![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je moet niet voor elke discussie een 'wetenschappelijke' studie aanhalen. In Europa zijn die trouwens nul-komma-nul waard, want bijna allemaal afkomstig van het Rode establishment & media. De dag dat mensen als jij je ogen opentrekken zal het waarschijnlijk te laat zijn, en ik hopelijk gevlucht naar betere oorden (als die er nog zijn). Laatst gewijzigd door gladiator : 15 september 2006 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Is dus niet MIJN Mening he, was even sarcastisch de mening van die bepaalde mensen hier aant schrijven. Kwestie dat je mee bent, alvorens ze u hier ook verwijten dat je gebrainwasht bent en dergelijke onzin... Trek het u niet aan, volgens hen ben ik ook een gebrainwashed iemand, met weinig verstand en een moslimvriendje...Omdat het niet strookt met hun mening... Ze zijn hier heel verdraagzaam hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een hoop moslims, en de meeste zijn niet bereid te sterven voor hun geloof. De Islam is nou eenmaal een levensstijl. Er zit een kern van waarheid in, niets meer, niets minder. Het ligt er trouwens maar aan wat je met sterven voor je geloof bedoelt: De meeste moslims die ''sterven voor hun geloof'' zijn getraumatiseerd of gewoon ongelukkig en zijn blij te sterven. Volgens mij wordt je daarvoor niet beloond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En natuurlijk, positieve zaken die moslims doen komen zelden of nooit op het journaal of in de kranten he, wegens, niet interessant genoeg... Dus, heel de media hangt een beeld op van moslims dat uiteindelijk niks meer te maken heeft met de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 15 september 2006 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Het probleem van de islam is dat zoals bij alle samenlevingen er 10 % fanatiekelingen rondlopen. Uit naam van hun afgod mogen deze de grootste beestigheden uitvoeren zonder dat ze gestopt worden die hun 'verdraagzame' geloofsgenoten.
Tchetjenie leert ons dat een fanatieke minderheid zelfs het zover laat komen dat de rest van de bevolking uitgemoord kan worden. Islam is de beschaving 10000 jaar terugzetten. Ze zijn niet tolerant! Indien Vlaanderen en Wallonie een moslimstaat was dan was er oorlog. Kijk maar eens wat er in Irak gebeurt! Islam is een godsdienst die verboden moet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zelf verkies de Amerikaanse aanpak (nu zal er commentaar komen, maar ik zeg het toch). Daar wordt verwacht dat je de normen en waarden van ginder aanneemt. Niet zoals hier waar ze vooral aangemoedigd worden 'zichzelf te blijven' en 'hun cultuur te behouden'. Als ik gisteren via de Dow Jones Newswire het bericht lees dat Al Qaida een joint-venture aangegaan is met een Algerijnse zusterpartij, en Frankrijk als doelwit heeft hou ik m'n hart vast. En wordt ik vanbinnen weeral wat triestiger als ik mensen hoor dwepen over 'hoeveel goeie Moslims' er wel niet zijn. We maken de rekening wel achter 20j, goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
PS: er is al een vrouw in het verleden gemolesteerd ginder omdat ze dorst had en iets dronk...tijdens de ramadan. Ik zal proberen een artikel erover terug te vinden, beloofd. Laatst gewijzigd door gladiator : 15 september 2006 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |