![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 |
|
Minister
|
tegendat dat er is is alles al .eu
|
|
|
|
|
|
#1862 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In uw huis is maar ene gang waarschijnlijk,en die leidt naar de verwerping van de Vlaming die zich tussen u en uw realiteit plaatst.
|
|
|
|
#1863 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In Nederland gangbare, karakteriserende uitdrukking: "Weg met ons!".
|
|
|
|
|
|
#1864 |
|
Minister
|
Hoe kunt ge nu vlamingen verwerpen als ze niet bestaan?
|
|
|
|
|
|
#1865 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#1866 |
|
Minister
|
En nu wel terug on-topic.
Belgie is er niet veiliger op geworden en het is nu ook duidelijk dat we niet op extreem rechts moeten hopen voor een oplossing. Of wacht eens? Belgie is er net wel een stuk veiliger op geworden! kut politici nu kunnen we niet meer klagen |
|
|
|
|
|
#1867 |
|
Minister-President
|
Sinterklaas bestaat ook niet en toch zitten alle kinderen er op te wachten.
|
|
|
#1868 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Terug on-topic zegt hij en hij zeverde verder
|
|
|
|
#1869 | |
|
Schepen
|
Voor al die zielige extreem-rechtse conspiracy figuren ga ik nu eens de Standaard (! dus niet het Pallieterke of het Laatste Nieuws!!!) citeren.
Citaat:
Weet je, kruip gewoon eens een maand onder de grond om je te schamen en kom dan zoals Saddam Hoessein naar boven en zeg: "Ik heb het niet gewoest!".
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 13 september 2006 om 04:27. |
|
|
|
|
|
|
#1870 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daarna zou het dan revolutie zijn, en zij zouden een staatsgreep doen? Met 20 man?Ferm opgeklopt , de mayonnaise... Dat doet mij denken aan die moslim, die ze in Nederland opgepakt hadden, met konkrete plannen om een atoomcentrale op te blazen.De plannen in kwestie waren kant en klar toen ze die gevonden hadden in zijn woning, meneer & Kornuiten miste enkel nog financiële middelen om het plan tot uitvoering te brengen...moest nog wat misdaden plegen om zijn kapitaaltje bijéén te garen...Resultaat: vrijgesproken door de Nederlandse rechter: hij had immers toch niets gedaan... |
|
|
|
|
|
|
#1871 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 13 september 2006 om 06:16. |
|
|
|
|
|
|
#1872 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1873 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het is opvallend dat het VB en een deel van zijn aanhang alle moeite van de wereld heeft gedaan om de feiten -zoals u doet- te minimaliseren. Tot plots het gerucht opduikt dat De Grote Roerganger Filip een mogelijk slachtoffer was. Dan is Antwerpen plots te klein en wordt er geroepen om duidelijkheid, informatie en streng optreden. De wind draait nogal de laatste dagen, ik denk dat we onweer krijgen.
|
|
|
|
#1874 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Eerlijk is eerlijk. Het lijkt erop dat de veiligheidsdiensten goed werk hebben afgeleverd. En je kan moeilijk zeggen dat ze een politiek spel spelen.
|
|
|
|
|
|
#1875 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1876 | |
|
|
Citaat:
En gretig opgeklopt door de media. Nu moeten de politiek correcten nog 'bewijzen' dat FDW en neonazis hetzelfde is |
|
|
|
|
|
|
#1877 |
|
|
Jij mag dokter tegen mij zeggen hoor Pietje...alhoewel ik dat niet ben...mijn vrienden noemen mij trouwens "Fi"...wat ik ook al ni ben...vriendjes worden?
|
|
|
#1878 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1879 |
|
|
Ik vraag mij eigenlijk af of die mannen nu ook naar het voetbal moeten...en welke match...en in welk wellness-centrum zij zich mogen gaan voorbereiden op reïntegratie in de maatschappij...en welke sociaal-economische redenen ten grondslag aan hun "massamoorden" liggen...
|
|
|
#1880 |
|
Parlementslid
|
Ik heb Phillipe nochthans geen gewag horen maken van cafépraat in het interview met VTM. Hij was zelfs verbolgen dat men hem die informatie niet doorgespeeld had. Als het dan toch cafépraat van rare kwieten was, vanwaar dan die bezorgdheid?
|