![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6481 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6482 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
knap ! |
|
|
|
|
|
|
#6483 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet te vlug beschuldigingen over liegen bovenhalen dus. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 15 september 2006 om 16:34. |
|
|
|
|
|
|
#6484 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6485 |
|
Banneling
|
Ik wil helemaal niks onbespreekbaar maken. Dat is puur uw persoonlijke interpretatie. Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat je moslims of christenen of joden niet als één groot blok kan zien. Wat op afstand één groot blok (bvb. moslims) lijkt, zijn in werkelijkheid heel veel verschillende individuen met elk een eigen wil.
|
|
|
|
|
|
#6486 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
logisch dat jij geilt op dode kinderen ,je vindt zelfs dode babies erg grappig! http://forum.politics.be/showthread....36#post1987236
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 september 2006 om 16:44. |
|
|
|
|
|
|
#6487 | |
|
|
Citaat:
- ideaal is/blijft islamitische wereldoverheersing, desnoods middels geweld - geen islamiet, van welke "stroming" ook, is anti-shar�*a.
|
|
|
|
#6488 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6489 | |
|
|
Citaat:
Lees ook zelf je eigen berichten eens iets zorgvuldiger (terug).
|
|
|
|
#6490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Christendom rijmt juist heel goed met democratie. En laat mij je er gewoon aan herinneren, om jouw voorbeeld te gebruiken, dat Georges Bush President is van de Verenigde Staten van Amerika. Ondanks de gekende tekortkomingen, nog altijd een bakermat van democratie. Tot spijt van de onvoorwaardelijke anti's die nu weer met alle mogelijke argumenten ons gaan proberen wijs te maken dat dat niet zo is. |
|
|
|
|
|
|
#6491 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik begrijp, bruut geweld, dat U dat niet begrijpt... |
|
|
|
|
|
|
#6492 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom hoor ik je trouwens niet meer spreken over die Israëlische bombardementen op Libanon gedurende de laatste jaren? |
|
|
|
|
|
|
#6493 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6494 | |
|
|
Citaat:
Ik spreek tamelijk vaak mensen waarvan ik weet dat ze moslims zijn (de laatste 25 jaar overwegend Marokkanen omdat in mijn nieuwe omgeving sinds die tijd weinig andere allochtonen zich bevinden) zonder dat daar enige stellingname of emotionaliteit aan te pas komt, alleen terloops mening-vergelijken (want op het minste vertoon van enige betrokkenheid stopt anders de info). - dat moslim-wereldrijk moet en zal er komen - Israël en de USA zijn absolute duivels - 9/11 was niet echt fout, hoewel het vervelend is dat moslims hinder ondervinden van wereldwijd wantrouwen sindsdien (men betreurt niet de actie, doch hooguit de gevolgen ervan). Het is echt niet zo, dat deze mensen dit lopen te "prediken" ofzo en nog minder, dat zij zich binnen Nederland persoonlijk misdragen maar het is wel een zeer algemeen onderdeel van de antwoorden/opmerkingen die ik verneem. Ik denk dat jij GEEN moslims kent.
|
|
|
|
#6495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Internationale Gemeenschap heeft Israel in 2000 beloofd om toe te zien dat de grens veilig zou zijn en dat Hezbollah zou worden ontwapend. Vandaar dat Israel zich toen volledig heeft teruggetrokken uit Libanon. Israel had toen trouwens al gewaarschuwd dat indien dit niet het geval zou zijn, ze zelf hardhandig en zonder inhouden zou handelen om Hezbollah het vuile werk zelf op te knappen. Gezien de Internationale Gemeenschap haar belofte niet heeft kunnen of willen houden, is de tegenaanval van Israel 100% gerechtvaardigd. De rest van jouw herkauwde argumenten vallen daartegen in het niets. BTW : hetzelfde geldt voor Gaza. Na een volledige ontruiming , met de verwijdering van 8.000 Israeli's , soms manu militari, uit Gaza, hebben ze daar duidelijk laten blijken dat men de kans niet grijpt om te tonen dat er wordt ontwikkeld tot een moderne samenleving met goede burenrelaties. Men is eerder a la minute begonnen met het dagelijks afvuren van raketten vanuit Gaza op Israel. Met alle gevolgen vandien. |
|
|
|
|
|
|
#6496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben zelf de laatste twee jaar een aantal keer in de V.S. geweest. En geloof me: je voelt je er vrij als een vogel in de lucht. Nog veel meer dan in Europa.
|
|
|
|
|
|
#6497 |
|
Minister-President
|
waarom iemand die al op tal van leugens betrapt is, niet geloven he van die boer geen eieren ! |
|
|
|
|
|
#6498 | |
|
|
Citaat:
Blijkens ERVARINGEN over de afgelopen 100 �* 300 jaar lijken christenen en joden zich redelijk goed te kunnen aanpassen aan democratie en moslims per se niet; niet omdat ik dat denk, maar als afgeleide en ervaring uit het wereldgebeuren èn omdat vooraanstaande moslims zelf open en bloot verkondigen dat islam en democratie niet samengaan.
|
|
|
|
#6499 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
En zijn die Syrische seculiere leiders dan geen moslims? Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#6500 | ||
|
|
Citaat:
Dit gaat niet over de beschietingen maar zegt wel veel. Komt uit de Tagesspiegel: Citaat:
|
||
|
|
|