![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t is me dunkt toch niet omdat je andere idealen hebt dat je elkaar niet menselijk moet behandelen hé ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Zeg Patriot! wat bedoel je daar nu mee?
Laatst gewijzigd door vulpes : 21 september 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is makkelijk voor VB'ers en Belgicisten om elkaar te vinden in kritiek op de N-VA, gezien deze zo overduidelijk haar principes verloochent en oververdovend zwijgt wanneer ze met de bewijzen daarvan geconfronteerd wordt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk geen probleem met het kartel.. In beide partijen zijn er zaken waarin ik mij kan vinden.. maar geen enkele partij is perfect "ik".. dat zou alleen maar het geval kunnen zijn indien ikzelf de partij was.. quod non. Overigens.. ik meen mij nog te herinneren dat ooit op het cd&v forum er cd&vers waren die niet zo royalistisch waren.. maar 100% zeker ben ik daar nu natuurlijk niet meer van.. 't Is toch hetzelfde met de VLD: monarchisten en republikeinen in dezelfde partij (da's dan nog een stapje verder dan een kartel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA garandeerde de kiezer dat ze nooit in een regering zouden stappen als BHV niet gesplitst was. De N-VA garandeerde de kiezer dat ze nooit in een regering zouden stappen om paars te depanneren. De N-VA stapte in een regering met de sp.a. De N-VA stapte in een regering zonder dat BHV gesplitst was. De N-VA stapte in een regering en depanneerde zo paars. Hoe wil je dan nog geloofwaardig overkomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verder doet het weinig ter zake wat de leden van de CD&V zeggen (hoewel ik in de plaatselijke, landelijke CD&V afdelingen de republikeinen wel op één vinger zou kunnen tellen), het punt is dat deze zogenaamd republikeinse partij een kartel vormt met een partij die "aan de grondwettelijk omschreven rol van de Koning raken wij niet" als programmapunt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dhr. Heylen gevraagd heeft om zijn naam van de site te verwijderen. Maar nogmaals, een ontslagbrief hebben we nooit ontvangen.
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Weigeren het debat aan te gaan vind ik eigenlijk ook niet fair. Is hier niemand van de NVA die aan Bart De Wever kan uitleggen wat die BUB nu eigenlijk is. De arme man denkt misschien dat het over de belgisch unie van blinden gaat en dat is dan weer iets dat meer gepast is voor Helga Stevens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob en Bruno, allebei bubbels, zijn anders ook lid van B-Plus.
|
![]() |
![]() |