaar ik blijf verwijzen omdat ik niet wil terechtkomen in een zielige discussie met figuren zoals Van Gelre waarin ik enkel persoonlijk beschuldigd word: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895

Als je niet wil terechtkomen in een zielige discussie, moet je zelf ophouden met ongevraagde mediaberichten te posten. Daar dient een forum niet voor. Wij hebben ook Google.

Het gaat ons niet om dé gangbare meningen, maar wij proberen zelf een mening te vormen en te formuleren over die situatie.

Jouw bericht dat je er telkens weer bijplakt, staat niet eens ter discussie. Noch de vorm, noch de inhoud. Vijfig postings geleden al zei ik dat we al een paar honderd postings over over de oorzaken bezig waren.

Je hebt er geen flauw idee van hoeveel je stoort en je bent er zo waar nog trots op ook. Ook van mij een dikke proficiat'.

Paulus.
Oud 10 september 2006, 08:06   #6048
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Een verwent kind dat zijn gedacht niet krijgt begint ook te rampetampen toch?

Paulus.
Oud 10 september 2006, 08:07   #6049
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb vandaag tenminste nog een paar lezenswaardige berichten gepubliceerd op deze thread....
Niet doen. Daar dient een forum niet voor. Dat is spammen.

Paulus.
Oud 10 september 2006, 08:09   #6050
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er een technische storing was, Willem, want één van mijn vorige berichten blokkeerde en verscheen nadien een 10-tal keren op het forum.

Nachtelijke groetjes,
En 't is niet mij. Niet van mij zeg ik u. Ik zou zoiets nooit doen hoor?!

??????.
Oud 10 september 2006, 09:18   #6051
Girard
Vreemdeling

Girard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Er is een verschil tussen als last gezien worden en daadwerkelijk tot last zijn.

Paulus.
Er is inderdaad een verschil tussen "tot last zijn" en "als last gezien worden". Maar de grens ligt wel heel dicht bij elkaar hé.
Als jij ergens heen gaat en je wordt er 'als last gezien' door de meeste mensen; dan "ben" je ook tot last voor al dezen.

Dit lijkt mij logisch, niet?

"Het narcisme van het kleine verschil"
Girard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 09:25   #6052
Girard
Vreemdeling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door werkgroep morkhoven
De Israëlische regering heeft voor alles een excuus.
- Waarom hebben wij de Palestijnse regeringsgebouwen platgegooid en Arafat bijna levend begraven ?
Omdat de Palestijnse Autoriteit geen orde op zaken stelde.
- Waarom bombarderen en terroriseren wij de Palestijnse bevolking ?
Omdat de Palestijnse Autoriteit terroristen in haar regering heeft opgenomen.
- Waarom vernietigen wij de Palestijnse infrastructuur ?
Omdat de Palestijnse Autoriteit niet wil ingaan op onze eis.
- Waarom bombardeerden wij Libanon ?
Omdat er Hezbollah-terroristen onder de bevolking zaten.
- Waarom gooiden we dat Libanese dorpje plat ?
Omdat we niet wisten dat er zich burgers bevonden.

Citaat:
Zijn dit dan geen argumenten misschien?

Paulus.
Nee!
Dit zijn geen argumenten!
Dit is mooipraterij!

(let op: dit gebeurt aan beide kanten hoor)

Oud 10 september 2006, 09:29   #6053
Girard
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Hoeveel keer ga je het nu nog zeggen?

De hesbollah doodt ook kinderen, qua 'eervol strijden' moeten ze zeker niet onderdoen voor de Israëli's.

Maar antwoordt nu eens op de vraag:

Zijn zoveel doden en vluchtelingen geen reden genoeg om de Israëlische militairen vrij te geven? Niets wijst er immers op dat Israël zijn politiek zal wijzigen. Het kan alleen maar verslechteren voor de Mo Palestijn.

Maar ze willen niet.

De liefde voor eigen bevolking is blijkbaar kleiner dan de haat tegenover Israël. Ook d�*t is een realiteit.

Stel je eens voor dat de palestijnse overheid de militairen terug geeft en belooft de terroristen zelf te zullen aanpakken. Dan heeft Israël geen reden meer om door te gaan.

Maar wat doen ze? Ze weigeren. Zelfs als Israël zegt waar ze zitten reageren ze niet eens. Ze moeten dan ook niet Israël gaan verwijten dat ze het zelf willen doen. Israël is verplicht om voor de veiloigheid van haar burgers te waken. En dat zou de Palestijnse overheid ook beter doen.

Paulus.
Pride... In the name of love!
Hesbolah had al lang die twee gevangenen moeten teruggeven.
En de Joden, die hebben weer een reden om oorlogje te spelen!

Laatst gewijzigd door Girard : 10 september 2006 om 09:32.
Oud 10 september 2006, 09:53   #6054
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Wat hebben die foto's van bebloede kinderen (blijkbaar betreft het een ritueel) in godsnaam te maken met het Israëlische militaire geweld en de moorden die Israël pleegde ?

Ik bedoel daarmee de meer dan 5.500 Palestijnen, waarvan een groot gedeelte kinderen, die sinds de 2de intifada werden gedood en de 2.000 onschuldige Libanese burgers die na de ontvoering van de twee Israëlische soldaten door Hezbollah, bij de Israëlische bombardementen op Libanon omkwamen ?
Oud 10 september 2006, 10:00   #6055
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Girard Bekijk bericht
Pride... In the name of love!
Hesbolah had al lang die twee gevangenen moeten teruggeven.
En de Joden, die hebben weer een reden om oorlogje te spelen!
Waarom zegt men hier geen woord over de duizenden Palestijnen die -na ontvoerd te zijn- in Israëlische gevangenissen werden opgesloten ?

Waarom gaat het steeds over die paar ontvoerde Israëlische soldaten die Israël blijkbaar het recht gaf om de Gazastrook en de Libanese dorpen en steden half plat te bombarderen ?

Waarom ?
Oud 10 september 2006, 10:00   #6056
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat hebben die foto's van bebloede kinderen (blijkbaar betreft het een ritueel) in godsnaam te maken met het Israëlische militaire geweld en de moorden die Israël pleegde ?
Het is een gepast antwoord op jouw foto's van een Israëlische militair die zijn geweer lijkt te richten op een kind en van vernielingen in Beiroet die ergens in ... Bagdad hadden plaatsgegrepen.
Had je dat niet door?
Oud 10 september 2006, 10:10   #6057
Girard
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Waarom zegt men hier geen woord over de duizenden Palestijnen die -na ontvoerd te zijn- in Israëlische gevangenissen werden opgesloten ?

Waarom gaat het steeds over die paar ontvoerde Israëlische soldaten die Israël blijkbaar het recht gaf om de Gazastrook en de Libanese dorpen en steden half plat te bombarderen ?

Waarom ?
Geen enkel volk heeft het recht om dorpen plat te bombarderen!

Maar die twee gevangenen waren wel de 'reden' voor Israël om Libanon aan te vallen. Vandaar dat deze 'twee' soldaten centraal staan in deze oorlog. Het is daar waar het begon! (of liever 'her'-begon)
Had Libanon deze soldaten vrijgelaten, dan was er niets gebeurd! (maar hadden de Joden wellicht een andere reden gevonden)
Het is ook duidelijk dat Israël maar weinig reden nodig heeft om een oorlog te beginnen! (Tja, komt waarschijnlijk door het Amerikaans handje boven hun hoofd)

Oud 10 september 2006, 10:20   #6058
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Het is een gepast antwoord op jouw foto's van een Israëlische militair die zijn geweer lijkt te richten op een kind en van vernielingen in Beiroet die ergens in ... Bagdad hadden plaatsgegrepen.
Had je dat niet door?
Een gepast antwoord ? Wat heeft het één met het ander te maken ?

De discussie over dat geweer is trouwens belachelijk. De Israëlische soldaat richt zijn geweer misschien op één van de zakken die de Palestijnen meedragen maar het is wel duidelijk in hun richting.
Vandaar dat het kind ook begint te huilen.

De Israëlische soldaat is zijn geweer in ieder geval niet aan het kuisen en hij richt het ook niet op zichzelf. Daarmee ben je toch akkoord ?

Oud 10 september 2006, 10:37   #6059
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Girard Bekijk bericht
Geen enkel volk heeft het recht om dorpen plat te bombarderen!

Maar die twee gevangenen waren wel de 'reden' voor Israël om Libanon aan te vallen. Vandaar dat deze 'twee' soldaten centraal staan in deze oorlog. Het is daar waar het begon! (of liever 'her'-begon)
Had Libanon deze soldaten vrijgelaten, dan was er niets gebeurd! (maar hadden de Joden wellicht een andere reden gevonden)
Het is ook duidelijk dat Israël maar weinig reden nodig heeft om een oorlog te beginnen! (Tja, komt waarschijnlijk door het Amerikaans handje boven hun hoofd)
Bedankt Girard.

Ik weet niet of het toevallig of bewust is gebeurd maar ik zie wéér geen enkel woord staan over de duizenden Palestijnen die ontvoerd werden en in Israëlische gevangenissen werden opgesloten.

Die ontvoerde Israëlische soldaten waren voor Israël (en de Verenigde Staten) enkel maar een excuus om met Hamas en Hezbollah te kunnen afrekenen.
Dat de regering van een land besluit om na de ontvoering van enkele ontvoerde soldaten, hele dorpen en steden plat te gooien en meer dan 2.000 onschuldige burgers te doden (want er werden ook nog eens enkele honderden Palestijnen gedood) is moreel onaanvaardbaar en kan men met geen enkel 'recht' goedpraten.

Het betrof hier duidelijk oorlogsmisdaden.

Ik heb het hier trouwens niet alleen over de onschuldige burgers die tijdens de bombardementen omkwamen maar ook over het feit dat er zo eventjes 1.000.000 Libanezen op de vlucht werden gedreven en er 30.000 dakloos werden gemaakt.

Ik heb het over de vernietiging van de gehele infrastructuur van Libanon en Gaza, over het gebruik van clusterbommen boven woongebieden enzoverder.

Sorry voor het feit dat ik nog eens naar de stand van zaken in Gaza refereer:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895

Er is blijkbaar niemand op het forum 'Israël valt Gaza en Libanon binnen' die wat er in Gaza aan de hand is, belangrijk vindt. Maar ja, ik kan de mensen ook niet verplichten om er aandacht aan te besteden, hé ! Het gaat hem wel om het lot van 1.200.000 mensen en als men echte vrede in het Midden-Oosten wil, dan zou ik niet weten waarom men dergelijke zaak moet doodzwijgen.
Ik hoop dat niet iederéén reageert met de woorden van Paulus: "Ze moeten nu niet de sukkelaar gaan spelen. Ze hebben het eigenlijk zelf gezocht".
Oud 10 september 2006, 11:02   #6060
Girard
Vreemdeling

Standaard

WM,

De Joden zochten een reden!
De Libanezen gaven hen die reden.

De Libanezen wisten maar al te goed dat de Joden gingen aanvallen, wanneer ze die gevangenen niet gingen verlossen! Het was een vorm van provocatie! En de Joden die waren al (voor dit geval) klaar voor om oorlog te voeren!

Ik geef je dan ook wolmondig gelijk dat Amerika (met werktuig: de Joden) met Hamas en Hezbollah wilden afrekenen! En de oorlog is (opnieuw typerend voor de VS) op een vuile manier gespeeld (zich niets aantrekkend van enig verdrag / conventie)!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be