![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwees gewoon door naar een bericht van Van Gelre omdat er op deze thread ook eens een discussie rond antisemitisme werd gevoerd en bepaalde mensen zelfs van 'antisemitisme' werden beschuldigd. Indymedia (en niet alleen Indymedia Nederland) wordt nu op 'Israël valt Gaza en Libanon binnen' ook van antisemitisme beschuldigd. Bovendien refereerde Van Gelre naar één of andere uitspraak waarbij Indymedia een 'openbaar urinoir' wordt genoemd. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6548 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 september 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9384 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook dit is weer een leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 september 2006 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De berichten waarin Indymedia en de NWO-believers van 'antisemitisme' worden beschuldigd: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9385 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9386 Merk op dat de beschuldigingen van 'antisemitische bronnen te raadplegen' en/of 'antisemitisch' te zijn, bijna systematisch worden aangewend om mensen op dit forum in discrediet te brengen. Vooral extreem-rechtse militanten of extreem-rechtsen die zich als 'radicale linksen' of intellectuelen voordoen, maken er gebruik van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9389 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij daar niet tegen kunt is veelzeggend, maar raakt mijn kouwe kleren niet. Als je het aandurft mij "extreem-rechts" te noemen, graag met links waaruit mijn extreem-rechts gedachtengoed blijkt. Waarom ben je trouwens in deze thread zonder enige aanleiding hierover weer begonnen? Wedden dat jij straks gaat zagen dat "wij" er over beginnen? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 september 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9392 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() 'k Zag net op de nieuwe HUMO DVD het stuk over het toenemende antisemitisme in VS na 9/11 en over de Protocollen...te bizar...
Vooral die ene neger met zijn twee spandoeken was "priceless"...en maar van zijn zak laken:"America is geregeerd door de Joden!...Bloomberg de burgemeester van NY is een Jood! JewSA is van de Joden!" De maker van de docu werpt op:"Wat te maken van Giuliani die 8 jaar aan de macht was?" En die neger:"Daar zeg je het! Jewliani!!" Te bizar... ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9393 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Gelre had het weer eens over 'antisemitisme'. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9386 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 17 september 2006 om 01:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9394 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu je eindelijk je masker hebt laten vallen en mij persoonlijk aanvalt, zo ook hier, weet je wat je te doen staat als je een vent bent: Maak je woorden waar en bewijs dat ik extreem-rechts zou zijn. Maar laten we dan meteen afspreken dat als je dit niet lukt, je meteen definitief van dit forum verdwijnt want ik ben je leugens nu wel goed zat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een lulkoek man! Is DAT je niveau? IK wil best toegeven dat ik niet altijd 'juist' discusieer. Maar dat geldt voor anderen evenveel als voor mij. De ene keer ben ik helderder dan de andere keer, Vanwege veschillende redenen ben ik ook erg moe momenteel. maar ik probeer het wel degelijk zo goed mogelijk te doen. Maar wat je hierbovenbeweert is ronduit gemeen en lasterlijk! En soms word ik doodmoe om tegen gevestigde ideen te 'vechten' maar ik acht het noodzakelijk. Verder zit er een zekere F** op deze lijn, en daar ik hoor je dan bv niet over. Maar voor mij is het simpel:Akela, we doen ons best. ![]() (Dat ik hier nog tijd aan besteed ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9396 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens uw beweringen waren "uw" teksten over die organisaties toch het ultieme en allesomvattende bewijs van die samenzwering... Er blijft weinig van over, mijns inziens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9397 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat een stevig bewijs, zeg! Laat eens voorbeelden zien, was de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9398 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij maakt je er zoals gewoonlijk weer zeer gemakkelijk van af, gun. Beantwoord nu eindelijk eens de vraag van Firestone, die vroeg naar de wijze waarop die hebreeuwse "vowels" zichtbaar werden. Als er ooit puntjes bedacht zijn om die "klanken" weer te geven zijn dat dus geen alfabetische klinkers. Wat is er te ZIEN als een bepaald fenomeen een "Hebreeuwse klinker" zichtbaar maakt? Puntjes? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 17 september 2006 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=183 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9400 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Met de adellijke en elitaire Geheime Genootschappen gaat explicieter occult gepaard,zonaanbidding etc. (ps:ik denk dat Exo misschien op reis is,maar ben niet zeker)
![]() |