![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een onterecht djobke aan tstat , daar lijkt mij veel meer mee te doen dan met VISA-kaarten Deze partij moet zich niet echt inhouden voor het correct politiek establishment ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 22 september 2006 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat dit een behoorlijk zwakke verdediging is als het gestelde correct is...
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Even in Google en kijk naar de bron:
Jurgen Verstrepen maakt lawaai!: Politiek en het internet Patrick Janssens, onze in de pers bejubelde en door het volk uitgespuwde burgemeester laat vrouw en kinderen in de steek. Hij is sinds 01-07-06 weg bij zijn ... jurgenverstrepen.typepad.com/jurgen_verstrepen_maakt_l/2006/09/politiek_en_het.html - 80k Patrick Janssens zijn nief lief | ZatteVrienden.be Patrick Janssens onze in de pers bejubelde en door het volk uitgespuwde burgemeester laat vrouw en kinderen in de steek. Hij is sinds 01-07-06 weg bij zijn ... www.zattevrienden.be/sfw/patrick_janssens_zijn_nief_lief - 123k - 2.0 link0 Airbank De eerste volledige online bank van Nederland ... ... Janssens "The Family man" Patrick Janssens onze in de pers bejubelde en door het volk uitgespuwde burgemeester laat vrouw en kinderen in de steek. ... www.airbank.in/rss/top%2010.xml overgenomen door een NL RSS-feed (van een Nederlandse onlinebank!!) van de blog (of site) van Jurgen Verstrepen en "zatte vrienden" Zum kotzen, die Vuil B-taktieken! ![]() Moet je vragen wat dat wordt, mochten die ooit aan de macht komen: Is't behang vuil, of 't belang? Voor wie nog twijfelt of 't CS nodig is... bij soswatch staat het ook: die voeren als opschrift: Citaat:
Nu weet je waar de inspiratie vandaan komt en fraai is 't niet ! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 september 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk is het CS nodig.
Het heeft Filo en co niet alleen een gelegaliseerd licence to hate bezorgd maar zo kunnen de rooien zich de smeerlapperij blijven permiteren waar een VB-er nooit de kans voor zou krijgen, en er nog minder voor zou verdedigd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij een zeer dure loft kocht in de omgeving van het vroegere tolhuis en dat hij zijn vriendin voor een topfunctie als Directrice voor de veiligheid heeft voorgedragen, interesseert mij natuurlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijft natuurlijk wel buiten kijf staan dat Janssens zich weer een gedraagd zoals een ware linkse: ik mag mij alles permitteren, want ik ben links.
Zucht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Goed gezelschap hebben die jongens van het haathobbyclubje blokwatch... Hoe noemde men weer het cordon sanitair tegen de joden?...euhm...en was het ook niet zo dat je als jood geen officiële ambt mocht uitvoeren?... kijk eens aan kijk eens aan... feige Judenmaul zei Goebbels als sos in 38...hier houden ze het nu op mestkevers, wilden, verzuurden, enz...
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]()
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziehier een korte inhoud van zijn haatcursus : - 1ste lesuur : hoe leer ik mijn agressiviteit kanaliseren naar iedereen die het vertikt links te denken (gericht haten) - 2de lesuur : intensieve cursus vuilbekkerij. Hoe blijf ik creatief en origineel in mijn scheldkannonades (creatief haten) - 3de lesuur : wereldverbeteren door acute haatoprispingen (continue haatspuien onder het aangeleerde en leugenachtige mom van wereldverbeterarij). Aangevuld met een training in huichelarij. - 4de en 5de lesuur : haat-en geweldverering (cursisten krijgen de gelegenheid zich op een tribune uit te leven bij allochtone knokpartijen. Cursisten worden verzocht, voordat de autochtone slachtoffers naar het ziekenhuis of mortuarium afgevoerd werden, om de allochtone helden te trakteren op een staande ovatie en de autochtone slachtoffers en de politie uit te schelden voor nazi's, fascisten, VB-ers. - 6de lesuur : cursus verdachtmakingen : intensieve opleiding in het verdachtmaken van "niet progressieven". Creatief links leggen tussen het te stigmatiseren rechtse doelwit en nazi-figuren. Herhalingstechnieken (als je het genoeg herhaalt begin je hetzelf wel te geloven). - 7de lesuur : cursus mediamanipulatie. Hoe de media infiltreren en druk uitoefenen om enkel de blijde linkse boodschap verkondigd te krijgen. Aangevuld met chantagetechnieken, afdreigingstechnieken, hersenspoeltechnieken en geweldtechnieken (om tegenpruttelaars de kop in te slaan). -8ste lesuur : hulpmiddelen bij het verwezenlijken van een linkse gedachtedictatuur 8.1 geënsceneerde processen 8.2 de gedachte 'muttawah' (+ verplichte stage bij het CGKR) 8.3 verfijning van de anti-racismewetgeving ten einde politieke concurrentie uit te schakelen 8.4 pleidooi voor anti-democratische tactieken zoals het CS Het haatdiploma wordt uitgereikt door blokwatch. Cursisten worden verzocht hun haatspuwerij en geestelijke afstomping met regelmaat te etaleren op de site van blokwatch. Enkele forumleden slaagden reeds in Filosoof's 5-sterren haatcursus. Eric Feremans slaagde magna cum laude. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Op de nacht voordat hij wegtrok heeft Patrick waarschijnlijk nog luid staan roepen tegen z'n vrouw en kind: "Jullie zijn geen arbeiders meer! Klein-burgerlijke trutten"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Om even terug te komen op Patrick Janssens. Ik heb dit bericht ook al uit diverse politieke bronnen gehoord. En er zou aan de kranten gevraagd zijn er geen ruchtbaarheid aan te geven zo net voor de verkiezingen.
Waarom denken jullie dat bloggers zo een doorn in het oog zijn van de politici? Omdat ze zich niet storen aan de verplichte deontologische code. Wie van alles op de hoogte wil blijven moet blogs lezen. De meeste informatie komt vaak van politici of ambtenaren zelf.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker weten?