![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1881 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zeggen de debielen van blokkquatch nu? Hun zielige praat waar ze het Belang continu linkten aan B&H gaat nu totaal de mist in.
![]() |
#1882 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die zich geroepen wordt om een steunfonds te organiseren voor een negationist als Verbeke, is voor mij wel erg ongeloofwaardig wanneer hij de feiten in deze zaak minimaliseert... en wees gerust ik heb de gecheckt of de beweringen van De Morgen klopte. Zoek maar eens op in Google. In cache kan je de pagina op de site van de NVU nog lezen (alsook de overname ervan op talrijke andere sites als Stormfront). Op hun site is de pagina echter "toevallig" verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1883 |
|
![]() Waarom? Niets beter dan een aanslag "in eigen rangen" die in de schuld van de moslims of linksen wordt geschoven. Het is geen geheim dat BBET en B&H het VB "te soft" vonden, maar dat belet niet dat de aanhangers van die organisaties zich niet ophouden rond het VB of andersom dat sommige VB'ers aanhangers of sympathisanten zijn van zo'n organisaties hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbeke zit in de bak omdat hij een verboden mening verkondigde. Terwijl hij daarvoor vastzit wordt hij dus gelinkt aan een 'verijdelde staatsgreep'.
De Morgen doet volgens mij iets té goed zijn best om een en ander aan elkaar te linken. Zijn ze bij die rioolgazet zo bang voor de aanstaande volgende maand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkiezingen, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2006 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom was toen het commentaar uit rooie hoek niet hetzelfde als dat van jou nu, maar wel, 'One down, twenty to go'?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2006 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1888 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1890 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1892 |
|
![]() Bedoel je nu dat hij uit rechtse of extreem-rechtse hoek kwam? Dat denk ik in ieder geval niet. Het is niet omdat een aanslag "binnen eigen rangen" een beproefd recept is, dat een aanslag tegen "tegenstanders" ook geen beproefd recept is hé. Zo simpel is de wereld niet.
Commentaar uit rooie hoek? Laat me niet lachen! Eén persoon heeft die uitspraak gedaan op de radio. Voor de rest hoorde ik iedereen die aanslag scherp veroordelen. Maar dat vergeten we maar even voor de gemakkelijkheid zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben we een rooie blunderaarster van formaat als minister van Belgische justitie plus een medialandschap dat ziekmakend bevolkt is met linkse journalisten, en 'democratische' patijen die ten allen prijze hun enige, échte politieke tegenstander proberen uit te schakelen via de door henzelf benoemde 'rechters'. Eerlijk gezegd slaat mij al enige tijd de schrik om het hart omdat ik zie waar dit ZAL eindigen. Vandaag zien we nog maar het begin van het einde. De taktiek van de verschroeide aarde heeft nog maar net een aanvang genomen.
![]() |
![]() |
#1895 |
|
![]() Als er morgen een abberante kwibus (bv: één of ander adept van de terreurgroep opus deï rond onze Roi) een wet gemaakt krijgt tegen homofilie worden velen van mijn vriendjes veroordeld wegens het overtreden van een bestaande wet...niks uitzonderlijks dus...
![]() |
#1896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Hof van Straatsburg heeft ten gronde helemaal géén oordeel geveld.
![]() |
![]() |
#1897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1898 | |
|
![]() Citaat:
En dit alles onder de noemer van "democratie"...laat mij ni lachen...moest het zo triest en gevaarlijk niet zijn zou ik mij nu verkneukelen op de mogelijkheid tot wetswijzigingen die "een bepaalde partij" zou kunnen gaan doorvoeren om "feiten" uit het verleden van die "democratische partijen" te bestraffen...en dit alles onder de noemer van...jawel..."democratie"...en "verdraagzaamheid"...
![]() |
![]() |
#1899 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1900 |
Europees Commissaris
|
![]() Ale wat is er nu beter om je eigen voorman om te brengen? Of toch tenminste van de partij die het dicht bij jouw idealen aanleunt? Succes gegarandeerd: moslims krijgen de schuld, mensen voelen zich nu allemaal onveilig, Vlaams Belang krijgt carte blanche, maar talmt, waarna die groepering de macht kon overnemen, ook in de partij om terug een partij te hebben die ze nu missen.