Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2006, 16:48   #61
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En de volgende bekeerling tot de islam is dus....voicelesscharlie!!
Mooi, je geeft eindelijk toe hoe agressief de islam is Filosoof, en vooral hoe vrouwonvriendelijk.
Nu nog enkel uitleggen waarom je je daar zo kan in terugvinden. Ben je zo'n een vrouwenhater ?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 16:50   #62
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad: hij geeft geen enkel idee van de reden of aanleiding tot de feiten, maar 't feit dat er moslims bij waren is voor hem genoeg om nog maar eens aan wat VuilB-agitatie te doen...
Een beetje zoals jij doet bij elk incident tussen politie en allochto(o)ne(en)?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 16:53   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kan, kan, kan, er kan zoveel achter hebben gescholen..: vorige feiten in de andere zin, een niet-verteerde scheldpartij, onbetaalde schulden, een huwelijksbedrog: zo kunnen we nog lang gissen.
Misschien ging het om iemand die aangevallen werd door een ex met een bus traangas die een straatverbod van de rechter negeerde? Of is het wachten met conclusies trekken dan van minder belang?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 16 september 2006, 16:54   #64
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Extreemrechts geweld daarentegen , d�*�*r wordt beter over gezwegen?
Uiteraard niet. Terroristische moslim-aanvallen mogen gerust bekritiseerd worden.
Oud 16 september 2006, 16:54   #65
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Misschien ging het om iemand die aangevallen werd door een ex met een bus traangas die een straatverbod van de rechter negeerde? Of is het wachten met conclusies trekken dan van minder belang?
Neptunus & C° trokken de conclusies.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 16:56   #66
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neptunus & C° trokken de conclusies.
En destijds trok jij de conclusies. Niet veel verschil dus tussen de twee.
Oud 16 september 2006, 16:57   #67
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Pff, zoveel aandacht voor dit verhaal? Sorry, maar ik kan hier ook vanalles beginnen te posten. Bijvoorbeeld, hoe ik vandaag heb gezien dat een groepje skinheads slagen begon uit te delen aan een aantal moslima's, enz... Hoe weten jullie nu dat ik de waarheid spreek of gewoon sta te lullen uit m'n nek.
Beweer jij dat Neptunus een leugenaar is?
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 16:57   #68
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Mooi, je geeft eindelijk toe hoe agressief de islam is Filosoof, en vooral hoe vrouwonvriendelijk.
Nu nog enkel uitleggen waarom je je daar zo kan in terugvinden. Ben je zo'n een vrouwenhater ?
ik niet, ik bekeer me tot geen enkele godsdienst: voiceless loopt achter zijn waanbeeld aan
Jij geeft een oordeel over de islam, ongehinderd door enige kennis dienaangaande.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 september 2006 om 17:10.
Oud 16 september 2006, 16:58   #69
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet flauw doen, hé:als de slechten moslims zijn is dat verhaal toch ongetwijfeld waar?

't is me een wereld...
Links vergelijkt graag de hoofddoekdraagsters met nonnen. Wel, ik heb nog nooit horen vertellen dat 2 nonnen een voorbijkomende fietster aanvielen en aanrandden.

Geef mij maar liever eens een inhoudlijke reactie, Oh Vader van Alle Filosofen.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 17:01   #70
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En destijds trok jij de conclusies. Niet veel verschil dus tussen de twee.
Toch wél: hier hoor je maar één versie en dan nog van iemand die niet juist weet hoe de vork in de steel zit, met wat ready-made VB agitatiepraat erbij en ons laat gissen naar wat zou kunnen gebeurd zijn

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 september 2006 om 17:02.
Oud 16 september 2006, 17:03   #71
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Beweer jij dat Neptunus een leugenaar is?
Nee dat beweer ik niet. Ik woon al meer dan 10 jaar in die buurt en ken geen enkel voorval waarbij iemand een andere persoon "zomaar" aanviel. En als Neptunus me geen deftige bron kan laten zien, heb ik het recht om kritisch te zijn.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 17:04   #72
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch wél: hier hoor je maar één versie en dan nog van iemand die niet juist weet hoe de vork in de steel zit, met wat ready-made VB agitatiepraat erbij en ons laat gissen naar wat zou kunnen gebeurd zijn
En uit het vonnis van de rechter blijkt dat jouw conclusies - waar je toen ook niet al te lang mee gewacht had, meen ik mij te herinneren - alsnog voorbarig waren.

Nog steeds niet veel verschil dus.
Oud 16 september 2006, 17:05   #73
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Links vergelijkt graag de hoofddoekdraagsters met nonnen. Wel, ik heb nog nooit horen vertellen dat 2 nonnen een voorbijkomende fietster aanvielen en aanrandden.

Geef mij maar liever eens een inhoudelijke reactie, Oh Vader van Alle Filosofen.
Inhoudelijke reactie op een onvolledige historie?

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 september 2006 om 17:12.
Oud 16 september 2006, 17:07   #74
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En uit het vonnis van de rechter blijkt dat jouw conclusies - waar je toen ook niet al te lang mee gewacht had, meen ik mij te herinneren - alsnog voorbarig waren.

Nog steeds niet veel verschil dus.
Oordeelde die rechter dat "Robklop" niet op zijn ex-vrouw heeft geklopt? Dat is nieuw!!
Oud 16 september 2006, 17:21   #75
Banneling

Standaard

Citaat:
ik niet, ik bekeer me tot geen enkele godsdienst: voiceless loopt achter zijn waanbeeld aan
Jij geeft een oordeel over de islam, ongehinderd door enige kennis dienaangaande.
De kennis die jij aanbracht (het slaan van vrouwen is meer dan ok in de islam) bevestigde mijn vermoedens.
Oud 16 september 2006, 17:21   #76
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Gisterennamiddag was ik in de stationsbuurt van Antwerpen (Gemeentestraat) getuige van een brute aanval van twee moslimvrouwen op een deftige vrouw die gewoon met de fiets passeerde. Om een voor mij onbekende reden, stoven twee moslimmeisjes (een jong meisje ingepakt in een pikzwarte chador en een meisje met een opvallende hoofddoek) op de vrouw af. De twee moslimvrouwen gingen hevig te keer, schreeuwden luidkeels zodat er een hele groep omstanders kwam rondstaan (niemand reageerde of greep in). De agressieve moslimvrouwen trokken aan de fiets van de vrouw, pakten haar bij de armen en het was duidelijk dat de moslimvrouwen de defige vrouw in de arm hadden gekrabt. Ze bleven de vrouw maar op een gewelddadige en agressieve manier in de greep houden terwijl iedereen toekeek en niemand iets deed.... Uiteindelijk kon de kranige vrouw zich uit de greep van de bijzonder agressieve moslimvrouwen losrukken en kon ze wegrijden. De hele scène duurde zowat tien minuten en NIEMAND reageerde. Zo zie je dat men in Antwerpen iemand voor het zicht van iedereen kan doodslaan, zo onverschillig als men is en zoveel schrik als men heeft van extremistische moslims ...die zich 'untouchable' wanen.
lafaard!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 17:24   #77
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
lafaard!
Da's gemakkelijk gezegd.
Punt is dat als je iemand verdedigt die door moslims aangevallen wordt, je binnen de korste keren een ganse meute op je dak krijgt. Met de GSM roepen ze elkaar op, om weeral in bendes, amok te maken.
Probeer je maar eens te verdedigen tegen 50 of meer wilden.
Oud 16 september 2006, 17:26   #78
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Da's gemakkelijk gezegd.
Punt is dat als je iemand verdedigt die door moslims aangevallen wordt, je binnen de korste keren een ganse meute op je dak krijgt. Met de GSM roepen ze elkaar op, om weeral in bendes, amok te maken.
Probeer je maar eens te verdedigen tegen 50 of meer wilden.
twee moslim meisjes...

en wat als ge die uit elkaar gehouden zoudt hebben, denkt ge nu echt dat ze u ineen geknuppeld zouden hebben. komaan, een béetje lef. blijkbaar laat ge het liever begaan.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 september 2006 om 17:27.
Oud 16 september 2006, 17:28   #79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
twee moslim meisjes... wat als ge die uit elkaar gehouden zoudt hebben, denkt ge nu echt dat ze u ineen geknuppeld zouden hebben
Zij misschien niet, maar hun broers, neven, nonkels, ooms, etc. wel.
Een telefoontje volstaat, bij vb door een kennis van die moslima's, om binnen de korste keren een wilde horde op je dak te krijgen.
Oud 16 september 2006, 17:30   #80
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Zij misschien niet, maar hun broers, neven, nonkels, ooms, etc. wel.
Een telefoontje volstaat, bij vb door een kennis van die moslima's, om binnen de korste keren een wilde horde op je dak te krijgen.
jaja, ik bedoelde eigelijk die "horde" die er dan zou afkomen..
Zijt ge dan al eens ineen geslagen als ge gewoon ergens rechtvaardig tussenkomt?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be