![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Schol! En doe ze nog eens vol!
do 14/09/06 - Een avondje tooghangen liep bij een 37-jarige Kroaat danig uit de hand. Gelukkig kan hij het nog navertellen. De werkloze oorlogsveteraan Sinisa Seginja had nood aan een avondje uitgebreid tooghangen. Maar die nood zat blijkbaar wel erg hoog. Hij goot bijna drie liter witte wijn naar binnen. En onder het motto "eentje is geentje", sloeg Seginja nog bijna een liter kruidenlikeur achterover. De oorlogsveteraan belandde in een in dikke alcoholnevelen gehulde coma en werd naar het ziekenhuis gebracht. Hij bleek maar liefst 7,3 promille alcohol in zijn bloed te hebben, een hoeveelheid die dodelijk kan zijn. Wonder boven wonder behoort Seginja nog steeds tot het rijk der levenden. Hij zoekt nu medische hulp om de drank af te zweren. Wie doet 't hem na? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou verwachten dat hij intussen een overdosis dafalgan binnen heeft om die kater weg te krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pffff... Ik ben rap zat, dus dat zou ik niet halen... 5 pintjes en ik begin al te lallen... Is wel goedkoop...
![]() |
#4 |
|
![]() Zijn er eigenlijk geen alcoholtesters te koop zodat je kan weten hoe erg je boven je theewater aan het gaan bent?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://stores.ebay.ie/Breathalyser-Direct |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() En zijn die elders te koop dan op eBay?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.megagadgets.nl/alcohol-tester-p-310.html
http://www.gadgetplaza.nl/view_product.php?product=67 Ik weet niet meer waar die van mij vandaan kwam. Het is ook nog zo'n voorhistorisch ding waar je 10-15 seconden aan een stuk moet in blazen voordat ie een resultaat geeft. Dat lukt mij dus meestal niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() als ik goed uitgeslapen ben, en normaal gegeten, etc etc, kan ik ook wel wat achterover kappen.
maar 7.3promille???? hier is een record te breken.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die ambitieus is, poogt de magische kaap van de 10 promille te ronden. Helaas, ik voel me niet geroepen....
![]() |