![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: welke partij zal nooit jouw stem krijgen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
NV-A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,44% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
16 | 13,01% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,07% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,07% |
VIVANT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
15 | 12,20% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
52 | 42,28% |
VLOTT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
15 | 12,20% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,44% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,69% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,63% |
PROTEST |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ANDERE |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 123. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Het doet mij ook enorm veel genoegen te zien dat er ook nog héél wat mensen raciaal tegen het VB stemmen; degene die niet of nooit of te nooit voor het VB stemmen zijn dan ook mensen met gezond verstand en zich niet laten ophitsen door alles en nog wat! Chapeau!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() We zullen zien hé hoeveel mensen er nog altijd NIET op VB stemmen, dit wordt de echte afspraak op 8 oktober en hier in mijn gemeente is er zelfs helemaal geen VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er voor gekozen om NOOIT voor de BUB te stemmen. Niet alleen omdat het zulke rare kwasten zijn, maar omdat ze ALLES wat de Vlaamse Beweging in 176 jaar met bloed, zweet en tranen bereikt heeft misprijzen en terug willen intrekken. Deze partij ontkent door monde van haar voorzitter zelfs het bestaan van vlaanderen ('Noord-België', het vasthouden aan de middeleeuwse definitie van het Graafschap Vlaanderen, het ridiculiseren en minimaliseren van iedere gemeenschappelijke band van de inwoners wonende tussen Oostende en Maaseik), wil onder het mom van individuele tweetaligheid terug naar de tijd van voor het vastleggen van de taalgrens en schrikt er niet voor terug openlijk de uitbreiding van Brussel te propageren. De BUB is een partij die, hoewel ze het tegendeel beweert, met heimwee terug verlengt naar de tijd van 'Belgique �* papa', toen het Frans de voertaal was en 'Vlaemsch' in de ogen van de aristocatie en het establishment een onbenullig boerentaaltje was. De BUB is op deze manier de ideologische vijand van iedere weldenkende en bewuste Vlaming. Het uiteindelijke resultaat mocht deze partij ooit aan de macht komen wordt - in de geest van de 'grote' Charles Rogier en van het taalracistische FDF - de vernietiging van de Vlaamse identiteit en uiteindelijk van Vlaanderen zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat de rest niet op het VB stemt hoewel ze heel goed weten dat niemand met hen wil besturen kan drie dingen betekenen: - De rest vindt het VB een bende incompetente klootzakken met vieze ideeën (ik bijvoorbeeld) - De rest vindt andere punten belangrijker dan degene die het VB aanhaalt - De rest vindt machtsdeelname van het VB helemaal niet zo belangrijk Dus stop nu uiteindelijk eens met dat calimero-gedrag en 25% van de kiezers worden uitgesloten gezeik. De enige reden waarom jullie nog niet hebben mogen meespelen is jullie eigen schuld.
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat liedje kennen we ondertussen dus al...
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() op een coalitiepartij ... het kan immers altijd beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Juist.... maar het kan ook altijd slechter... VB bvb
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens khonnor, welk alternatief raadt je de VB kiezers aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() "...zich niet laten ophitsen door alles en nog wat." Voorbeelden graag van een linkse zonder haat straat bewoner. Laatst gewijzigd door Duym : 21 september 2006 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VLD.. nooit zo'n bende verraders, machtswellustelingen, en lafaards gezien. Verder is de VLD door zijn neoliberalisme antinationalistisch en individualistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb niet te vlug haat, ik heb wel haat tegen mensen die haat verspreiden.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waamee het intussen zwaar grijsgedraaide en contraproductieve "degene die niet of nooit of te nooit voor het VB stemmen zijn dan ook mensen met gezond verstand" uiteraard ook meteen richting groot vuil verdwijnt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Dus wie niet voor het Belang stemt of er tegen is die is in jullie enge denkwereldje meteen links?
Wel mij niet gelaten dan, dan nog liever links dan de rechtsheid die het VB voor ogen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Amaai, geloofwaardige beschrijving... was/ben jij vroeger/ een vervelend, streberig nerd-achtig kindje met bril die altijd gepest werd/wordt? ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook niet dat ze niet op het VB moeten stemmen Ze doen maar Maar dat ze wel eens ophouden van te klagen en te zagen dat ze niet mogen meedoen. Kiezers weten dit maar al te goed, en weten even goed dat in het huidige klimaat een VB stem een stem is tegen het establishment, tegen al wat zgn politiek correct is... Ik blijf erbij dat het VB veel zaken opblaast, van muggen olifanten maakt, en veel mensen bang, paranoia, gefrustreerd, of whatever maakt Het VB biedt geen alternatief, ze kaarten enkel problemen aan, waarvan vele eerst tot ongeziene hoogtes opgeblazen.
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
neen, ik was één van de velen die wel eens konden lachen als een pesterij echt grappig was, maar uiteindelijk haalde ik mijn schouders op seuten interesseren me niet pestkoppen evenmin
![]() |