Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2006, 09:20   #6201
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik heb gezegd dat ze er verantwoordelijk voor waren en ik baseerde me op twee bronnen. Uiteindelijk gaat het om een groep die eruit is voortgekomen en die Amir hebben beinvloed.

Ik heb al gezegd dat de 'directe' link inderdaad ontbreekt. Amir maakte geen deel uit van NK toen hij de moord pleegde. Het was een te kort-door-de-bocht conclusie van mij dat NK rechtstreeks betrokken was.

Neemt niet weg dat het een bedenkelijk clubje is, een propagandavereniging van Arafat en consorten en in het verleden betrokken bij diverse moorden.

Nu ik helemaal door het stof ben gegaan kunnen we misschien terug naar de vraag waarom u een vervalst interview van dit clubje publiceert.
Ik vind het al heel wat dat je je vergissingen ook durft toe te geven. Dus daarop heb ik geen commentaar te leveren (onafgezien van de manier waarop je mij en anderen voortdurend als 'antisemitisch' hebt bestempeld en nog steeds bestempelt).

Anderzijds vind ik het weer typisch voor jou dat je zegt dat die anti-zionistische Jodenvereniging een 'bedenkelijk clubje' is enzoverder.

En je wordt wel helemaal terug jezelf met je vraag aan Bruut Geweld 'waarom hij een vervalst interview publiceert'.

Dat laatste doet me denken aan je gezever (want hoe kunnen we het anders noemen) over de 'vervalste foto's' van het half platgesmeten Beiroet.

Wat me bijzonder opvalt, is dat je geen woord hebt gezegd over de mensenrechtensituatie van de Palestijnen, het bombarderen van de Palestijnse en Libanese bevolking, het gebruik van clusterbommen boven Libanese woongebieden, de duizenden ontvoerde Palestijnen die in Israël zijn opgesloten enzoverder.

Je hebt het nu over dat 'bedenkelijk clubje' maar over al die andere bedenkelijke zaken die veel meer slachtoffers hebben geëist, zwijg je als vermoord. Dat begint mij hoe langer hoe meer op te vallen.

Je geeft op de thread 'De nieuwe wereld orde' bijvoorbeeld ook veel kritiek op de 'believers' en je beschuldigde hen ook van 'antsemitisme' en 'antisemitisch bronnenmateriaal' maar je kritiek op zaken die veel belangrijker zijn, is uiterst beperkt en soms zelfs geheel onbestaande.

'Die palestijnse vluchtelingen hebben alles te maken met arabische agressie tegen Israël - vanaf dag 1.' Van Gelre

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 september 2006 om 09:22.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 09:31   #6202
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Dikke pluim voor Hertog van Herle!

Je moet je stelling herfunderen Bruud gewelt. Je bron is inderdaad bedenkelijk. Heb je geen tweede bron of zo? Per slot van rekening heb ik ook een bron aangetoond die anders beweert. De betrouwbaarheid van Wikipedia, stond in deze thread nog geen enkele keer ter discussie en is al een paar keer gebruikt geweest.

En zoals je weet...

...is het belangrijk.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 september 2006 om 09:33.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 09:38   #6203
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik vind het al heel wat dat je je vergissingen ook durft toegeven. Dus daarop heb ik geen commentaar te leveren (onafgezien van de manier waarop je mij en anderen voortdurend als 'antisemitisch' hebt bestempeld en nog steeds bestempelt).
Dat dacht ik wel. Ik beschuldig jou nergens van. Wel dat je berichten een eenzijdige en antisemitische strekking hebben. Als je eens zou beginnen te stoppen met het citeren van antisemitische popaganda zoals: 'Joodse industriëlen hebben Hitler gefinancierd' zou dat al een stuk schelen.

Citaat:
Anderzijds vind ik het weer typisch voor jou dat je zegt dat die anti-zionistische Jodenvereniging een 'bedenkelijk clubje' is enzoverder.
Dat is het ook. Is niet mijn schuld, het is gewoon zo. Maar doe me een lol en zoek ze eens op. Desnoods in je eigen bronnen. Als jij kan aantonen dat het anders is dan een kleine gevaarlijke ultra-orthodoxe sekte die betaald wordt om propaganda te voeren eet ik mijn pet op.

Citaat:
En je wordt wel helemaal terug jezelf met je vraag aan Bruut Geweld 'waarom hij een vervalst interview publiceert'.
Volgens mij heeft Sodoirt dat afdoende aangetoond. En Bruut Geweld weet waarom hij het heeft gepubliceerd. Lijkt me een logische vraag.

Citaat:
Dat laatste doet me denken aan je gezever (want hoe kunnen we het anders noemen) over de 'vervalste foto's' van het half platgesmeten Beiroet.
Het z�*jn vervalste foto's.

Citaat:
Wat me bijzonder opvalt, is dat je geen woord hebt gezegd over de mensenrechtensituatie van de Palestijnen, het bombarderen van de Palestijnse en Libanese bevolking, het gebruik van clusterbommen boven woongebieden, de duizenden ontvoerde Palestijnen die in Israël zijn opgesloten enzoverder.
Dat heb ik regelmatig gedaan maar je moet het wel willen zien.

Citaat:
Je hebt het nu over dat 'bedenkelijk clubje' maar over al die andere bedenkelijke zaken die veel meer slachtoffers hebben geëist, zwijg je als vermoord. Dat begint hoe langer hoe meer op te vallen.
Niet uit de context halen Morkhoven.

Citaat:
Je geeft op de thread 'De nieuwe wereld orde' bijvoorbeeld ook veel kritiek op de 'believers' en je beschuldigde hen van 'antsemitisme'
Fout
Citaat:
en 'antisemitisch bronnenmateriaal'
Juist. En terecht.
Citaat:
maar je kritiek op zaken die veel belangrijker zijn, is uiterst beperkt en soms zelfs onbestaande.
Beter lezen dan, Werkgroep.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 09:50   #6204
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat dacht ik wel. Ik beschuldig jou nergens van.
Werkgroep Morkhoven - 'Jodenhaat':
Vredesacties Midden-Oosten: Pagina 28, bericht 557

'Je bent geen dubbelnick van Morkhoven:
Morkhoven komt niet openlijk uit voor zijn jodenhaat.'

Hertog van Gelre

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=557
Oud 11 september 2006, 10:18   #6205
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Kunnen we misschien deze keer wél bij het onderwerp blijven?

Vriendelijke groet,

Paulus.
OK, we blijven bij het onderwerp.

--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Dat dacht ik wel. Ik beschuldig jou nergens van.

Hertog van Gelre

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 september 2006 om 10:23.
Oud 11 september 2006, 10:45   #6206
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
OK, we blijven bij het onderwerp.

Hertog van Gelre

Pffft. Niet uit de context halen, Werkgroep. Zoals ik al vaker heb gezegd, ook hierboven weer, hebben je berichten een duidelijke antisemitische strekking. Sterker nog, je citeert rechttreeks uit dat soort bronnen. Dat is een constatering. Wat je ermee doet moet je zelf weten.
Aangezien je regelmatig hebt verklaard dat je geen antisemiet bent moet ik dat voor waar aannemen maar ik heb je ook reeds gezegd dat het om je berichten gaat en niet om je persoon.

Als je je vervolgens aansluit bij mensen als Volksstormer en Bruut Geweld, die je in alles gelijk geeft maar zelf steeds rond de pot blijft draaien kan ik niet anders aannemen dan dat je hetzelfde denkt maar er niet openlijk voor uit wilt komen.
Oud 11 september 2006, 10:53   #6207
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Aangezien je regelmatig hebt verklaard dat je geen antisemiet bent moet ik dat voor waar aannemen maar ik heb je ook reeds gezegd dat het om je berichten gaat en niet om je persoon.
Ik geloof je, Van Gelre.

Hertog van Gelre

Oud 11 september 2006, 11:01   #6208
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik geloof je, Van Gelre.
Mooi.
Oud 11 september 2006, 11:27   #6209
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Is het interview nu vals of niet?

En verder, wat heeft de situatie 80 jaar geleden in concreto van doen met het onrechtvaardige lijden van gewone Libanezen en Palestijnen onder Israëlisch wapengekletter hedentendaage, kleuterretoriek "Zij zijn eerst begonnen." ??
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 11:53   #6210
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Is het interview nu vals of niet?
??
tuurlijk niet !
het is niet omdat een extremistische geflipte zionist hier zegt dat het vals is dat het ook zo is.
het ENIGE dat ie kon doen was verwijzen naar ANDERE sites die wél tainted kunnen zijn. maar over dat intervieuw ZELF lukt het uiteraard niet

Leuk, een joodse bron KAN je nu eenmaal niet van anti-semitisme beschuldigen. Dus volgend tactiekje : dan moet het vals zijn...
Maar de Neturei karta zijn een organisatie die zich HOEGENAAMD niet wegsteekt en zijn publicaties openbaar maakt. Ze zijn nog op geen enkele wijze ontkracht.

We hebben dus een getuigenis van een jood die NOGMAALS AANWEZIG was bij de feiten en zéér duidelijk de zionisten als de verantwoordelijken aanwijst. dat HUIDIGE zionisten daar zeer zenuwachtig van worden, is dan ook wel begrijpelijk

Citaat:
En verder, wat heeft de situatie 80 jaar geleden in concreto van doen met het onrechtvaardige lijden van gewone Libanezen en Palestijnen onder Israëlisch wapengekletter hedentendaage, kleuterretoriek "Zij zijn eerst begonnen."
het is duidelijk een gewoonte van zionisten om lijden en oorlog te veroorzaken.
het fabeltje dat de zionisten moesten strijden om hun land te pikken tegen die gemene Palestijnen gelooft allang niemand meer. voor het crapuleuze zionisme leefde men daar geruime tijd in relatieve harmonie.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2006 om 12:03.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 12:18   #6211
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is weer zo'n typische uitspraak van mensen die zelf alle schuld op één partij willen steken.
Grappig dat uitgerekend jij iemand beschuldigt van eenzijdigheid; beetje hypocriet, om het zacht uit te drukken. Vooral omdat ik enkele posts geleden nog zei dat de Israëli dingen doen die niet door de beugel kunnen, zoals de clusterbommen, of hun grenzen nog wat verder uitbreiden door de muur.
alharb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 12:23   #6212
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
tuurlijk niet !
het is niet omdat een extremistische geflipte zionist hier zegt dat het vals is dat het ook zo is.
het ENIGE dat ie kon doen was verwijzen naar ANDERE sites die wél tainted kunnen zijn. maar over dat intervieuw ZELF lukt het uiteraard niet

Leuk, een joodse bron KAN je nu eenmaal niet van anti-semitisme beschuldigen. Dus volgend tactiekje : dan moet het vals zijn...
Maar de Neturei karta zijn een organisatie die zich HOEGENAAMD niet wegsteekt en zijn publicaties openbaar maakt. Ze zijn nog op geen enkele wijze ontkracht.

We hebben dus een getuigenis van een jood die NOGMAALS AANWEZIG was bij de feiten en zéér duidelijk de zionisten als de verantwoordelijken aanwijst. dat HUIDIGE zionisten daar zeer zenuwachtig van worden, is dan ook wel begrijpelijk

het is duidelijk een gewoonte van zionisten om lijden en oorlog te veroorzaken.
het fabeltje dat de zionisten moesten strijden om hun land te pikken tegen die gemene Palestijnen gelooft allang niemand meer. voor het crapuleuze zionisme leefde men daar geruime tijd in relatieve harmonie.
Het is inderdaad ongelooflijk op welke manier er gelogen en bedrogen wordt op dit forum.

Het valt natuurlijk allemaal in het niets in vergelijking met de manier waarop er door figuren als Bush, Rumsfeld, Blair en Olmert gelogen en bedrogen wordt. Zij gebruiken dan wel geen forum maar de westerse massamedia om hun leugens en bedrog wereldwijd te verspreiden.

Er werd wel meer gelogen in de geschiedenis natuurlijk. Denk maar aan de manier waarop nazi-Duitsland de Jodenvervolging en uitmoording wist goed te praten.

Toen ik las dat de Israëlische Staat tijdens de bombardementen op Libanon, een speciale website had geopend waarop Internetters werden gevraagd om de oorlog ook via weblogs en discussiefora op het Internet uit te vechten (wat hier misschien ook wordt gedaan), was ik dus niet verbaasd.

Grappig is wel dat de Israëlische regering een systeem had bedacht waarbij er een lichtje begon te flikkeren bij de weblogs en discussiefora die het imago van Israël in gevaar brachten.
Oud 11 september 2006, 12:29   #6213
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Grappig dat uitgerekend jij iemand beschuldigt van eenzijdigheid; beetje hypocriet, om het zacht uit te drukken. Vooral omdat ik enkele posts geleden nog zei dat de Israëli dingen doen die niet door de beugel kunnen, zoals de clusterbommen, of hun grenzen nog wat verder uitbreiden door de muur.
Verwijs mij even naar je bericht, als het kan.

Het is echter wel zo dat iederéén die het niet met extreem-rechtse militanten of pro-Israël-fans eens is, van 'éénzijdigheid' wordt beschuldigd.
Dat kan in bepaalde gevallen misschien wel zo zijn maar men vergeet erbij te vermelden dat de meeste extreem-rechtse militanten en pro-Israël-fans EXTREEM éénzijdig zijn en geen andere mening dulden.
Oud 11 september 2006, 12:41   #6214
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Morkhoven: hierzo.
Citaat:
ruzie maken doe je met 2: de joden doen dingen die niet door de beugel kunnen (clusterbommen, muurtje bouwen,...) maar de palestijnen doen evengoed dingen die niet goed te praten zijn: bussen met kinderen opblazen, cafés opblazen, lynchpartijen,... Ik vind het alleen zeer triestig dat onze linkse media en politici slechts 1 partij aan bod laten komen, en de andere zonder meer veroordelen.
Je hebt me in een topic over het dragen van de burqa ook al extreem rechts genoemd, omdat ik de mensenrechten vermeldde. Nogmaals, ik ben verre van extreem rechts en vind het beledigend op 1 hoop gesmeten te worden met dat skinhead tuig. De reden dat ik jou eenzijdig noemde, is dat ik je nog nooit de terreurdaden van de palestijnse organisaties heb weten veroordelen. Een dode is een dode, het is niet omdat de ene jood en de ander moslim is dat het lijden daarom minder erg is. Dus, bij deze, ik trek mijn woorden in als jij durft toegeven dat het opblazen van onschuldige burgers altijd fout is.
Oud 11 september 2006, 13:10   #6215
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
De reden dat ik jou eenzijdig noemde, is dat ik je nog nooit de terreurdaden van de palestijnse organisaties heb weten veroordelen. Een dode is een dode, het is niet omdat de ene jood en de ander moslim is dat het lijden daarom minder erg is. Dus, bij deze, ik trek mijn woorden in als jij durft toegeven dat het opblazen van onschuldige burgers altijd fout is.
Het probleem is dat jij de misdaden die Israël ten opzichte van de Palestijnse en Libanese bevolking heeft begaan, tracht toe te dekken met het excuus dat de Palestijnse en Libanese bevolking maar geen 'onschuldige burgers hadden moeten opblazen'.

Dit is een drogargument omdat het merendeel van de Palestijnse en Libanese bevolking niets met dat 'opblazen' had te maken.
Ook het zogezegde 'recht op zelfverdediging' is een drogargument. De VS gebruiken dit drogargument om Irak en Afghanistan te bombarderen en te bezetten.

Zoals ik reeds zei, kan Israël zich op geen enkel recht beroepen om de misdaden die het tegenover de Palestijnse en Libanese bevolking heeft begaan, goed te praten. De 'Staat' Israël (die als een echte terreurgroep handelt) schendt de Conventies van Genève en het internationaal recht.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 september 2006 om 13:13.
Oud 11 september 2006, 13:14   #6216
Hertog van Gelre

Standaard

Nou Alharb, je hebt je antwoord....
Oud 11 september 2006, 13:22   #6217
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jammer, kans verkeken
Als de palestijnen zouden bewijzen dat er met hen te praten valt, dat hun militanten hun bevelen opvolgen, dan zou Israël geen enkele reden hebben om een muur te bouwen, om preventieve aanvallen uit te voeren, en dan zou de internationale kritiek op dergelijke praktijken veel harder doorklinken. Jij gaat er blijkbaar van uit dat alle geweld afkomstig is van de israëli, en dat daarom eender welke respons van de palestijnen gerechtvaardigd is, wel, dat is dikke zever. De Palestijnen hebben evengoed al akkoorden aan hun laars gelapt, hun respect voor de mensenrechten is ondermaats (zie lynchpartijen van palestijnen die verdacht worden informant te zijn voor Israël) en ze brainwashen hun kinderen al van bij de geboorte, verheerlijken geweld etc. ziehier, de opvoeding van een palestijnse jongen:

Gewoon al het feit dat jij nu niet zwart op wit wil schrijven dat geweld tegen burgers - ongeacht hun afkomst - ongeoorloofd is, vind ik uitermate degoutant.

Laatst gewijzigd door alharb : 11 september 2006 om 13:32. Reden: verbetering lay-out
Oud 11 september 2006, 13:23   #6218
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou Alharb, je hebt je antwoord....
En nu maar hopen dat we niet opnieuw van 'antisemitisme' worden beschuldigd...
Oud 11 september 2006, 13:30   #6219
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer, kans verkeken
Als de palestijnen zouden bewijzen dat er met hen te praten valt, dat hun militanten hun bevelen opvolgen, dan zou Israël geen enkele reden hebben om een muur te bouwen, om preventieve aanvallen uit te voeren, en dan zou de internationale kritiek op dergelijke praktijken veel harder doorklinken. Jij gaat er blijkbaar van uit dat alle geweld afkomstig is van de israëli, en dat daarom eender welke respons van de palestijnen gerechtvaardigd is, wel, dat is dikke zever. De Palestijnen hebben evengoed al akkoorden aan hun laars gelapt, hun respect voor de mensenrechten is ondermaats (zie lynchpartijen van palestijnen die verdacht worden informant te zijn voor Israël) en ze brainwashen hun kinderen al van bij de geboorte, verheerlijken geweld etc. ziehier, de opvoeding van een palestijnse jongen:
Gewoon al het feit dat jij nu niet zwart op wit wil schrijven dat geweld tegen burgers - ongeacht hun afkomst - ongeoorloofd is, vind ik uitermate degoutant.
Het feit dat jij het bericht waarin ik zou schrijven dat 'geweld tegen burgers -ongeacht hun afkomst- ongeoorloofd is' uitsluitend wilt gebruiken om de Israëlische bombardementen op de Palestijnse en Libanese bevolking te rechtvaardigen, is niet alleen degoutant maar doet mij braakneigingen krijgen.
Oud 11 september 2006, 13:33   #6220
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het feit dat jij het bericht waarin ik zou schrijven dat 'geweld tegen burgers -ongeacht hun afkomst- ongeoorloofd is' uitsluitend wilt gebruiken om de Israëlische bombardementen op de Palestijnse en Libanese bevolking te rechtvaardigen, is niet alleen degoutant maar doet mij braakneigingen krijgen.
Dat is dikke zever. Ik ga nooit het bombarderen van Libanon met clusterbommen goedpraten, simpelweg omdat het door Israël gebeurd is.
Tja, nu weet iedereen die dit leest wat voor iemand jij bent. Je mag trots zijn op jezelf

Laatst gewijzigd door alharb : 11 september 2006 om 13:34.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be