Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 10 september 2006, 10:33   #101
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En waar bestaan die 'alle middelen' dan uit, Pietje?

Voor zover ik weet worden er op dit forum enkel meningen geuit. Jozef de zijne en jij de jouwe.
Dat impliceert toch dat jij je mening evenzeer met 'alle middelen' opdringt als Jozef. Niet dan?
Nee, Jozef laat hier met alle middelen uitschijnen, dat hij de enige zou zijn met een eigen mening, en dat al de rest die met hem niet akkoord zijn, luitjes zijn die zich door alles en nog wat zouden laten beïnvloeden en indoctrineren.
Pietje is offline  
Oud 10 september 2006, 10:35   #102
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Zeg, die Kristien Hemmerechts, is dat niet dat wijf die Horion - je weet wel, de man die een gezin uitmoordde - een kop koffie zou aanbieden als hij na het uitzitten van zijn straf bij haar zou aanbellen? Maar toen ze Annemans in Antwerpen op een trein zag stappen, wilde niet met diezelfde trein naar haar werk.
Is dat ook niet dat wijf die zich afvroeg met welk recht het Vlaams Blok zich Vlaams noemt? Ik vraag me af met welk recht zij zich schrijfster noemt. Zonder de linkse media hadden we van dat wijf nooit gehoord.
uw taal gebruik is van een heel hoog niveau : wijf
het is opvallend hoe vaak mensen met een extreem-rechts ideeëngoed nood hebben om te schelden, vernederende taal of schuttaal gebruiken.
Ofwel is dit te wijten aan de lage scholing of sociaal niveau ofwel is het een teken van enorme frustratie en onmacht.
Ik vrees echter het laatste.
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 10:35   #103
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
op basis van slavenarbeid in werkkampen ja.
Nee, de zoutmijnen in Siberie, die waren dan weer eerder links. En wat men in het Midden-Oosten uitsteekt, ja, daar kan ik geen links of rechts op plakken.
Bob is offline  
Oud 10 september 2006, 10:35   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waar zou ik trouwens gesuggereerd hebben dat Hemmerechts een "maagd" zou zijn ? Veel Vlamingen lezen blijkbaar graag haar boeken, niet meer en niet minder.
JIJ hebt beweerd dat ik een maagd ben omdat ik geen affiches aftrek zoals Hemmerechts.
Dat wil dan zeggen dat Hemmerechts géén maagd is omdat ze wél affiches aftrekt. Logisch toch?

Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon het gedrag van Hemmerechts goedpraat omdat ze in hetzelfde straatje zonder haat denkt te wonen als jij....
Oud 10 september 2006, 10:36   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

het is opvallend hoe vaak mensen met een extreem-rechts ideeëngoed nood hebben om te schelden, vernederende taal of schuttaal gebruiken.
Ofwel is dit te wijten aan de lage scholing of sociaal niveau ofwel is het een teken van enorme frustratie en onmacht.

Ik denk eerder dat het is omdat normale vrouwen geen massamoordenaars op de koffie willen hebben.
Oud 10 september 2006, 10:37   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, Jozef laat hier met alle middelen uitschijnen, dat hij de enige zou zijn met een eigen mening, en dat al de rest die met hem niet akkoord zijn, luitjes zijn die zich door alles en nog wat zouden laten beïnvloeden en indoctrineren.
Geef eens een voorbeeld....
Oud 10 september 2006, 10:38   #107
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"VB-cijfers", zeker ?? Ga op een ander zeveren meiske, de VRT is nog nooit zo succesvol geweest, inclusief hun in jouw ogen "extreemlinks" journaal, en in VB-middens steekt dat natuurlijk.
Als ge nu nog moest zeggen dat de vrt nog nooit zoveel belastingsgeld gekregen heeft... En ge moet niet overdrijven. Ze zijn niet extreemlinks (het is niet omdat de hoofdredakteurs extreemlinks zijn, dat heel dan vrt dit is) ze zijn gewoon links.
Bob is offline  
Oud 10 september 2006, 10:43   #108
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ongelofelijk. Links steekt hier met kop en schouders bovenuit als het om schelden gaat. Voor Kristien Hemmerechts ben ik nog beleefd geweest, want voor die hoer weegt niet één scheldwoord zwaar genoeg.
Duym is offline  
Oud 10 september 2006, 10:49   #109
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Precies!
Een vraagje aan de linkse rakkers: noem mij in Vlaanderen één bekende kunstenaar (schrijver, zanger, ...) die uitkomt voor zijn VB-sympathie? Niet één. Omdat er geen kunstenaars onder dat één miljoen kiezers zouden zijn? Maak jezelf niet belachelijk. Als iemand in zijn jeugdjaren in een verkeerde optocht heeft meegelopen, mag die later niet naar het songfestival. Het bewijs dat er geen bekende rechtse kunstenaars zijn, is gewoonweg omdat we onder de dictatuur van links leven.
neen, je moet zo ver niet zoeken
kruip niet in de slachtofferrol
dictatuur van links, laat me niet lachen

geef eens op welke " VB schrijvers " met niveau geen kans krijgt ?
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 10:52   #110
Stein
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
maar vlaanderen is niet groot
En heeft niet zoveel schrijfsters.
Stein is offline  
Oud 10 september 2006, 10:57   #111
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Waar het om gaat is dat er hier iemand beweerde dat veel op tv komen geen invloed heeft op het kies-of koopgedrag van de kijkers.
Volgens mij is de BRT de gevaarlijkste indoctrinatie-en verdovingsmachine die dit corrupte koningdom rijk is.
je klinkt als een jaloers klein kind
geen talent in huis hebben, geen op waarheid gebaseerde oplossingen kunnen voorstellen voor problemen, gefrustreerd omdat mensen die iets anders zijn qua uiterlijk, qua seksuele geaardheid of qua denkwijze en succes hebben in hun leven.
reactie is van afkeer naar de anderen toe en anderen de schuld geven van eigen falen
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 11:00   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Annemans.
Hij maakte de commissie Dutroux mee en schreef er een boek over. Boek dat enkel op bestelling verkrijgbaar was in de 'Standaard-boekhandel', en zeker niet op de BRT werd aangeprezen zoals de boeken van Hemmerechts.
Ook over het boek van Karim van Overmeire over de guldensporenslag heb ik nooit iets in de 'reguliere' media gehoord.

Dan heb je nog Mark Platel en Louis van Roy. Allebei
ex.wetstraatjournalisten en mederwerkers aan 'Vlaamse' kranten. Geen van beide is echter lid van het VB maar wél Vlaamsgezind. Geen enkele van hun boeken krijgt aandacht op de BRT.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 september 2006 om 11:11.
Knuppel is offline  
Oud 10 september 2006, 11:02   #113
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Inderdaad! Bovendien hebben wij met Le Pen geen zaken, en de 'liefde' van FDW voor die man is al lang bekoeld.
natuurlijk wil je ons dit wijsmaken
VB heeft geen coalitie in het europees parlement met Le Pen ?

het zal weer één of andere groepering zijn die niets te maken heeft met VB die connecties heeft met Le Pen
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 11:03   #114
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

je klinkt als een jaloers klein kind
geen talent in huis hebben, geen op waarheid gebaseerde oplossingen kunnen voorstellen voor problemen, gefrustreerd omdat mensen die iets anders zijn qua uiterlijk, qua seksuele geaardheid of qua denkwijze en succes hebben in hun leven.
reactie is van afkeer naar de anderen toe en anderen de schuld geven van eigen falen

En dat jij HIER allemaal uit kunnen opmaken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waar het om gaat is dat er hier iemand beweerde dat veel op tv komen geen invloed heeft op het kies-of koopgedrag van de kijkers.
Volgens mij is de BRT de gevaarlijkste indoctrinatie-en verdovingsmachine die dit corrupte koningdom rijk is.

Oud 10 september 2006, 11:05   #115
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

natuurlijk wil je ons dit wijsmaken
VB heeft geen coalitie in het europees parlement met Le Pen ?

het zal weer één of andere groepering zijn die niets te maken heeft met VB die connecties heeft met Le Pen

Natuurlijk heeft FDW wél iets te maken met Le Pen. Ze delen namelijk voor een deel hun 'foute' gedachtengoed.
In Frankrijk zijn ze echter niet zo dom geweest om een cordon sanitair rond die kerel te trekken, maar wel democratisch genoeg om de democratie niet te...ahum...beschermen met ondemocratische middelen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 september 2006 om 11:07.
Knuppel is offline  
Oud 10 september 2006, 11:06   #116
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat ben jij toch een dommerik. Hoe kan iemand zijn niveau tonen als hij niet eens de kans krijgt om een uitgever te vinden, of wanneer hij doodgezegen wordt zodra zijn boek op de markt komt?
Nogmaals, over en van Tommeke, Hermanneke en Kristientje zou geen hond gehoord hebben als ze de media niet achter zich hadden gehad; goede schrijvers of geen goede schrijvers.

Laatst gewijzigd door Duym : 10 september 2006 om 11:07.
Duym is offline  
Oud 10 september 2006, 11:11   #117
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder dat het is omdat normale vrouwen geen massamoordenaars op de koffie willen hebben.
Je hebt toch wel een hoog gedacht van uzelf, wat u denkt is per definitie juist en geeft u het recht om op uw eigen oordeel te handelen
u zegt eigenlijk dat als mensen dingen doen die voor u niet normaal zijn, dat dit u het recht geeft om dan een onbehoorlijk taal te gebruiken ?
nu kan u zeggen : vrije meningsuiting
maar er is nog iets als fatsoen ( toch belangrijk voor extreem rechts algemeen en VB in bijzonder)

voor mij is respecteren van andere mensen heel belangrijk
en dit betekent dat je mensen op een correcte en beleefde manier aanspreekt
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 11:13   #118
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je hebt toch wel een hoog gedacht van uzelf, wat u denkt is per definitie juist en geeft u het recht om op uw eigen oordeel te handelen
u zegt eigenlijk dat als mensen dingen doen die voor u niet normaal zijn, dat dit u het recht geeft om dan een onbehoorlijk taal te gebruiken ?
nu kan u zeggen : vrije meningsuiting
maar er is nog iets als fatsoen ( toch belangrijk voor extreem rechts algemeen en VB in bijzonder)

voor mij is respecteren van andere mensen heel belangrijk
en dit betekent dat je mensen op een correcte en beleefde manier aanspreekt

En dat heb jij dan weer allemaal opgemaakt uit mijn mening dat een normale vrouw liever geen seriemoordenaar op de koffie uitnodigt?
Oud 10 september 2006, 11:22   #119
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ongelofelijk. Links steekt hier met kop en schouders bovenuit als het om schelden gaat. Voor Kristien Hemmerechts ben ik nog beleefd geweest, want voor die hoer weegt niet één scheldwoord zwaar genoeg.
natuurlijk steekt voor u links met kop en schouders bovenuit, u heeft het idee dat wat u ervan denkt per definitie correct is
maar eigenlijk bent u precies niet verder geraakt dan het niveau van een kleuter.
een redenering van " als zij iets doen, mag ik het ook doen" is in de ontwikkeling van een kind te situeren op kleuterniveau
in de verdere ontwikkeling leer je een kind dat " je slimmer moet zijn, en als iemand die naar je scheldt niet terug te schelden maar een voorbeeld te geven hoe het moet"

in uw zin dat u nog nooit voor Kristien beleefd bent geweest, bewijst u duidelijk uw vooringenomenheid en uw beperkingen.
Verstandige mensen stellen zichzelf of hun mening steeds in vraag en toetsen deze mening af telkenmale er nieuwe gegevens of informatie komt.
Verstandige mensen kunnen dus in de loop van de tijd hun mening aanpassen door ook te luisteren naar argumenten van anderen, dit toetsen met hun mening en eventueel hun mening aanpassen.
Heeft u er nog nooit bij stilgestaan, dat als u per definitie mensen afschrijft of beledigd door hen hoer te noemen, de kans wel heel klein is dat u nog objectief naar meningen van anderen kan luisteren ?
Nicolas is offline  
Oud 10 september 2006, 11:28   #120
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Wat ben jij toch een dommerik. Hoe kan iemand zijn niveau tonen als hij niet eens de kans krijgt om een uitgever te vinden, of wanneer hij doodgezegen wordt zodra zijn boek op de markt komt?
Nogmaals, over en van Tommeke, Hermanneke en Kristientje zou geen hond gehoord hebben als ze de media niet achter zich hadden gehad; goede schrijvers of geen goede schrijvers.
u heeft wel veel pretentie om mij dommerik te noemen
niet dat studies per definitie iets zeggen maar welke studies heeft u gedaan dat u zichzelf de expertise geeft om mij dommerik te noemen ?
Ik heb sterk de indruk dat ik toch veel hoger opgeleid ben dan u.
ik kan accepteren dat u mij dom gedrag verwijt, maar dommerik slaat op mijn persoon en daar denk ik mij toch te kunnen meten met u
Nicolas is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be