![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6041 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat hebben de mensen op dit forum eraan wanneer ik je voortdurend een facist zou noemen (wat je misschien ook bent) ? In bijlage een 'antisemitisch bericht' over de actuele situatie in Gaza waarnaar ik blijf verwijzen omdat ik niet wil terechtkomen in een zielige discussie met figuren zoals Van Gelre waarin ik enkel persoonlijk beschuldigd word: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 |
|
|
|
|
|
|
#6042 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Is er een technische storing gaande of zit(ten) er iemand(en) echt te spammen?
|
|
|
|
|
|
#6043 |
|
Banneling
|
Ik heb vandaag tenminste nog een paar lezenswaardige berichten gepubliceerd op deze thread terwijl jij mij met een paar zeveraars en een bewonderaar van de Waffen-SS enkel voor de zoveelste maal van 'anti-semitisme' beschuldigde.
Je beschuldigde ook de mensen van de thread 'De Nieuwe Wereld Orde' dagenlang systematisch van 'antisemitisme' en 'antisemitische informatie'. Zoiets kan niet en daar hebben de bezoekers en deelnemers van deze thread niets aan. Je bent een racist, je bent een facist, je bent een antisemiet, je bent een pedofiel... Dit is gewoon kinderachtig en belachelijk ! Je kan misschien beter naar een chatroom gaan voor je zogenaamde 'discussies'. De Palestijnen in Gaza: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 |
|
|
|
|
|
#6044 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nachtelijke groetjes, |
|
|
|
|
|
|
#6045 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent degene die bij gebrek aan argumenten steeds personen uitmaakt. |
|
|
|
|
|
|
#6046 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(iemand anders is ook goed hoor, al ik Spamhovens antwoord maar weet) Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2006 om 08:11. |
|
|
|
|
|
|
#6047 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je niet wil terechtkomen in een zielige discussie, moet je zelf ophouden met ongevraagde mediaberichten te posten. Daar dient een forum niet voor. Wij hebben ook Google. Het gaat ons niet om dé gangbare meningen, maar wij proberen zelf een mening te vormen en te formuleren over die situatie. Jouw bericht dat je er telkens weer bijplakt, staat niet eens ter discussie. Noch de vorm, noch de inhoud. Vijfig postings geleden al zei ik dat we al een paar honderd postings over over de oorzaken bezig waren. Je hebt er geen flauw idee van hoeveel je stoort en je bent er zo waar nog trots op ook. Ook van mij een dikke proficiat'. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6048 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6049 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6050 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
??????. |
|
|
|
|
|
|
#6051 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Als jij ergens heen gaat en je wordt er 'als last gezien' door de meeste mensen; dan "ben" je ook tot last voor al dezen. Dit lijkt mij logisch, niet?
|
|
|
|
#6052 |
|
Vreemdeling
|
Oorspronkelijk bericht door werkgroep morkhoven
![]() De Israëlische regering heeft voor alles een excuus. - Waarom hebben wij de Palestijnse regeringsgebouwen platgegooid en Arafat bijna levend begraven ? Omdat de Palestijnse Autoriteit geen orde op zaken stelde. - Waarom bombarderen en terroriseren wij de Palestijnse bevolking ? Omdat de Palestijnse Autoriteit terroristen in haar regering heeft opgenomen. - Waarom vernietigen wij de Palestijnse infrastructuur ? Omdat de Palestijnse Autoriteit niet wil ingaan op onze eis. - Waarom bombardeerden wij Libanon ? Omdat er Hezbollah-terroristen onder de bevolking zaten. - Waarom gooiden we dat Libanese dorpje plat ? Omdat we niet wisten dat er zich burgers bevonden. Nee! Dit zijn geen argumenten! Dit is mooipraterij! (let op: dit gebeurt aan beide kanten hoor)
|
|
|
#6053 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Hesbolah had al lang die twee gevangenen moeten teruggeven. En de Joden, die hebben weer een reden om oorlogje te spelen!
Girard "Het narcisme van het kleine verschil" Laatst gewijzigd door Girard : 10 september 2006 om 09:32. |
|
|
|
|
|
|
#6054 |
|
Banneling
|
Wat hebben die foto's van bebloede kinderen (blijkbaar betreft het een ritueel) in godsnaam te maken met het Israëlische militaire geweld en de moorden die Israël pleegde ?
Ik bedoel daarmee de meer dan 5.500 Palestijnen, waarvan een groot gedeelte kinderen, die sinds de 2de intifada werden gedood en de 2.000 onschuldige Libanese burgers die na de ontvoering van de twee Israëlische soldaten door Hezbollah, bij de Israëlische bombardementen op Libanon omkwamen ? |
|
|
|
|
|
#6055 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom gaat het steeds over die paar ontvoerde Israëlische soldaten die Israël blijkbaar het recht gaf om de Gazastrook en de Libanese dorpen en steden half plat te bombarderen ? Waarom ? |
|
|
|
|
|
|
#6056 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Had je dat niet door?
|
|
|
|
#6057 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Maar die twee gevangenen waren wel de 'reden' voor Israël om Libanon aan te vallen. Vandaar dat deze 'twee' soldaten centraal staan in deze oorlog. Het is daar waar het begon! (of liever 'her'-begon) Had Libanon deze soldaten vrijgelaten, dan was er niets gebeurd! (maar hadden de Joden wellicht een andere reden gevonden) Het is ook duidelijk dat Israël maar weinig reden nodig heeft om een oorlog te beginnen! (Tja, komt waarschijnlijk door het Amerikaans handje boven hun hoofd)
|
|
|
|
#6058 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De discussie over dat geweer is trouwens belachelijk. De Israëlische soldaat richt zijn geweer misschien op één van de zakken die de Palestijnen meedragen maar het is wel duidelijk in hun richting. Vandaar dat het kind ook begint te huilen. De Israëlische soldaat is zijn geweer in ieder geval niet aan het kuisen en hij richt het ook niet op zichzelf. Daarmee ben je toch akkoord ? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6059 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet of het toevallig of bewust is gebeurd maar ik zie wéér geen enkel woord staan over de duizenden Palestijnen die ontvoerd werden en in Israëlische gevangenissen werden opgesloten. Die ontvoerde Israëlische soldaten waren voor Israël (en de Verenigde Staten) enkel maar een excuus om met Hamas en Hezbollah te kunnen afrekenen. Dat de regering van een land besluit om na de ontvoering van enkele ontvoerde soldaten, hele dorpen en steden plat te gooien en meer dan 2.000 onschuldige burgers te doden (want er werden ook nog eens enkele honderden Palestijnen gedood) is moreel onaanvaardbaar en kan men met geen enkel 'recht' goedpraten. Het betrof hier duidelijk oorlogsmisdaden. Ik heb het hier trouwens niet alleen over de onschuldige burgers die tijdens de bombardementen omkwamen maar ook over het feit dat er zo eventjes 1.000.000 Libanezen op de vlucht werden gedreven en er 30.000 dakloos werden gemaakt. Ik heb het over de vernietiging van de gehele infrastructuur van Libanon en Gaza, over het gebruik van clusterbommen boven woongebieden enzoverder. Sorry voor het feit dat ik nog eens naar de stand van zaken in Gaza refereer: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5895 Er is blijkbaar niemand op het forum 'Israël valt Gaza en Libanon binnen' die wat er in Gaza aan de hand is, belangrijk vindt. Maar ja, ik kan de mensen ook niet verplichten om er aandacht aan te besteden, hé ! Ik hoop dat niet iederéén reageert met de woorden van Paulus: "Ze moeten nu niet de sukkelaar gaan spelen. Ze hebben het eigenlijk zelf gezocht". |
|
|
|
|
|
|
#6060 |
|
Vreemdeling
|
WM,
De Joden zochten een reden! De Libanezen gaven hen die reden. De Libanezen wisten maar al te goed dat de Joden gingen aanvallen, wanneer ze die gevangenen niet gingen verlossen! Het was een vorm van provocatie! En de Joden die waren al (voor dit geval) klaar voor om oorlog te voeren! Ik geef je dan ook wolmondig gelijk dat Amerika (met werktuig: de Joden) met Hamas en Hezbollah wilden afrekenen! En de oorlog is (opnieuw typerend voor de VS) op een vuile manier gespeeld (zich niets aantrekkend van enig verdrag / conventie)!
|