Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2006, 00:05   #41
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice Bekijk bericht
Bij het klein gevaarlijk, als ge da groen bakske openkrijgt/nog vindt. En dan nog, das nog nie zo erg. Iemand met een geladen pistool in uw brievenbus vinden die erop geilt om de trekker over te halen, das al véééééél erger.

Dat moet nogal een brievenbus zijn?
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 01:02   #42
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
Dat moet nogal een brievenbus zijn?
Een dwerg of kabouter (o nee, die zijn links hè).

Oud 20 september 2006, 15:09   #43
humble
Burgemeester

Standaard

Naar het schijnt ( bron uit het parket) wil de LSP / Blokbuster voor de verkiezing het VB de genadeslag toebrengen.
Bedoeling is het land te stabiliseren door iedereen rood, geel en zwart tegen het Vlaams belang te keren.
Volgens bronnen zou de voorzitter “geert Cool plannen Coeman te laten vermoorden en de moord in de schoenen van het Vlaams belang te schuiven.
Coeman mag niets vernemen want de spanning dient nog een week opgedreven te worden en dan één �* twee dagen voor de verkiezing zal het plan uitgevoerd worden.
Meteen na deze aanslag zullen verschillende politieke ( Waalse en “vlaams” ) koppen sneuvelen kwestie van het mommentum te bewaren.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 15:34   #44
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
nu nog een bezoek van koning Albert aan blokwatch en circus is compleet...
Zou best kunnen, is een ramptoerist.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 15:55   #45
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
tenminste eerlijk en oprecht, die mannen van BBET.
die winden er geen doekjes om en tonen wie ze zijn. 'kijk wij zijn uitschot en we zijn er fier op.' goed, daar weet je wat je aan hebt.
in tegenstelling tot 'fatsoenlijk' rechts, de nieuwrechtse politieke correcten in italiaanse maatpakken, lederen salons en villa's met zwembaden. de kampioenen van de hypocrisie. hier eens de partij van de kleine man uithangen, en daar met topindustriëlen tijdens een zesgangendiner uit de doeken doen hoe ze de arbeidersbeweging zal kraken.
Is dat nu en beschrijving van links, nooit gehoord in welke luxe die linkse kopstukken leven, bulke van het geld, zoveel dat ze er zelfs zes miljoen van kunnen opstoken. Of hebben deze volgens u geen villa's, italiaanse maatpakken, zwembaden. Wat betreft verraad aan de arbeidersbeweging en kraken hiervan moet ge een echte sos zijn. zoals die lamme floere zachte VDB, willen we onze sociale zekerheid in stand kunnen houden zult u ermee akkoord moeten gaan om een paar jaar langer te werken, had mischien die zes miljoen aan de sociale zekerheid kunnen storten inplaats van ze op te smoren. Dus kom nu niet doen of links het schoolvoorbeeld van rechtschapenheid is, zult toch zo naiëf wel niet zijn zeker.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 17:06   #46
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Naar het schijnt ( bron uit het parket) wil de LSP / Blokbuster voor de verkiezing het VB de genadeslag toebrengen.
Bedoeling is het land te stabiliseren door iedereen rood, geel en zwart tegen het Vlaams belang te keren.
Volgens bronnen zou de voorzitter “geert Cool plannen Coeman te laten vermoorden en de moord in de schoenen van het Vlaams belang te schuiven.
Coeman mag niets vernemen want de spanning dient nog een week opgedreven te worden en dan één �* twee dagen voor de verkiezing zal het plan uitgevoerd worden.
Meteen na deze aanslag zullen verschillende politieke ( Waalse en “vlaams” ) koppen sneuvelen kwestie van het mommentum te bewaren.
Grappig! Maar er staat ons vast nog het één en ander te wachten, daar ben ik zeker van.

In al zijn wijsheid heeft Peter de Ryck mijn e-mailadres ooit misbruikt om mij te laten inschrijven bij Links Nederland. Ik geraak er maar niet vanaf.

Anderzijds is het niet zo slecht, want nu weet ik soms wel een paar inside dingetjes, waarvan ze zelf vragen het niet aan de grote klok te hangen.

Dus weet ik ook dat links Nederland heeft afgesproken bussen in te leggen om massaal naar Antwerpen af te zakken voor het haatconcert van Tom Barman net voor de verkiezingen.
Oud 20 september 2006, 17:18   #47
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig! Maar er staat ons vast nog het één en ander te wachten, daar ben ik zeker van.

In al zijn wijsheid heeft Peter de Ryck mijn e-mailadres ooit misbruikt om mij te laten inschrijven bij Links Nederland. Ik geraak er maar niet vanaf.

Anderzijds is het niet zo slecht, want nu weet ik soms wel een paar inside dingetjes, waarvan ze zelf vragen het niet aan de grote klok te hangen.

Dus weet ik ook dat links Nederland heeft afgesproken bussen in te leggen om massaal naar Antwerpen af te zakken voor het haatconcert van Tom Barman net voor de verkiezingen.
Amaai, is het al zo pover gesteld met de verwachtingen, dat ze al busjes Hollanders naar hier moeten halen voor een concert van Vlaamse artiesten?
Oud 20 september 2006, 22:28   #48
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er zeker van dat sommige artiesten ook misleid werden en niet eens wisten wat de bedoeling was van deze concerten.
Oud 20 september 2006, 22:58   #49
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Ik ben er zeker van dat sommige artiesten ook misleid werden en niet eens wisten wat de bedoeling was van deze concerten.
Daar ben ik 100% zeker van.
Indien ze nu kans zouden krijgen om er zonder gezichtsverlies onderuit te komen zou Tom Barkruk er alleen staan.
Maar Tom Barkruk speelt het slim, als ze nu niet meer meedoen krijgen ze het verwijt dat ze het VB steunen.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 23:21   #50
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Daar ben ik 100% zeker van.
Indien ze nu kans zouden krijgen om er zonder gezichtsverlies onderuit te komen zou Tom Barkruk er alleen staan.
Maar Tom Barkruk speelt het slim, als ze nu niet meer meedoen krijgen ze het verwijt dat ze het VB steunen.
Ik denk eerder dat-ie ze dan aanklaagt wegens contractbreuk, ff iets gevoeliger want duur.
Oud 21 september 2006, 01:01   #51
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Amaai, is het al zo pover gesteld met de verwachtingen, dat ze al busjes Hollanders naar hier moeten halen voor een concert van Vlaamse artiesten?
Amaai een bus Hollanders...'t is of ze naar een baancafé gaan.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be