![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1481 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ah: ofwel vewijt men het gerecht om te vroeg op te treden, ofwel om te laat te zijn. In feite is het VB een organisatie die boven de wetten moet staan, en haar jeugdbewegingen ook?
|
|
|
|
|
|
#1482 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
262000 mensen? Zo een cijfer vraagt om bronnen. Laat ze eens zien. Ik ben razend benieuwd.
|
|
|
|
#1483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met dit verschil dat zij effectief aanslagen pleegde en dat de mannen achter die bende NIET mochten gevonden vonden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 september 2006 om 08:38. |
|
|
|
|
|
|
#1484 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#1485 |
|
Staatssecretaris
|
Bij die collaboratie vergeet men steevast de financiële collaboratie (Société Générale, Banque Lambert,...). Die mannen hebben veel meer slachtoffers op hun geweten, veel meer geld eraan verdiend ...en kregen na de oorlog een algemene amnestie.
|
|
|
|
|
|
#1486 | |
|
|
Citaat:
Moesten de top drie van het VB (die samen met anderen de grootste partij van het land uitgebouwd hebben) plots verdwijnen en vervangen worden door relatief on ervaren nieuwelingen, dan zakt de partij in mekaar. Het cordon draait niet rond enkele personen zelfs niet rond een partij, maar rond de transfers en Vlaamse onafhankelijkheid. Juist daarom willen het hof en de Frankofonen het cordon behouden. Uit zelfbehoud! |
|
|
|
|
|
|
#1487 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het zou waanzin zijn om die 3 op te offeren aan de poco. terwijl dat uiteindelijk niets met de echte reden van het cordon te maken heeft. Onze tegenstanders zouden uiteindelijk maar al te graag een zwak Vb zien dat kruipt voor machtsdeelname zoals de vu vroeger en de n-va uiteindelijk vandaag. Machtsdeelname is geen doel op zich . |
|
|
|
|
|
|
#1488 | |
|
|
Citaat:
De 17 gevaarlijke idioten die zopas werden aangehouden, juist na die angstwekkende verklaring over dreigend en onvoldoende opgevolgd moslimfundamentalisme, en juist voor de verkiezingen lijkt in ieder geval meer dan toevallig. Door lekken van info vanuit gerechtelijke kringen wist het VB reeds vorige maand dat huiszoekingen zouden uitgevoerd worden voor de verkiezingen. Dus 'Scheiding der Machten'? Vergeet het maar. Laatst gewijzigd door luc broes : 11 september 2006 om 09:49. |
|
|
|
|
|
|
#1489 |
|
Staatssecretaris
|
Na de verkiezingen laten ze die gasten vrij ...is gewoon weeral een politieke zet om vlaams belang proberen te treffen.... ...om het huidige (geknoei van de laatste 12 jaar te verdoezellen).
Bij de antwerpse polite was het ook zo ..Lamine moest er ook af ...omdat hij optrad zoals het moest tijdens de rellen in het antwerpse.....hij was onschuldig >>>ze hadden er 3 jaar voor nodig om het toe te geven. Laatst gewijzigd door chris k : 11 september 2006 om 09:46. |
|
|
|
|
|
#1490 | |
|
|
Citaat:
Tijdens de oorlog gingen heel wat arbeiders vrijwillig in Duitsland werken om wille van de voordelen en niet zozeer uit politieke motieven. Die arbeiders werden niet vervolgd, omdat ze SP-stemmers waren. |
|
|
|
|
|
|
#1491 |
|
Lokaal Raadslid
|
Idd, dat zijn ze. En dat zijn niet die gasten die jullie oppakken en terug over den draad zetten. In KB heb je speciale zones waar jullie nooit mogen en zullen geraken en waar "anderssprekenden" je binnen een milliseconde in je broek doen kakken.
|
|
|
|
|
|
#1492 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1493 |
|
Gouverneur
|
Regering volop aan zoeken dat er geen leden bij zijn het V.B. zij moeten iemand vinden kost wat kost .Zij hebben nog juist 28dagen voor te zoeken komaan jongens doe jullie best . Denk aan mijn plaatsje voor de volgende 6jaar,ik moet nog maar 2jaar te gaan mijn zoon nog 25jaar
Dank u |
|
|
|
|
|
#1494 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zet er wel degelijk "mogelijks" bij. Mijn punt is dat de politici dit vuurtje alweer flink aangewakkerd hebben, zodat mocht die advocaat een punt hebben (mocht), men niet zal lossen voor de verkiezingen. Over de ware toedracht spreek ik me niet uit.
|
|
|
|
|
|
#1497 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1496 |
|
|
|
|
|
|
#1498 |
|
Minister
|
Persoonlijk vind ik dat het toch niet volledig een verkiezingsstunt. Ik denk ook niet dat mensen met zo'n ideeën een wapenarsenaal aanlegt om naar te kijken.
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 11 september 2006 om 10:51. |
|
|
|
|
|
#1499 |
|
Europees Commissaris
|
Kan je wel zeggen. Zoveel slordigheden, en niet één stuk belastend bewijsmateriaal? Kom nou hé...
|
|
|
#1500 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu kom, 0110 is ook geen concert tegen het vb. |
|
|
|