![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Proficiat, u heeft net uw voorstel overbodig gemaakt.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan word ik ook een eche IJand! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Wel grappig dat een aantal mensen hier de teloorgang van de vakbond verkondigen terwijl het ACV bij de laatste sociale verkiezingen weeral zijn koppositie heeft verstevigd en hun ledenaantal nog altijd stijgende is (met opvallend grote instroom van jongeren via Enter).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vermoed dat het bij zolang niet zal duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben schrik voor hun oorlogskassen , het feit dat ze minder druk gaan kunnen uitoefenen op alles en iedereen enz... het komt hierop neer, macht en geld, ... Ook meteen de hoofdreden waarom we heel de boel wel degelijk moeten splitsen, om het profitariaat van walonië te breken, de macht van bonden en ziekenkassen aan banden te leggen en deel 2 is die destabilisatiebron nummer 1 rechtspersoonlijkheid geven, zodat ze eindelijk voor hun daden kunnen tot de orde geroepen worden als het weer eens te ver gaat. Die denken waarlijk dat ze een staat in een staat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wat Cortebeek uit zijn nek staat te lullen, is al lang niet meer wat er aan de basis van het ACV leeft.
Het ABVV is zogezegd ook voor meer federale bevoegdheden, maar ondertussen splitsen al hun centrales op in Vlaamse en Waalse centrales. Cortebeek maakt zich compleet belachelijk. Ondertussen voel je al een algemene afstand van de uitspraak door Cortebeek bij het ACV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wil ik graag een bron bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar ik val er tenminste niet over!
![]() Kon ik niet laten liggen... ![]()
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef mij eerst eens een goede en neutrale vakbond, dat zou al eens een begin zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast, hoewel men wist dat ik reeds werkte als zelfstandige, heb ik nog enkele jaren (jaar of twee drie denk ik) een lidkaart van enter gekregen... 'k stond dus blijkbaar nog in hun bestand via mijn vader.. mijn vader was toen bruggepensioneerd, kreeg - dacht ik - korting op zijn vakbondspremie en was steeds gesyndiceerd geweest.. nochtans heb ik hem (en mijn moeder) meer dan eens hore zeggen dat de vakbonden veel goeds hebben gedaan, maar nu de zaken aan het verknoeien zijn... |
|
![]() |
![]() |