![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb begrepen dat de werkgroep uit vrijwilligers bestaat. Bent u zo'n vrijwilliger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je hier nu opnieuw een foto van Marcel Vervloesem plaatsen waarop hij er meer dood dan levend uitziet ? Hoe staat het met de situatie in Parijs eigenlijk, want daar ging deze thread toch over, dacht ik ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom je de vraag steeds ontwijkt. Ik vraag toch geen staatsgeheimen? Je noemt jezelf Werkgroep Morkhoven, je hebt de e-mail-adressen van de Werkgroep Morkhoven. Praat je namens de werkgroep? Ben je er lid van? Ben je gewoon een vrijwilliger? Als je anoniem wilt blijven is dat best. Maar dit zijn toch geen moeilijke vragen, dunkt me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Heb een e-mail gestuurd naar de werkgroep met de vraag of zij weten dat er personen of groep gebruik/misbruik zitten te maken van hun naam op politics.be. En deze gebruiken om personen lasterlijk te beschuldigen. Aangezien ge beweerd hun e-mail adresse te hebben gekregen zult u daar wel bekend zijn, dus afwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Gezien ik nog even op mijn trein naar Parijs moet wachten, maak ik van de gelegenheid gebruik om te verwijzen naar een interview dat onder de titel 'Volgt na Parijs ook Brussel?' op Indymedia werd gepubliceerd.
Het interview met Touria Aziz is al wel een jaartje oud maar het geeft toch een goed beeld van de situatie van de allochtone jongeren in de achtergestelde buurten in Brussel en van wat er in de Parijse voorsteden gebeurt. http://www.indymedia.be/en/node/172 |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vergeet Van Gelre niet tijdig in te lichten ! ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=109 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat een werkgroep, die prijs stelt op zijn goede naam, zo iemand zijn gang laat gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je zou bijna zeggen dat hij ervoor betaald wordt. ![]() Van Gelre - Beschuldigingen antisemitisme: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1126 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor meer informatie: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=52 Mag ik je ook vragen om een aparte thread over de Werkgroep Morkhoven te openen want normaal gezien gaat het hier over de jongeren in de Parijse randsteden, dus niet over de Werkgroep Morkhoven. Een interessant bericht dat verband houdt met het onderwerp: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=109 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Burger
|
![]() Gelieve de persoonlijke discussies niet onder te brengen op Politiek Internationaal, daarvoor dank
FaL |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() al die moslim-lovers en overlopers vinden dan nog wel een jobke als gekastreerde harembewaker of zo, zulke kerels slagen er altijd in om te overleven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() als je geweld linkt met extreem-rechts, dan zijn die jongeren die die agenten in een hinderlaag lokten om ze halflam te slagen wel zéér extreem rechts, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor de bende spitsboeven die ge op tv auto's ziet afbranden telt maar één ding: dat ze in hun wijk(en) ongestoord hun oneerlijke handeltjes kunnen voortzetten.Daar gaat het over: territoriale belangen van bandietenbendes. |
|
![]() |
![]() |