![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat moet nogal een brievenbus zijn? ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een dwerg of kabouter (o nee, die zijn links hè).
![]()
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Naar het schijnt ( bron uit het parket) wil de LSP / Blokbuster voor de verkiezing het VB de genadeslag toebrengen.
Bedoeling is het land te stabiliseren door iedereen rood, geel en zwart tegen het Vlaams belang te keren. Volgens bronnen zou de voorzitter “geert Cool plannen Coeman te laten vermoorden en de moord in de schoenen van het Vlaams belang te schuiven. Coeman mag niets vernemen want de spanning dient nog een week opgedreven te worden en dan één �* twee dagen voor de verkiezing zal het plan uitgevoerd worden. Meteen na deze aanslag zullen verschillende politieke ( Waalse en “vlaams” ) koppen sneuvelen kwestie van het mommentum te bewaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In al zijn wijsheid heeft Peter de Ryck mijn e-mailadres ooit misbruikt om mij te laten inschrijven bij Links Nederland. Ik geraak er maar niet vanaf. Anderzijds is het niet zo slecht, want nu weet ik soms wel een paar inside dingetjes, waarvan ze zelf vragen het niet aan de grote klok te hangen. Dus weet ik ook dat links Nederland heeft afgesproken bussen in te leggen om massaal naar Antwerpen af te zakken voor het haatconcert van Tom Barman net voor de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben er zeker van dat sommige artiesten ook misleid werden en niet eens wisten wat de bedoeling was van deze concerten.
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien ze nu kans zouden krijgen om er zonder gezichtsverlies onderuit te komen zou Tom Barkruk er alleen staan. Maar Tom Barkruk speelt het slim, als ze nu niet meer meedoen krijgen ze het verwijt dat ze het VB steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik denk eerder dat-ie ze dan aanklaagt wegens contractbreuk, ff iets gevoeliger want duur.
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |