![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() Ondertussen bemerk ik dat de foto ook de site van zattevrienden.be bereikt heeft. Een site met 60.000 bezoekers per dag
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Patriot!;1643266]De kleur jas van deze monarchiste is niet eens van hetzelfde bruin als die van onze Koninging!
![]() last van daltonisme ? of andere lichtinval ![]() Brakel en zijn volgzame burgers... wat een zielige bedoening ! Oudjes en onschuldige kinderen vorderen voor het gemeenteplein te bevolken... doet mij terugdenken aan Oostblokpraktijken en andere
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() De 'dubbele pola'-foto haalt de krant en staat vandaag gepubliceerd in Het Laatste Nieuws.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() jajaaaa ik denk dat de forums daar toch voor iets tussen steken ze ![]() denk je niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de foto die op ZV (en dus in HLN) staat is duidelijk van dit forum afkomstig. Dit is de letterlijke tekst uit HLN : "[SIZE=4]Paola twee keer op één foto[/SIZE] BRAKEL - In het verslag over het koninklijke bezoek aan Brakel van 30 maart, publiceerde het Zuidoost-Vlaamse weekblad 'De Beiaard' een foto van het koninklijke echtpaar. Aandachtige bezoekers van de website www.zattevrienden.be merkten op dat koningin Paola vreemd genoeg tweemaal op de foto te zien is : eenmaal naast koning Albert, eenmaal achterin beeld. Toch oppassen met die getrukeerde foto's... (MTZ)"
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man, man, man... Hoste moet gewoon niet nadenken over z'n grappen: het koningshuis en heel die koningsgezinde kring leveren gewoon kant-en-klare grappen af! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Waar is de tijd dat De Doorluchtige Voorzitter-Leider Hans I le Grand en zijn paladijn Patrizot hier triomfantelijk kwamen verklaren dat er zoveel volk was in Brakel ter gelegenheid van Het Bezoek van Zijne Koninklijke Majeschijt Bert Bidder II...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Goed werk geleverd !
![]() |
#76 |
|
![]() ![]() Hij blijft grappig door het onontkenbare te ontkennen zoals gewoonlijk :rof:
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() 'k val compleet uit de lucht.. maar grappig is het wel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() En populair dat het Vorstenhuis in Brakel en de rest van Vlaanderen is...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 21 september 2006 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Hij kent ze waarschijnlijk té goed...
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() God, wat was dit topic lachen. Volgens mij staat paola er zelfs 3 keer op.
![]() En de bubbels maar ontkennen. ![]() Zou dit ook op hun forum kunnen gepost worden? ![]() |
![]() |
![]() |