![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() . Kan voor u mischien anders liggen maar we mogen blij zijn dat er personen zijn die de job van politieagent willen uitoefenen. Wat betreft "de grootste criminelen zitten aan de top" als dit een link is naar de belzieke regering , treed ik u volledig bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spuw eens niet zo, allé, ge hebt gelijk, er was geen aanleiding, die mensen doen dat zomaar om de zoveel tijd. Ge schijnt me wel vrij goed te kennen he, trouwens. Ga maar goed van veel dingen uit, da siert u, past bij uw denkwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Blijft da varkensvet goe plakke op de targets?
Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 21 september 2006 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zal dan wel zoiets worden als de beste boswachter is een stroper. En wat daar van voortkomt zult u ook wel weten, meer stropen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Moet oppassen zijt precies een beetje hysterisch aan het worden. kalm blijven, mischien aan 't hyperventileren, zakje nemen en rustig diep in en uit ademen gaat ge automatisch van kalmeren. Na deze tip het volgende, u vrij goed kennen, bespaar me deze luxe. Ik ga er alleen maar vanuit hoe u zich inzet voor straatterroristen, hoe zegt men dat, "wie bij de hond slaapt krijgt zijn luizen",dus vandaar. En wat betreft uw denkwijze, sorry kan ik niet van zeggen dat deze u siert.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 september 2006 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enne, nie zo opgefokt lezen, dan lijkt het misschien nie zo hysterisch, zeveraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat je die van vroeger NIET zou verdedigen?
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ge moet het allemaal niet zo ver gaan zoeken. Veel van die gasten zijn gewoon op de sukkel, zoeken een job, proberen een woning te vinden die ge kunt binnentreden zonder dat ge het gevaar loopt van het terras van de bovenburen op uwe kop te krijgen.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 21 september 2006 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Dank u voor de tip, maar dat deed ik al. En opgefokt lezen, maar allee heb dit op een rustige manier gedaan en ging er vanuit dat ik u met mijn tip een dienst kon bewijzen, maar niet dan. Wat betreft zeveraar, mijn kin is vrij van zever de uwe ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoiets ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ooit iemand die reportage gezien van "het leven zoals het is" in brussel de marollen denk ik.
Het waren marokkanen die stadswacht waren ![]() Ze sprongen op z'n auto omdat hij zo niet meer weg kon rijden en wilden hem eruit sleuren, z'n antenne van z'n wachten was ook al afgekankt van die vent z'n wagen. Enfin die zotje hebben ze dan nadien op het matje geroepen en kan zijn dat ze geen stadswacht meer zijn. Echt om misselijk van te worden, als je die type's ziet of hoort krijgt men al directe lichamelijke aversie reacties van die kereltjes. Laatst gewijzigd door colargo : 21 september 2006 om 21:27. |
![]() |
![]() |