![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waar ik mij over verbaas, is dat het Vlaams Belang, bekend is met de term verdraagzaamheid. Gebruiken, doen ze hem echter niet, behalve, wanneer VB-ers in de fout gaan. Dan is het niet erg en moet iedereen verdraagzaam zijn.
Wel die artiesten die hun medewerking verlenen aan het 1/10 concert, hebben mijn volledige steun en van de artiesten die op het feest van het VB optreden of optraden, zal ik ook geen cd minder kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 16 september 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want zeg nu zelf, een feest met muziek is toch maar raar he.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat de lafaarden we l gedaan hebben is hun eigen manifest verwijderd van de webstek waarop duidelijk stond dat de concerten er waren om iets te doen tegen het verkeizingsoverwinning van "extreem-rechts" in a'pen . kan het nog politieker? Maar ze hebben het dus verwijderd , allicht omdat het zelfs voor die artiesten wat te grotig en te politiek gekleurd was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Burger
|
![]() Waar ik mij over verbaas (maar niet zo onverwacht) , is dat zogenaamd "verdraagzame" burgers almaar ageren tegen alles wat maar zou kunnen indruisen tegen alles wat maar enigszins in verband zou kunnen gelegd worden met racisme...Laat 1 ding duidelijk wezen: de globale Vlaamse (Belgische) burger is niet racistisch noch onverdraagzaam... Het zou instruktief zijn voor alle willekeurige pleiters voor verdraagzaamheid om eens een tijdje in een wijk te komen wonen waar de meerderheid van de bevolking uit vreemdelingen bestaat; misschien dat zij dan zouden begrijpen waarom de autochtone bevolking zich onveilig voelt of zelf gediscrimineerd...Om maar 1 voorbeeld te noemen: als autochtone Belgen een feest organiseren met muziek die n�* 10 uur 's avonds door de straten weerklinkt, wordt dit "overlast" genoemd... Als autochtone (Marrokaanse) burgers een dergelijk feest organiseren, moet dit kunnen in naam van verdraagzaamheid... Kwam enige " autochtone verdraagzame" Belg luisteren in de nachten van 13 op 14 en van 14 op 15 september in de Antwerpse Seefhoek en begrijpen waarom autochtone burgers niet konden slapen ? Waarschijnlijk niet en het zal hen ook worst wezen... Voor diegenen die het begrijpen: zij stemmen waarschijnlijk op VB, en voor de anderen: zij stemmen waarschijnlijk op Groen!...Laat 1 ding echter duidelijk wezen: er is geen integratie van Marokkaanse burgers in wijken zoals deze maar een opdringing van Marokkaanse cultuur... Voer voor sociologen, niet ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Minister
|
![]() Wanneer gaat de linkse kerk nu eens voor één keer een daad stellen waarbij het onweerlegbaar is dat het hen echt om verdraagzaamheid en vrede te doen is?
1 oktober, ja natuurlijk! Omdat ik haat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet normaal dat FDW reageert als Barman op zijn eerste affiche zegt dat die concerten expliciet tegen het VB gericht zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Banneling
|
![]() jaja Filip Dewinter voelt zich bedreigd...
...voor aanslagen zo blijkt... de petrik is klein bier. Den tarzan van A heeft de rechstreekse burgemeesterverkiezing op tijd kunnen afwenden. U en ik weten waarom. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
awel , moest diene barman gewoon optreden op een feest van cd&v , spa of vld zou ik nog wel van hem cd's kopen ( als ik er al van kocht ) , maar als zangers openlijk zich bemoeien met politiek da's wel iets anders he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Burger
|
![]() Precieze opmerking ! Die zogenaamd "politieke korrektheid" is gewoon een middel voor vele artiesten om nog maar eens hun naam in de media te krijgen en reclame te verwerven voor de verkoop van hun cd's enz. Kommerciëel is het beter om te heulen met wat "politieke korrektheid" voorhoudt dan om een eigen mening te verkondigen (voor zover er al een "eigen" mening is...)
Ik herinner mij vele kunstenaars en dichters uit de jaren 70 en 80 die dweepten met natuurbehoud en het bouwen van betonnen flatgebouwen misprezen (wat tegenwoordig de "groene gedachte" heet); hoeveel daarvan hebben het gemaakt tot in de 21ste eeuw ? En waar is het gedachtengoed dat zij, om kommerciële redenen, uitschreeuwden, gebleven ? En waar wonen zij nu ? In een betonnen flatgebouw met uitzicht op enkele bomen ? Alles relativerend...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor elke facist die je verliest win je 2 fans bij! De vlaamse artiesten danken FDW voor zijn komische immitatie van een ayatollah met zijn fatwa over laura, will en helmut. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als gij de populairste kruidenier van uw dorp zijt dan zullen er ook meer mensen naar u luisteren dan uw collega kruidenier met 5 klanten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ge misschien wat aan uw populariteit moet doen als burger dan kunt gij net als barman iets zeggen en dan komt dat ook in de gazet. Maar nee mijnheer moet zijn ongenoegen uitten op het forum en in het stemhokje. Zelf is mijnheer niet geengageerd genoeg om zijn demonen zelf in de pers te lijf te gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
waaaw wa nen aanval seg , klein detail wel barman is een PUBLIEK persoon , ik niet . En op men werk doe ik niet aan politiek al weet men wel men overtuiging ![]() ps dit forum zie ik wel een beetje als pers , en jij die zegt hier niet posten en in de pers wel , trouwens in de pers worden mensen met een teveel aan Vlaams Belang gehalte gemeden uit schrik voor repressaille van 't groot blauw konijn me zen spleet tussen zijn tande |
|
![]() |
![]() |