![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt, maar het is eigenlijk nog erger, we zullen zelfs veel af moeten leren! maar goed: http://www.unlearning.org/ Citaat:
And so on and so forth Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 september 2006 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Partijlid
|
![]() Enkele quotes: for ur consideration:
(als die reeds getoond werden, mijn excuses, maar deze posts zijn dan ook zo uitgebreid ![]() Van Romero, Vice President for Research at New Mexico institute of Mining and Technology. "My opinion is, based on the videotapes, that after the airplanes hit the WTC there were some explosive devices inside the buildings that caused the towers to collapse." "The collapses were too methodical to be a chance result of airplanes colliding with the structures." Tien dagen later: "Certainly the fire is what caused the building to fail." Hyman Brown, WTC Construction Manager. "It was over-designed to withstand almost anything, including hurricanes, high winds, bombings, and an airplane hitting it." Enkele dagen later: "Although the buildings were designed to withstand a 150 year storm, and the impact of a Boeing 707, jet fuel burning at 2000 degrees weakend the steel." Kevin Ryan, Underwriters Laboratories, who certified the steel used in the WTC. "We know that steel components were certified to ASTM E119. The time temperature curves for this standard require the samples to be exposed to temperatures around 2000F for several hours. And as we all agree, the steel applied met those specifications." "Adittionally, I think we can all agree that even un-fireproofed steel will not melt until reaching red-hot temperatures of nearly 3000F. Why Dr. Hyman Brown would imply that 2000F would melt the high- grade steel used in those buildings makes no sense at all." "This story just does not add up. If steel from those building did soften or melt, I'm sure we can all agree that this was certainly not due to jet fuel fires of any kind, let alone the briefly burning fires in those towers." Enkele dagen nadat hij zijn mening heeft gebriefd, werd Kevin Ryan ontstagen... Ik zie hier toch een patroon verschijnen... Feit: 'construction steel' heeft een smeltpunt van om en bij de 2800F. En dan neemt het minstens (!) uren op deze temperatuur voordat het begeeft. Getuigenissen van diverse brandweerlieden ea: Stephen Gregory, Commissioner of the bureau of Communications. I saw low-level flashes. "Lieutenant Evangelista [brandweerman] asked me if I saw flashes in front of the building, and I agreed with him because I saw a flash flash flash and then it looked like the building came down." You know like when they demolisch a building, how when they blow up a building, when it falls? That's what I thought I saw. Captain Karin deSHore, Batallion 46. "Somewhere around the middle of the WTC there was this orange and red flash [tekenen van Cordide] ... initially it was just one, then (it) just kept popping all the way around the building and (it) started to explode. As far as I could see these popping sounds and the explosions were getting bigger going both up and down and then all around the building." Marc Loiseaux, The president of the Controlled demolition Inc.in AFP (American Free Press) vernam zijn bronnen via een tussenpersoon, die het op zijn beurt van de gecontracteerde bedrijven vernam. "In the basements of the collapsed towers, where the 47 central support columns connected with the bedrock, hot spots of 'literally molten steel' were discoverd more than a month after the collapse. Such presistent and intense residual heat, 70 feet below the surface, in a oxygen starved environment, could explain how these crucial structural supports failed. These incredibly hot areas were found 'at the bottoms of the elevator shafts of the main towers, down seven (basements) levels. He also said 'molten steel was also found at building 7, which collapsed mysteriously in the late afternoon'." |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() Moet dat allemaal nóg eens weerlegd of geduid worden?
Begin maar eens met dit te lezen : http://www.debunking911.com/ En daarna mag je dit lezen : http://implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Gouverneur
|
![]() Hallo,
flight 11 was nog aan het vliegen na eerste crash? http://www.youtube.com/watch?v=gggQVl2UneE |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Partijlid
|
![]() Argumenten zullen blijven opduiken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Begin maar eens met dit te lezen: http://www.amazon.com/11-Commission-...e=UTF8&s=books en daarna mag je dit lezen: http://www.cooperativeresearch.org/p...ct=911_project Geef toe dat je gewoon wat uit je nek lult omdat je schrik hebt bepaalde punten aan te halen die misschien weerlegd kunnen worden. Goedkope tactiek en ik denk niet dat iemand er in trapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() kunnnen lezen.. Naast de felbediscussieerde collapse, wat vindt u dan van dit patroon: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een uitspraak doen, en er dan op terugkomen.. Overkomt de beste expert wel eens. Onder druk misschien? Ik hoor het al aankomen: omdat de 'wijsheid' zich plots geopenbaard heeft? Uw gedacht of vermoeden? Laatst gewijzigd door blabylonia : 12 september 2006 om 16:52. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breng dan je punten maar aan, dan gaan we eens zien hoeveel ervan overblijft na een kritische toets. Als je de moed hebt om eerlijk te discussieren, (wat ik in feite niet verwacht) zullen we zien wat je er van bakt. Bring it on. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens kijken wanneer Van Romero zijn eerste uitspraak doet : op 11 september zelf. Dat was dus een eerste indruk die niet gesupporteerd werd door onderzoek of effectief materiaal. Bovendien werd hij foutief geciteerd : Citaat:
Wat Hyman Brown natuurlijk probeerde was elke suggestie van de hand te doen als zou het ontwerp ontoereikend zijn geweest. In zijn eerste verklaring dekt hij zich volledig in. In zijn latere verklaring wijt hij de oorzaak van de instorting aan verzwakking door kerosine-brand, iets dat niet voorzien was bij de constructie, en aldus kan hij niet aansprakelijk gesteld worden. Zijn verklaring volgt deels de officiele uitleg maar is onvolledig : naast de kerosine-brand was er de vuurhaard die ontstond door het aanwezige materiaal in de torens en de structurele schade. De combinatie van die factoren leidde (volgens alle officiele rapporten) tot de uiteindelijke instorting. En ivm kevin Ryan : hij heeft ook gelijk maar hij vergeet de structurele schade, die een groot deel van de thermische isolatie teniet deed en hij vergeet dat het aanwezige materiaal in de torens zorgde voor een verdere verhoging van de temperatuur tot rond de 1000 Deg. C (volgens NIST rapporten). Bovendien is het zover ik weet onwaar dat UL het staal van het WTC certifieerde. Zie maar wat NIST daarover zegt op deze pagina : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 september 2006 om 17:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan je mij eens verklaren hoe beton over gaat tot stof onder invloed van z'n eigen gewicht? Kan je mij verklaren welke kracht er nodig is om staal horizontaal te laten voortbewegen op een manier dat het zich in omringende gebouwen boort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nu daag ik je uit één ik zeg wel één zin te citeren waar de auteur beweert dat WTC 1,2 & 7 door 'controlled demolition' is neergehaald. En ik daag je ook uit één ik zeg wel één zin te citeren waar de auteur beweert dat er geen boeing in het Pentagon is gevlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Overigens bleef er van de torens meer dan stof over, maar soit, dat hebben we hier al tien keer gehad.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2006 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek de talrijke foto's van ground zero maar op.
![]() |
![]() |
#575 |
Staatssecretaris
|
![]() WTC 1&2 wel, niemand ontkent dat (behalve jij), massas stof/staal/puin, maar geen brokstukken beton, bij WTC 7 dan weer wel, wat dan ook een meer typische demolitie was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tenzij u natuurlijk nooit twijfelt aan de goodwill van diverse regeringen. Ik wens nog steeds het recht te hebben op kritische twijfel. Citaat:
expert.. Hij kan dan op 9/11 wel in een emotionele flow meegevoerd zijn, maar daarom waren zijn indrukken nog niet fout. Ik denk te mogen stellen dat elke expert bij een intellectuele uitdaging wel ergens passioneel aan het analyseren gaat.... Ik vind niet dat een expert moet afgerekend worden op een 'impulsieve' uitspraak. Dat hij achteraf zijn eigen gefundeerde onderzoek doet is maar logisch ook. En dan kunnen conclusies idd veranderen. Citaat:
Citaat:
Als hij zijn conclusies niet had veranderd, dan kon hij ook wel vertrekken. Dat kan je niet ontkennen: anders zou Kevin Ryan niet ontslagen zijn. Citaat:
_de meeste hydrocarbon-vloeistof, aka kerosine alike, ontplofte buiten de toren na de inslag _meubels en inboedel mogen dan nog branden, waarom zijn er dan foto's te zien (eerder al gepost) waarop enkele mensen in het gat van de aanslag te zien zijn die naar een passerende helicopter aan het zwaaien waren.. Een hels inferno? _een brandweerman is kunnen opklimmen tot de brandhaard, en via de radio horen we hem zeggen dat er een grote mogelijkheid bestond dat hij het vuur mits back-up onder controle kon krijgen.... _die 'kerosine' zou aan hoge temperatuur, UREN moeten branden, vooraleer de metalen kolossen zouden ''verzwakken''. Dit was niet het geval. Citaat:
_ ... (later misschien wanneer ik nog meer info kan doornemen) Laatst gewijzigd door blabylonia : 12 september 2006 om 18:23. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Had hij het over de hele brand?Of over een bepaalde geïsoleerde brandhaard (die slechts een deeltje van de brand uitmaakte)?
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Slippertje, Firestone? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beton vormt stof door impact en wrijving. Het zou te ver lijden om pogen te berekenen hoeveel impact en wrijving er exact was. De kinetische energie door het inklappen van de verdiepingen was gigantisch. Dit lijkt me een afdoende verklaring. Over je 2de poging tot vraagstelling : de kracht die nodig is om staal (welke massa?) horizontaal weg te katapulteren : erg simpel, Turkje maakte die berekening onlangs hier. Ik herhaal ze hier nog even in een andere versie voor de minder snuggeren zoals jij : Stel een balk van 1000 kg, die een horizontale snelheid krijgt van 100 km/u (28 m/s). Er is 392 KJoule nodig om deze balk dusdanig te katapulteren. Als je berekent wat de energie was van die vrijkwam door het inslaan van de bovenste 15 verdiepingen op de onderliggende verdieping kom je op ettelijke miljoenen Joules. Genoeg om honderden stalen balken van 1000 kg weg te slingeren tegen 100 km/u. ![]() |
|
![]() |
![]() |