![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is daar "raar" aan? Gekken vind je overal! Gevaarlijke gekken ook en die kan men maar beter oppakken vooraleer ze aanslagen plegen. In het geval van de moordenaar van Fortuyn werden geen bewijzen gevonden voor andere medeplichtigen of lidmaatschap van één of andere organistaie die aanslagen (wilde) plegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() idd Edina ... meer zelfs : deze typen hebben evenveel vandoen met het VB als de CCC met de Sp-a ... dit mediacircus is walgelijk en zelfrespecterende media horen zich met zulke zaken niet bezig te houden ... na het vertrouwen in de politiek, zal de Vlaamse kiezer nu het vertrouwen in de media en gerecht verliezen ...
slechte evolutie voor de instellingen en voor heel het land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de rooie radio had men dan weer geen moeite met een 'sympathisant' die liet weten dat er best nog 20 meer effectief mochten worden 'omgelegd', hé? Zie jij dan écht niet hoe dubbelhartig jullie wel zijn?
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén keer raden welke...
![]() |
![]() |
#106 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
ik denk persoonlijk dat de media reeds kort na de tweede wereldoorlog elke vorm van geloofwaardigheid heeft verloren bij de kritisch-objectieve intelligentia wanneer het over politieke items gaat... Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=Fieseler;1981133]
Citaat:
![]() (sorry, zo'n voorzet kop je binnen ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;1981133]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen met een beetje gezond verstand en relativeringsvermogen voelt met z'n ellebogen aan dat dit een opgeklopt non-event is dat alleen maar goed uitkomt in de verkiezingsaanloop ... Laatst gewijzigd door Anna List : 13 september 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik in een andere topic al zei: de uitspraak van één persoon blijven herhalen is nogal belachelijk wetende dat de moord quasi unaniem werd veroordeeld door links en rechts. Wat heeft die uitspraak trouwens met mij te maken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Daar ben ik dus niet mee akkoord. Ik vind het uitermate verontrustend dat zo'n idioten over een grote voorraad wapens beschikten (waaronder oorlogswapens en explosieven) en geheime paramilitaire trainingskampen organiseerden. Indien het hier over moslimfundamentalisten ging, stonden jullie ondertussen moord en brand te schreeuwen. Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2006 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() je voelt toch zo aan dat dit een media event is gecreëerd door Spin-doctors van de Vld (cfr de uitspraken van Dewael een week voor de feiten) ... de media worden hier in het beste geval misbruikt ... en de meeste mensen (naar ik hoop toch) voelen dit me dunkt wel aan.
Verhofstadt is met de dioxinecrisis al een keer met een zelfgeorchestreerde spin (hij bleek de bezwarende tests al drie maand in zijn schuif te hebben, maar speelde ze slechts een paar weken voor de kiezing uit) aan de macht gekomen ... hij doet dit gewoon nog eens over ik zal in elk geval absoluut niet verbaasd zijn mocht in aanloop naar de kiezing nog zo één en ander spectakelstuk uit de kast rollen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het was.... Verannemans die de moordenaars van PDW gek verklaarde: KWIETEN.... De zaak is aan het uitklaren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja moslimfundamentalisten hebben ook al wel één en ander effectief op hunne kerfstok (NY, Atocha, Londen, ...), waarbij ik mij niet meteen zulke (grote!) zaken van die rechtse neo-nazi's voor de geest kan halen (dichtst bij komt nog het in de fik steken van asielzoekershuizen in DL denk ik, terwijl het daar slechts om een fractie vh aantal slachtoffers ging (wat het mi NIET MINDER ERG maakt, voor alle duidelijkheid) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Men denkt niet goed na over nazi methoden. Hoe zou in 's Hemelsnaam Patrick Dewaele kunnen invloed hebben op een neo-nazi groep? Hoe zou hij mensen van een neo nazistische beweging kunnen wijsmaken : ' en zeg dan, als ze je pakken, dat je Dewinter wou doodschieten!' Het komt Dewinter toch beter uit dan Dewaele: deze staat in deze affaire te kakken en nu gaan de VLD door voor mensen die ten onrechte islamistische verenigingen vervolgden. Ken de nazi methodes. Denk na. Zie wie van de situatie profiteert en vooral: WELKE PARTIJ ZO IETS KON ORGANISEREN!!!! Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan jij je dan zo goed in de denkwereld van die neo-nazi's inleven dat jij ze niet voor 'niet volkomen normaal' beschouwd ?! elk welmenend mens vindt toch dat daar 'iets aan' is, 'nen hoek af' is, niet ?! |
|
![]() |
![]() |