![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nederland is precies jullie goeiste vak nie he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ni mijne fout. Leraar racist. Hij buize mij rede geen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heum, een Marokkaanse klasgenoot van mij heeft de lerares wiskunde ooit aangeklaagd wegens racisme, omdat hij gebuisd was. Uiteindelijk is er van die zaak weinig in huis gekomen, vermits hij voor de rechter moest kunnen bewijzen dat hij de leerstof ook kende en dat bleek niet het geval.
Dat hij nog op andere vakken onvoldoendes had en heel het schooljaar jihad had liggen verkondigen in plaats van de les te volgen, zal ik maar even terzijde laten. En ja, ik geef eerlijk toe dat mijn overwegend allochtone klasgenoten deze trukken nogal graag toepasten. Zij waren niet schuldig voor hun zwakke resultaten, maar de leerkrachten, die geen begrip hadden voor de woorden van de profeet. Mag ik er dan aan toe voegen dat de allochtone leerlingen die wel opletten tijdens de les en moeite deden om te studeren, wel goede resultaten behaalden. En zij die niet Nederlands leren wil, want taal minderwaardig, moeten het weet maar zelf. ![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 19 september 2006 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ikke vandaag nieuwe woorde geleren in nederlanshe les met mustafa en ali: pakistanees, arabiër, belgiër, europiër, marokkani. Tof eh, ikke goe assimi-lere en jullie blij maak.
![]() |
![]() |
![]() |