![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is de BUB een extremistische partij | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 77,78% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 22,22% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() []Monarchie rijmt niet op democratie! (15/11/2004)
In 2005 bestaat België 175 jaar en dat wil de federale regering graag met de nodige luister vieren. Voor Mark Demesmaeker is er echter weinig aanleiding tot feesten. Hij hoopt dat 2005 meteen het laatste jubileum wordt voor België een haalt op de webstek www.geen200jaar.be enkele redenen aan waarom het land liefst zo snel mogelijk gesplitst wordt. Graag nodigen we u uit voor een debat over enkele thema's die hij aanhaalt: Monarchie rijmt niet op democratie!
Geheel geschrokkenben ik over hoe op deze site over de monarchie wordt gesproken. De monarchie die België zijn onafhankelijkheid heeft gewaarborgd, die België op de wereldkaart heeft gezet als 2de rijkste staat van de wereld, die aan het front heeft ... ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 16 september 2006 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() ![]() Wat heeft die allemaal gesnoven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Wow, die mannen maken echt indruk op mij. Ik vrees nu echt voor de toekomst van het Vlaams-Nationalisme. Help! Help!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Op wat/wie slaat dat?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 september 2006 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Een tweede keer dat ik ervan overtuigd werd dat er iets mankeerde in die jongen zijn bovenkamer was toen hij een dag of twee na de aanslagen in Madrid postings begon te verspreiden met daarop de foto's van de aanslagen, gemixt met foto's van Bourgeois en het N-VA-logo en de boodschap dat de N-VA medeverantwoordelijk was, terroristen waren die aangepakt moesten worden omdat ze het Baskische separatisme steunden en dus een handje moesten gehad hebben in die aanslagen... Sindsdien (na onder andere een ban-for-life te hebben opgelopen hier op het forum) hebben de BUB'ers hem diep verborgen in de partijwerking en ver weg gehouden van debatten. Het feit dat hij ook angstvallig uit de Leuvense partijwerking wordt geweerd bij hun acties zegt ook voldoende, evenals het feit dat die "bloeiende Leuvense afdeling" waar hij vorige keer de lijst trok niet eens meer opkomt. Laatst gewijzigd door zorroaster : 17 september 2006 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk niet dat het Bruno is die de flamingant is in de BUB...
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik gedaan heb, is de bewijzen op tafel gesmeten, ik ben zelfs niet verder ingegaan op Hans' beledigingen. Ik denk dat UNIE ook heel braaf is over BUB op hun eigen forum, alsook op het BUBforum (daar worden we namelijk gebanned ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Aan BUB en Unie:
Als jullie werkelijk een forum willen hebben, maak er dan aub iets moois van... Die standaardskins zijn afgrijselijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zal werk van gemaakt worden, wat het UNIEforum betreft toch.
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Denk eens logisch na... plaats onbegrijpelijke zaken in de juiste context, en alles wordt zo klaar als iets.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruben Cottenjé de Dauphin. Googel maar een op die naam.
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik wil niet flauw doen maar er zijn te veel onbegrijpelijke zaken bij de BUB om conclusies te kunnen trekken. Voor de hand ligt nu de Dauphin maar u moet toch echt met meer informatie komen...
|
![]() |
![]() |