![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Misschien kan jij (ik vraag ik het al de ikweetniehoeveelste keer) eindelijk eens met een BEWIJS voor die 1000° komen. Jij negeert simpelweg het feit dat er niet eens BEWIJS dat het IN DE CORESTRUCTUUR heeft gebrand!!!!!!!!! Ten tweede, ik mag dan wel een leek zijn in Joules etc, JIJ weet duidelijk weinig of niets over CD en wat er allemaal mee mogelijk is. Ik heb met zulk team kunnen optrekken, (voordeel van niet meer te moeten werken en wat centjes te hebben)
|
|
|
|
#782 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Uw buddy Akufen citeerde zelfs onlangs hier het NIST rapport dat die data bevatte op pagina 45 en 46. Ook heb je hier volgende info : Citaat:
En over uw 2de punt : ik ken een beetje bouwkunde en sterkteleer, hetgeen toch de basis moet zijn van elke CD-techniek. Ik denk bijgevolg dat ik beter kan inschatten dan jij wat mogelijk is met explosieven en wat niet. En ivm dat optrekken met dat team : Goed voor jou, maar wees bescheiden aub. Ik heb ook ooit opgetrokken met journalisten (o.a. Johan Depoortere) tijdens een seismische expeditie op het Baikalmeer in Rusland. Wel, ik geloof niet dat die mens nadien ook maar 5% begreep van wat wij daar juist deden. Misschien dat hij het na een week of 3 wel zou beginnen weten maar dan nog. |
||
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Btw, heb jij eigelijk wel GEKEKEN naar de afbeeldingen van "mijn buddy"?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:53. |
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waar ik naartoe wil ? kijk de maximum theoretische perimeter tot waar brokstukken kunnen vliegen bedraagt : h + v²/2 g met h het hoogteverschil vanwaar dat blok van wtc 1 kwam en waar het blok in wtc 7 insloeg en v de beginsnelheid van dat blok daar jij toch zo prat gaat dat heel dien building quasi wrijvingloos naar beneden kwam mogen we in principe zelfs stellen v²=2 g H met H de hoogte van de massa boven dat blok dus da's h+H curieus als je bedenkt dat wtc 7 174 meter hoog was wtc 1 304 meter hoog was en de afstand tussen beide 130 meter bedroeg maar ik wil niet vervelend doen ... en we stellen gewoon v<<<< of =0 ( iemand heeft eraf gesjot als je wilt dan nog kan dus een blok makkelijk bv op het dak van wtc 7 terecht komen ... laat staan lager Laatst gewijzigd door praha : 15 september 2006 om 01:54. |
|
|
|
|
|
|
#785 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat komt gebouw 7 er nu weer bij doen? En de afstanden? En de (overigens verkeerde) hoogte van de gebouwen? Ik hoef ook helemaal niet te weten tot waar die brokstukken max kunen vliegen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:57. |
|
|
|
|
|
|
#786 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
verkeerde hoogte ?... geef dan es de juiste |
|
|
|
|
|
|
#787 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#788 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En jij wil dan serieus overkomen? Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 september 2006 om 02:11. |
|
|
|
|
|
|
#789 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://wtc.nist.gov/media/P3Mechanic...sisofSteel.pdf De meest frappante conclusies uit dit NIST-onderzoek zijn: - analyse van de verf op dertien panelen ter hoogte van de brand laat zien dat deze panelen nooit een temperatuur boven de 250°C moesten verduren - metallografische analyse van 136 stukken staal, waarvan vele afkomstig uit de uitgebrande verdieping, lieten nergens een spoor van ‘speroïdizatie’ zien, een kristallografisch proces in het staal dat optreedt vanaf 625°C. - een model van de brand voorspelt, dat de ontwikkelde temperaturen bij de stalen constructie nooit boven 200-350°C (maximum 450°C) zijn uitgekomen. Ryan vat de resultaten van het NIST-onderzoek dan ook terecht samen als: “The evaluation of paint deformation and spheroidization seem very straightforward, and you noted that samples availalble were adequate for the investigation. Your comments suggest that the steel was probably exposed to temperatures of only about 500F (250°C), which is what one might expect from thermodynamic analysis of the situation”. Laatst gewijzigd door Akufen : 15 september 2006 om 02:13. |
|
|
|
|
|
|
#790 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ernstig of niet overkomende... de essentie telt... zulk een brokstuk kan dus makkelijk op het dak van wtc 7 terecht komen en met 417 nog makkelijker waarvoor uiteraard mijn dank, Heftruck ps. iemand een idee waar het Marriot Hotel ligt/lag ? Laatst gewijzigd door praha : 15 september 2006 om 02:18. |
|
|
|
|
|
|
#791 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je zit hier over 't WTC te discussieren en je weet dat niet? Het Marriot Hotel lag in de hoek tussen WTC1 en WTC2. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 september 2006 om 02:25. |
|
|
|
|
|
|
#792 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#793 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En kan je misschien haakjes zetten voor een leek zoals ik? Laatst gewijzigd door Akufen : 15 september 2006 om 02:46. |
|
|
|
|
|
|
#794 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan kan je alleen nog zeggen : het was erg warm. Dat zal zelfs jij moeten toegeven. En ik heb idd gekeken naar de afbeeldigen van die buddy van u, spreken die mijn data tegen? Op welke manier dan wel? En over die 2de berekening : dat getal dat ik noemde volgde niet uit een berekening. Het was gewoon een verzonnen getal om uw reactie te testen Dat er geen eenheden bijstonden was trouwens een erg vette hint. Trouwens je KAN dergelijke zaken (ivm verpulvering van beton) niet met een simpel formuletje berekenen. Enkel een serie labotests zou in deze enige aanwijzingen kunnen levern. En nee, ik heb geen bouwkundig labo ter beschikking. Ik moet u dus teleurstellen hier. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2006 om 02:44. |
|
|
|
|
|
|
#795 |
|
Banneling
|
Dubbel
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2006 om 02:42. |
|
|
|
|
|
#796 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#797 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#798 |
|
Staatssecretaris
|
ik vraag me alleen af of ze uberhaubt wel zover geraken
Kan je die formule even toelichten aub. edit: ok Laatst gewijzigd door Akufen : 15 september 2006 om 02:56. |
|
|
|
|
|
#799 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
die h stond voor de hoogte respectievelijk vanwaar dat blok kwam boven de inslaghoogte en die v is beginsnelheid ... gooi die desnoods op 0 tenzij je aantonen zou bedoelen... maar neen of ik moet hier de hele afleiding gaan placeren simpel eigenlijk... gewoon wat ballistiek met beginhoogte ( want daarvan moet je 't vooral hebben ) |
|
|
|
|