![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Zou je dan een coalitie willen sluiten met N-VA
#42 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij goed, maar wees dan eerlijk, en geef toe dat de BUB'els niets kennen van België, en wees niet zo laf door het in de schoenen van de VRT te schuiven. Het gaat hier om een citaat van een BUB'el, niet om een uitspraak van de VRT. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Dan denk je al anders dan je voorzitter die maar een voorwaarde stelt: de BUB levert de burgemeester....
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() Neen ik denk niet anders dan onze aller Nationale Voorzitter Hans Van de Cauter, NVa'ers die aan hun eed zweren, zweren bijgevolg hun partij af en worden rechtschapen mensen...verruim Uw geest...
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Herlees dan de woorden van uw eigen voorzitter waarin hij zegt dat coalitie met NV-A ok is op één voorwaarde dat zij de burgemeester mogen leveren, anders heeft hij geen voorwaarden gesteld.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() CITAAT van Michael Lemenu: "In Wallonië zijn er echter geen BUB-lijsten bij de gemeenteraadsverkiezingen." CITAAT van de VRT: "In Vlaanderen zijn er uiteindelijk 5 BUB-lijsten: in Brugge, Ukkel, Nijvel, Hasselt en dus ook in Heuvelland." Het is de VRT die geschreven heeft dat er in Vlaanderen vijf lijsten opkomen. Maar dat verandert niets aan het feit dat ook jullie BUB'el in de fout gaat (door een grebrekkige kennis van zijn eigen land) en stelt dat er in Wallonië geen BUB-lijsten opkomen. |
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De B.U.B.-voorzitter van West- én Oost-Vlaanderen, Ruben Cottenjé de Dauphin
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens de zetelverdeler van de VUB zouden bij eenzelfde opkomst als in 2000 ongeveer 500 stemmen (9%) genoeg zijn om een zetel te behalen.
Ik vraag me wel af waarom er maar één persoon op de lijst staat. Stel je voor dat de BUB twee zetels behaalt... |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat soort beschuldigingen houdt toch niet lang stand: journalisten nemen dat op op een recordertje, en dan is je BUB'el wel verplicht om toe te geven dat hij niet wist dat Nijvel in Wallonië lag. --- De BUB'els zullen ook nooit leren. Als je gewoon toegeeft dat je een foutje gemaakt hebt, is iedereen het na een dag vergeten. Maar de BUB'els blijven altijd liegen en de schuld op anderen steken. Zolang ze dergelijk pre-puberaal gedrag niet afzweren kunnen we gerust zijn dat ze in geen enkele gemeente meer dan een halve procent halen. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Vraag aan BUB: willen jullie een coalitie aangaan met de NV-A daar er wat onduidelijkheid bestaat; de ene zegt zus de andere zegt zo.
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() héla: de eed van trouw wordt gezworen als trouw aan de Grondwet en het Belgische Volk, niks Vaderland of vorst. Katapulteer ons niet terug naar het Ancien Régime, wil je.
#59 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |