Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2006, 19:54   #41
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Zowel onder relschoppers als onder politie zitten er criminelen. De grootste criminelen zitten aan de top.
. Kan voor u mischien anders liggen maar we mogen blij zijn dat er personen zijn die de job van politieagent willen uitoefenen. Wat betreft "de grootste criminelen zitten aan de top" als dit een link is naar de belzieke regering , treed ik u volledig bij.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 19:58   #42
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Begint niet te zeveren over willekeurig afgerammeld worden door politie, kom niet af met zever van de politie is racistich en heeft het voorzien op de allochtonen. U schijnt geen gevoel van schande te hebben bij het vergoeilijke van zulke feiten. U vindt politie actie's na het in de val lokken van twee agenten mischien overdreven, bewijst wat volgens u een veilige samenleving inhoud. U vindt de feiten die in het voorjaar in parijs gebeurt zijn aanvaardbaar, knap. Kan ik er mischien vanuit gaan dat u ook zo'n straatterrorist bent. Wat betreft hongarije, is een heel andere zaak, is aan het licht gekomen dat de bevolking is opgelicht door een linkse politici, is wat hier door die soort schering en inslag is, om nog maar te zwijgen over deze hun aandeel in corruptie. dus rellen die uitgaan door het bedrog van een politieker en rellen die uitgaan aangezet door criminelen op een politie ingrijpen tegen criminelen is een merkbaar verschil. Mischien niet als ge u thuis voelt aan de zijde van criminele.

Spuw eens niet zo, allé, ge hebt gelijk, er was geen aanleiding, die mensen doen dat zomaar om de zoveel tijd. Ge schijnt me wel vrij goed te kennen he, trouwens. Ga maar goed van veel dingen uit, da siert u, past bij uw denkwijzen.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 19:59   #43
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
. Kan voor u mischien anders liggen maar we mogen blij zijn dat er personen zijn die de job van politieagent willen uitoefenen. Wat betreft "de grootste criminelen zitten aan de top" als dit een link is naar de belzieke regering , treed ik u volledig bij.
Die kwestie in Parijs is gemakkelijk op te lossen. Geef ze (niet allemaal natuurlijk) een job bij de politie en het worden misschien de beste en de meest hulpvaardige politieagenten die ge u kunt voorstellen.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:00   #44
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een blote kont heeft soms ook een zekere charme.
Smaken verschillen, 't is dat ik er geen aanspraak wil of zal op maken, ge moogt ze allemaal hebben. Genereus van mij hé.
Oud 21 september 2006, 20:03   #45
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Vlammenwerpers die werken op varkensvet, of gewone conventionele napalm ?
Blijft da varkensvet goe plakke op de targets?

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 21 september 2006 om 20:03.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:03   #46
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die kwestie in Parijs is gemakkelijk op te lossen. Geef ze (niet allemaal natuurlijk) een job bij de politie en het worden misschien de beste en de meest hulpvaardige politieagenten die ge u kunt voorstellen.
Zal dan wel zoiets worden als de beste boswachter is een stroper. En wat daar van voortkomt zult u ook wel weten, meer stropen.
Oud 21 september 2006, 20:04   #47
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter

GaRnaaLBeeR's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Spuw eens niet zo, allé, ge hebt gelijk, er was geen aanleiding, die mensen doen dat zomaar om de zoveel tijd. Ge schijnt me wel vrij goed te kennen he, trouwens. Ga maar goed van veel dingen uit, da siert u, past bij uw denkwijzen.
Wacht even ik denk dat die rellen te verklaren zijn door die mannen hun natuurlijke agresie. Blijkt echt iets thyperend te zijn aan niet westerlingen.
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:07   #48
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
Wacht even ik denk dat die rellen te verklaren zijn door die mannen hun natuurlijke agresie. Blijkt echt iets thyperend te zijn aan niet westerlingen.
De Duitse nazi's waren westerlingen.
Oud 21 september 2006, 20:11   #49
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Moet oppassen zijt precies een beetje hysterisch aan het worden. kalm blijven, mischien aan 't hyperventileren, zakje nemen en rustig diep in en uit ademen gaat ge automatisch van kalmeren. Na deze tip het volgende, u vrij goed kennen, bespaar me deze luxe. Ik ga er alleen maar vanuit hoe u zich inzet voor straatterroristen, hoe zegt men dat, "wie bij de hond slaapt krijgt zijn luizen",dus vandaar. En wat betreft uw denkwijze, sorry kan ik niet van zeggen dat deze u siert.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 september 2006 om 20:12.
Oud 21 september 2006, 20:13   #50
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet oppassen zijt precies een beetje hysterisch aan het worden. kalm blijven, mischien aan 't hyperventileren, zakje nemen en rustig diep in en uit ademen gaat ge automatisch van kalmeren. Na deze tip het volgende, u vrij goed kennen, bespaar me deze luxe. Ik ga er alleen maar vanuit hoe u zich inzet voor straatterroristen, hoe zegt men dat, "wie bij de hond slaapt krijgt zijn luizen",dus vandaar. En wat betreft uw denkwijze, sorry kan ik niet van zeggen dat deze u siert.
Ge zijt vroeger misschien zélf een straatterrorist geweest.
Oud 21 september 2006, 20:17   #51
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die jongens zijn ook Parijse bevolking.
Ik vermoed dat ze zich eerder de moslim-identiteit aanmeten dan de Franse.

Citaat:
Grappig dat een paar mensen hier weer direct een godsdienst conflict zien.
Grappig dat u dat niet ziet.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:18   #52
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Denkt u, maar ik ben zeker nooit geweest waar de oprichter van de werkgroep morkhoven is voor opgepakt.
Oud 21 september 2006, 20:18   #53
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al zei, ga maar goed van de dingen uit (assumptions are where mistakes are born)

enne, nie zo opgefokt lezen, dan lijkt het misschien nie zo hysterisch, zeveraar.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:18   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bedoelt dat je die van vroeger NIET zou verdedigen?
Oud 21 september 2006, 20:20   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
enne, nie zo opgefokt lezen, dan lijkt het misschien nie zo hysterisch, zeveraar.
Zeveren ze in Parijs dan ook misschien?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:22   #56
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik vermoed dat ze zich eerder de moslim-identiteit aanmeten dan de Franse.
Ge moet het allemaal niet zo ver gaan zoeken. Veel van die gasten zijn gewoon op de sukkel, zoeken een job, proberen een woning te vinden die ge kunt binnentreden zonder dat ge het gevaar loopt van het terras van de bovenburen op uwe kop te krijgen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 21 september 2006 om 20:25.
Oud 21 september 2006, 20:27   #57
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
zoals ik al zei, ga maar goed van de dingen uit (assumptions are where mistakes are born)

Dank u voor de tip, maar dat deed ik al. En opgefokt lezen, maar allee heb dit op een rustige manier gedaan en ging er vanuit dat ik u met mijn tip een dienst kon bewijzen, maar niet dan. Wat betreft zeveraar, mijn kin is vrij van zever de uwe ook.
Oud 21 september 2006, 20:59   #58
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet het allemaal niet zo ver gaan zoeken. Veel van die gasten zijn gewoon op de sukkel, zoeken een job, proberen een woning te vinden die ge kunt binnentreden zonder dat ge het gevaar loopt van het terras van de bovenburen op uwe kop te krijgen.
En toen die Franse flikken deze sukkelaars niet wilden helpen door hen de weg te wijzen bij hun desperate doch integratiegewillige zoektocht naar de adressen en kantoren van deze burgerlijke verworvenheden, kregen deze vadsige wetsdienaars net wat ze verdienden: een levenslange invaliditeit als beloning voor hun wangedrag, gul geschonken door die sukkels van gasten...
Zoiets ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 21:17   #59
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht

"De jeugd zal Parijs overnemen, en een nieuwe orde zal worden gevormd. De Franse duivel die jaren geleden de thuislanden van Algerije heeft bezet, zal nu zelf verslagen & bezet worden. De overheidsgebouwen zullen branden, de autochtonen vanuit de ramen van hun huizen op straat gesmeten, de islamitische revolutie compleet..."

Alvast, wat ik heb gelezen van m'n Franstalige broeders uit Persan op een Jongerensite. De haat zit er diep in, en ik zie het best mogelijk dat we nog ERGERE rellen gaan krijgen dan vorig jaar.
WHoehhhaahahahaaaa, nog van datte word mischien is tijd het vreemdelingenlegioen er door te jagen, de islam Ratten zullen dan rap terug in hun Riool verdijnen
Oud 21 september 2006, 21:24   #60
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Ooit iemand die reportage gezien van "het leven zoals het is" in brussel de marollen denk ik.

Het waren marokkanen die stadswacht waren een persoon reed ergens door en dit mocht niet volgens hen.
Ze sprongen op z'n auto omdat hij zo niet meer weg kon rijden en wilden hem eruit sleuren, z'n antenne van z'n wachten was ook al afgekankt van die vent z'n wagen. Enfin die zotje hebben ze dan nadien op het matje geroepen en kan zijn dat ze geen stadswacht meer zijn.

Echt om misselijk van te worden, als je die type's ziet of hoort krijgt men al directe lichamelijke aversie reacties van die kereltjes.

Laatst gewijzigd door colargo : 21 september 2006 om 21:27.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be