![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1582 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=ericferemans;1975379]
Citaat:
Heb je foute tabletten ingenomen, kif gerookt ofzo? Nouja, je antwoord lees ik toch niet want ik voeg je toe aan mijn negeerlijst; tot nooit meer ziens.
|
|
|
|
#1583 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar zelfs de duitse Nazis vonden dit duivelse plan te gortig, en beletten de uitvoering ervan.Daarna was de lol er wat af voor de islamietische Albanezen, en zijn ze hier en daar beginnen muiten, en hun Duitse bondgenoten gaan tegenwerken.Toen dezen dan ook nog de oorlog begonnen te verliezen, liepen ze met man en macht over naar de partizanen-troepen van Tito & consoorten... |
|
|
|
|
|
|
#1584 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1585 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1587 | |
|
|
Citaat:
Of mensen ooit bovennatuurlijke gaven hebben toegekend aan het communisme is me onbekend. Je maakt me hier razend nieuwsgierig! Graag wat informatie aub... |
|
|
|
|
|
|
#1588 |
|
|
Hij was voornamelijk een verzamelaar van kerkleiders die zich niet met het nazisme verzoenden en die weigerden ermee te collaboreren. In concentratiekampen.
|
|
|
|
|
|
#1589 | |
|
|
Citaat:
De Islam aanvaard apostaten, andere religies en in de Islamitische verklaring van de rechten van de mens wordt zelf aan mensen van een ander geloof het recht toegekend om IN EEN ISLAMITISCH LAND berecht te worden VOLGENS HUN eigen GODSDIENST. Probeer maar eens in Nederland... Je gruwelverhalen uit de Koran lees je verkeerd: Elke islamiet zal elke zin van de Koran vergezellen met de woorden "dat God, die barmhartig is...enz..." Denk daar eens over na. Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 september 2006 om 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#1590 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1591 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1592 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1593 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#1594 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is ons Willempie. Ik sta ook al een tijdje in zijn negeerlijstje omdat ik als Turk durfde te reageren op zijn insinuaties. Een zielig ventje.
|
|
|
#1595 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze zijn natuurlijk een lachertje. Nergens worden ze toegepast... Universele Islamitische Verklaring van Mensenrechten I. Recht op leven
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#1596 |
|
|
@Nierika: met "menselijk" worden in de islam/koran uitsluitend moslims bedoeld, met een beperkte en zwaar gecontroleerde ontheffing voor "dhimmi", waarvan het afdoden echter nooit tot een veroordeling door een moslim-rechter aanleiding zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#1597 |
|
|
Is jong nva dan echt alleen voor pamperdragers? Ik dacht dat de jongste vijfenveertig was?
|
|
|
|
|
|
#1598 |
|
|
gematigden???
|
|
|
|
|
|
#1599 |
|
Europees Commissaris
|
Ze bestaan heus Feremans. Na honderdzestig jaar met jezelf te hebben moeten leven weet je waarschijnlijk niet eens meer wat het woord betekent, maar ze bestaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#1600 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik weet het heel goed. In de golfstaten is heden ten dage duidelijk te zien wat ze écht inhouden, bij de miljoenen slaven die, eens ze opgewerkt zijn, weer buiten vliegen. Niet één kan ooit de nationaliteit van het gastland verwerven. En dan komt er zo'n oud, verbitterd mannetje wat zwaaien met de islamitische rechten van de mens, die nergens toegepast worden. Zo'n onnozelaar zou het ridicule van zijn eigen bestaan moeten inzien. Helaas, helaas, niemand kan de megalomane gek tot bedaren brengen. De laatste week weer tientallen forumleden met kak- en pistermen allerhande bedacht, uitgescholden en geschoffeerd. Ik denk er sterk aan de denigrerende en schofferende termen die het heerschap hier dagelijks op het forum komt spuien eens te bundelen voor een dagje of zeven, en de resultaten daarvan (heel lexicon natuurlijk) aan het beheer te overhandigen. Waarom deze raaskallende gek nog niet definitief geband werd begrijp ik niet. Hij is de aanzet voor de meeste forumovertredingen hier.
|
|
|
|