![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leuke uitspraak (het gaat over het Zembla programma):
Citaat:
![]() |
![]() |
#902 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn bepaalde beweringen die op het internet gebracht worden makkelijk te weerleggen.Dat bedoelt hij ook:bepaalde beweringen,niet alle beweringen. Wat denk je anders dan dat bepaalde zaken makkelijk te weerleggen zullen zijn. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Die "juist" was een antwoord op deze post van AntiD Citaat:
Leugens? neen Grappig? Ja
![]() |
![]() |
#904 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#905 |
|
![]() Zei hij ook over welke beweringen op het internet het ging?
![]() |
#906 |
Staatssecretaris
|
![]() Buuurnn!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We zijn vandaag 16 december. Niet dat het dringend is hoor. Ik wil u er alleen maar aan herinneren voor het geval u het vergeten zou zijn. Het is ook mogelijk dat ge er niet kunt op antwoorden. Waaruit nogmaals blijkt hoe ongegrond uw berichten zijn. Net zoals uw handtekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf dat vreemd vinden, maar wil niemands pret bederven natuurlijk.
![]() |
![]() |
#909 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Stellen dat dat Delft onderzoek de vloer aanveegt met de komplottheorieën is absurd en toch wordt het gedaan.Het geeft helemaal geen uitsluitsel. Met de winst van Silverstein was het ook zo duidelijk zei je...ik stel een paar vragen na het lezen van je links die geen duidelijkheid verschaffen op de NWO draad en ik hoor je (en PUUD eigenlijk ook) niet meer. ![]() (ik wil ook maar de waarheid weten hoor)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met "ze" bedoel je vermoedelijk het Zembla-programma. De wereld is iets breder dan dat, en ik denk dat elke rationele onderzoeker de door mij genoemde punten al lang voor het Zembla-programma als opgeklaard beschouwde. Believers zullen toch doorgaan, ongeacht de bewijzen tegen hun stellingen en ongeacht het ontbreken van de bewijzen voor hun stellingen. Ik heb niet meer gereageerd om jouw "Silverstein-vragen" om twee redenen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 september 2006 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#912 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals het geval Silverstein.Toon het me aan.Dan moet ik wel toegeven. Citaat:
Nu geef je echter pagina's lang links en maak je je er op die manier vanaf. ![]() Citaat:
(er komen nog andere zaken bij kijken,maar daar is geen duidelijkheid voor-in één van je links staat zelfs dat onduidelijkheid is over de cijfers) Citaat:
Citaat:
(eens we daaruit zijn kunnen we de andere zaken erbij beschouwen) (en dat is dan zonder gebouw 7 gerekend) Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 18:25. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En weer "vergeet" je de gebouwen die er niet meer staan en die de eigenaar (onder één of andere vorm) terugwil, plus de leasegelden die al vijf jaar verder betaald worden, terwijl de huurgelden uiteraard niet meer binnenkomen. Dat staat allemaal in de links die puud en ik gaven. ![]() Jouw reactie toont nogmaals dat deze discussie verder zinloos is. Jij wil alléén het sprookje van Silvertein's winsten in leven houden, door alles wat er tegenin gaat rats te negeren.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 september 2006 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je me dat aantoont aanvaard ik het heus wel hoor-daar ga ik onderaan deze post verder op in.Het is mij echt niet om mijn gelijk te doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(EDIT:de beweging haalt er geen voordeel bij dit te verkondigen als het onwaar is-zeker niet als 9/11 veel meer belangstelling krijgt zijn dit zaken waar we op gepakt kunnen worden als ze onwaar blijken) Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 19:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Minister-President
|
![]() Iemand dit al gelezen?Wat maken jullie hiervan?Ik durf het bijna niet te vragen...geeft Bush hier nu in zijn White House Speech van gisteren toe dat er explosieven in de torens waren??
![]() ![]() Hier het extract in questie- "The information that the Central Intelligence Agency has obtained by questioning men like Khalid Sheikh Mohammed has provided valuable information and has helped disrupt terrorist plots, including strikes within the United States. For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of plane attacks on building inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people. He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping." Hier de videolink van de speech: Link In de videolink staat het op ongeveer 6min 40 sec.Beter wel kijken vanaf minuut 6 of zo denk ik (er komt een page van real en daar moet je klikken op "Click to play Media Player and Play Your Media";schijnbaar werkt het niet bij iedereen). Hier de geschreven versie van de Guardian: http://www.guardian.co.uk/uslatest/s...083135,00.html Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
|
![]() Tiens, tiens... Er wordt blijkbaar druk gezocht naar een excuus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Minister-President
|
![]() Hoe bedoel je juist?
![]() |
#918 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, de conspiracy-sites kennende, zullen ze dit ongetwijfeld interpreteren als een "bewijs" dat er explosiever in WTC 1/2/7 waren. Ze doen maar. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 september 2006 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |