![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag is moet dat onze leefwereld worden? Niemand vraagt om die daden tenzij diegenen die ze plannen en uitvoeren Zie je ik zet het in een andere context,en kan dan hetzelfde antwoord gebruiken als jij. En waarschijnlijk heeft u gelijk en was het maar een klein % extremisten,laat het ons hopen.
![]() |
![]() |
#1622 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1623 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg jammer inderdaad. En over Darfour wil ik er ook wel eentje zien maar daar is de actualiteit nog bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-topic:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1627 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je mag nu links zijn of rechts georienteerd zijn daar kan je toch niet mee instemmen.
![]() |
![]() |
#1628 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() prachtig:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, die advocaat wordt betaald om deze uitspraken en/of perscommuniqués te publiceren. Iedere cliënt verwacht dat ook van zijn/haar advocaat, evenals indien de kans zich voordoet : de vrijspraak vragen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 september 2006 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nu net. Blijkbaar doet die kans zich voor. Dat is toch wel raar in een dossier waarin zogezegd volledige bekentenissen omtrent aanslagen zijn gedaan, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 | |
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn? En waarom laat men die lopen, en de vreemdelingen die ook bekentenissen aflegden rond de "busaffaire" in Antwerpen niet, na maanden niet? Zou ik het wagen van discriminatie te spreken? Wat is het nut van mensen in voorarrest te houden: dat ze gevaarlijk zijn voor de maatschappij. Is iemand die bekende een staatsgreep te willen plegen, politici van links en rechts om te willen leggen en de vreemdelingen uit te moorden dan minder gevaarlijk dan een gast die heeft bekend dat hij EEN trap heeft uitgedeeld (zonder gevolgen blijkens de autopsie) aan iemand die hem tevoren wurgde? En is dit dus een rechtsstaat of een rechts staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 september 2006 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de Raadkamer hierover maar beslissen
![]() |
#1634 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag hoor. Maar dat hoor ik je niet zeggen tegen de brulboeien die hier in 1 adem als het verbod op elke rechtse organisatie komen eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "B&H en "BBET" is niet "zomaar" een rechtse organisatie. "BBET" is het Davidsfonds niet eh.
![]() |
#1637 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met rechts, het staat voor een aantal waarden en normen waar ik mij zelfs deels in kan vinden. Het probleem zit in de twee andere categorieën. Extreem is altijd dom omdat het blind maakt voor de diversiteit van de werkelijkheid, een zekere nuance is nodig als je de samenleving echt wil begrijpen. Wat betreft neonazi's kan ik geen enkel argument bedenken om hen toe te laten. Een democratie heeft het rechty zichzelf te beschermen tegen elementen die haar bedreigen en ik zie geen graten in een algemeen verbod op dit soort van gore verenigingen. Het zou rechtse verenigingen sieren wanneer ze afstand zouden doen van die extremere abberaties. Net zoals links nu en dan toch eens zou mogen laten weten dat Stalinisten, Trotskisten en Leninisten ook een soort apart zijn.
![]() |
![]() |
#1638 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open toch eens je ogen. Een democratie waarin meningen zijn verboden IS GEEN DEMOCRATIE. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie mijn reactie op Metal Tom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1640 |
Parlementslid
|
![]() Oneens, een democratie mag optreden tegen krachten en meningen die haar ondermijnen of die regelrecht ingaan tegen haar waarden. Of mag hier morgen -in naam van de vrije meningsuiting- een partij worden opgericht die pedofilie verheerlijkt?