![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 september 2006 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ze gebruiken professionele monteurs en cameramensen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Niet slecht gemaakt. Maar wel één pittig detail: als verkiezingsclip voor de federale of Vlaamse verkiezingen zou het echt goed zijn. Maar de standpunten die ze verkondigen, zijn lokaal niet of amper te verwezenlijken.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Elke verkiezing is goed om af te rekenen met de criminele belgische onstaat en de POCO partijen. In de steden en de rand en op de plaatsen waar het VB op de rand van de meerderheid staat spelen naionale thema's een grote rol.
trouwens zowel op vlak van veiligheid, vreemdelingen, als een leefbaar vlaanderen als terugdringen verfransing kan men op het gemeentelijk vlak al zeer veel doen. Dit filmpje is de reden waarom de de bende van 4 de uitzendingen van derden hebben afgeschaft, omdat het VB ook op dat vlka de andere partijen ver vooruit is. Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 september 2006 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() niet slecht maar toch nog niet van het niveau van het filmpje in mijn sienjatuur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Een opmerkelijke vastelling tijdens de politieke tribune van het VB na het journaal op de VRT.
De verschillende thema's van het VB worden er met beelden en uitleg(van vooraanstaande VB'ers naar voren gebracht. Het eerste punt is de veiligheid van Vlaanderen. Gerolf Annemans vertelt ons hoe onveilig de Vlaamse steden er wel zijn. Op zich niets nieuws. Als laatste komt Voorzitter Vanhecke aan het woord en vertelt ons waarom Vlaanderen onafhankelijk moet worden. Hij stelt dat Vlaanderen het heft in eigen handen moet nemen omdat de Vlaamse steden veilig zijn. Nu versta ik hen niet meer. In minder dan 3 minuten spreken ze elkaar tegen over hun hoofdthema's. Kan iemand mij daar iets meer over zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En spijtig genoeg bestaat er geen andere pers dan PC hier; maar dat maakt het juist objectieverHet is de realiteit die het VB gelijk geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ach zolang wij de propaganda van de partij aan de man bezorgen is er weinig vrees voor een politiek correct imago
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FVH verduidelijkt slechts het verband tussen beiden en benadrukt het actuele belang van programmapunt nr. 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar zijn de grote demagogen gebleven??? ik ben erg teleurgesteld, goebbels draait zich om in zijn graf. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus onze vriend gerolf de "intellectueel" kent het verschil niet tussen "opdat" en "omdat"?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 september 2006 om 21:42. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het wel een mooi spotje, maar in feite is het gewoon dezelfde platte propaganda die we al jaren zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu worden ze langs rechts voorbijgestoken door diene uit mijn handtekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() De opmerkingen van paus Benedictus XVI over de islam, die kwaad bloed hebben gezet bij moslims over de hele wereld, zijn verkeerd begrepen. Dat heeft de paus vandaag gezegd tijdens zijn wekelijkse audiëntie. De paus betuigde een "diep respect" voor de islam en liet weten dat het citaat dat hij aanhaalde niet zijn eigen mening weergeeft.
Benedictus hoopt dat zijn recente toespraak in Duitsland tot een "zelfkritische dialoog" leidt tussen de godsdiensten en culturen. "Ik heb een citaat aangehaald over de relatie tussen godsdienst en geweld. Dit citaat is jammer genoeg verkeerd begrepen", zei de paus. "Ik wilde uitleggen dat niet religie en geweld hand in hand gaan, maar religie en rede. Ik hoop dat mijn diep respect voor alle godsdiensten en moslims die één god aanbidden duidelijk is", luidde het nog. (belga/hln) deze paus? |
![]() |
![]() |