![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ik "verdraagzaamheid" eigenlijk dik kut vind, wil ik jullie dit prachtige nummer van Hans Teeuwen niet onthouden. Ik moet jullie echter ook teleurstellen. De genaamde Hans Teeuwen is onbereikbaar voor het aanbieden van excuses.
Citaat:
Begin september lanceerden Teeuwen en nog een paar andere Nederlanders uit de kunstwereld een oproep aan politici om ervoor te zorgen dat kunstenaars en opiniemakers zich onbelemmerd moeten kunnen uiten. "Alles en iedereen moet kunnen bekritiseerd, gerelativeerd en bespot worden, zonder enig voorbehoud en zonder aanziens des persoons". Moet dit Nederlandse voorbeeld in Vlaanderen worden opgevolgd? Of beter nog: hebben wij in Vlaanderen wel genoeg Hans Teeuwens?
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() In feite zouden we, willen we de wereld bewoonbaar houden, op elke mens, wit of zwart, moeten kunnen schijten en zeiken...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kunstenaars Staan In Dienst Van De Leiders Van De Staat !!
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met Hans Teeuwens eens. Moet kunnen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is kunst en daar moet men zich vrij in kunnen uiten. En er is opzettelijke provocatie en daarin moet men zich kunnen beheersen en de gevolgen van kunnen inschatten. T Van Gohg bracht kunst en dit moet vrij kunnen Maar er zijn er andere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |