![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg reageren sommigen minder negatief op hem, wat enkel stimulerend werkt. In real life was hij al lang 'onschadelijk' gemaakt. Al was het maar door hem straal te negeren. Hier is dat moeilijker jammer genoeg. Hoe pak je zo'n schlemiel als Pindar best aan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus de inquisitie is nog steeds "alive and well"??? Citaat:
![]() Citaat:
En de negeerlijst dan??????????????????????????????????????????????? ????????????????????????? ![]() Citaat:
gewoon negeren, of roep je hier op tot moord en doodslag? ![]() Wat een attitude! btw mag ik eens raden?? ben je een...ehh..wetenschapper? ![]() Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 13:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar publiceert hier informatie waar jij een puntje aan kan zuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pindar publiceert hier geregeld smerige insinuaties die hij niet hard kan maken. Sommige storen zich niet aan insinuaties, integendeel. De meeste forumdeelnemers zien echter graag onderbouwde beweringen. D�*t hebben we van Pindar nog nooit gezien, van Parcifal (en vele anderen) wel.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 september 2006 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik respecteer slechts wie openstaat voor een beargumenteerde en gefundeerde discussie. Pindar scoort galactisch slecht op dat gebied, dat is een feit dat ik kan aantonen met talloze citaten. Ik heb dan ook meer respect voor ongewervelden die onder stenen leven dan voor een ongelukkig creatuur als Pindar. Die beesten zijn ook duidelijk minder kwaadaardig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat maakt me dan zo kwaadaardig? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het bewust blijven plaatsen van kwaadaardige rotzooi terwijl allang meerdere malen is aangetoond dat het onzin is, óf het gericht beschadigen van mensen zonder bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de lopende band zware beschuldigingen uiten, zonder het minste bewijs; oeroude laster verspreiden, waarvan al vele jaren geweten is dat het klinkklare onzin is: lijkt me redelijk kwaadaardig.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 september 2006 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar bush, de paus, en vele vele andere consoorten zijn satanisten en dat aantoonbaar. Maar ja, jullie lezen de werken niet de we doorgeven. IK zeg het niet hoor, maar mensen die het onderzocht hebben etc. Ik ben slechts de boodschapper, maar ja als jullie die al verwarren Even een vraagje, als het niet waar is van die pedofilie, satanisme etc waarom zijn de auteurs dan niet voor de rechter gedaagd? Icke heeft gesmeekt voor een rechtzaak! Ik doe het niet om mensen zwart te willen maken, ik doe het om mensen te waarschuwen. Dat is toch wel een heel andere insteek. of wil je in een fascistische wereldstaat leven? ik niet! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beschuldigt individuen en groepen van de meest gore en afschuwelijke misdaden en complotten zonder ook maar een fractie van bewijs. (met bewijs bedoel ik de strafrechtelijke zin van het woord). Je enige doel blijkt de mensen angst aan te jagen voor schaduwen en spoken en je lacht met hen die je om verduidelijking of bronnen vragen. Je verwerpt openlijk wetenschap, techniek, educatie en cultuur omdat die voor jou allemaal onderdeel van het 'grote complot' vormen. Je kan echter niet 1 beter alternatief voorstellen, wat maakt dat je enkel negatief en afbrekend overkomt. De beste gelijkenis op gedragsgebied die ik terugvind in de recente geschiedenis is Mao met zijn groep van 4, die met de Culturele Revolutie ook allerlei complotten zagen en die alle intellectuele verworvenheden afbraken en probeerden te herbouwen met miljoenen en miljoenen doden tot gevolg. Is een gelijkaardig scenario jouw natte droom? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. Waar zijn je bewijzen?; 2. Ook een boodschapper moet betrouwbaar zijn. Waar zijn je bewijzen?; 3. Dan kunnen ze elke malloot wel voor de rechter gaan dagen. Omgekeerde bewijslast. Als het waar is wat jij zegt: Waar zijn dan je bewijzen?; 4. Je doet het niet om mensen zwart te maken maar je maakt ze wel zwart. ZONDER bewijzen. 5. Met je onbewezen verhalen help je juist de mensen die in een fascistische wereldstaat willen leven. Of heb je dat niet door? Je helpt de oude en vertrouwde 'wereldorde'. 6. Waarom denk je dat steeds dezelfde groepen als daders worden aangewezen? Zonder enig spoor van bewijs. Het gaat niet alleen om Bush en de Paus, je beschadigt complete bevolkingsgroepen, steeds maar weer, terwijl al honderden malen is aangetoond dat je onwaarheden post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je al een van de boeken gelezen? zeg eens eerlijk? Citaat:
ik heb al uitgelegd waarom.Ik lag verder niemand uit die om een bron vraagt. jou en F** wel. clear? . Citaat:
Dat s toch niet mijn fout. Trouwens ik meen dat ik gewoon vrijlijk mijn mening mag geven, of zie ik dat opeens verkeerd? Citaat:
En wel hierom: het complot IS negatief! Daarom waarschuw ik er voor op mijn manier. Echter...ik besef dat veel van deze zaken krukken voor mensen zijn en ik heb te weinig nadruk gelegd op het feit dat wij als mensen heel veel zelf kunnen, we zijn echt groots en meeslepend! En het complot is er om dat van ons af te nemen!!! We zijn echt schitterende wezens en hebben de conventionele wetenschap helemaal niet nodig! We zijn bang voor onze eigen grootsheid Lees dit boek eens, zal veel duidelijk maken: Citaat:
uitgelegd, en daarna hoe je "genuine freedom' kunt bereiken. Het eerste is vrij negatief, het tweede deel daarentegen is zeer opbouwend. Ik geeft toe dat mijn meeste postings afbrekend zijn naar de illuminati cultuur. Citaat:
Ik ben voor een hele positieve maatschappij, maar dat kan niet zolang de illuminati nog in het zadel zitten, vandaar mijn postings. Citaat:
Pin d'Ar |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zucht we heben al zo vaak gezegd dat we hier niet alles kunnen plaatsten en dat we mensen in een discussie zoals hier kunnen overtuigen! Begin eens met lezen!!!!!!!! Na een paar jaar zie je mischien wat we zeggen en nee dat is niet rot bedoeld maar heel letterlijk! Uiteindelijjk zul je je zelf moeten overtuigen en begin eens met kritisch zijn naar mainstream berichten , dan kom je al heel ver ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat denk jij over die logo in jou avatar, heeft dat niets met de bermoeda driehoek te maken, en de koning van de zionisten die daar woont samen met de Satan en UFO's en NWO ?? Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 22 september 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat ELKE bewering die jij postte en waarop werd ingegaan bleek flagrant onwaar. Van de onbestaande zwaartekracht tot de niet-vliegende bijen, van de "zuivere" protocollen tot de holle maan, van de vermeende grote winsten van "Lucky Larry" tot het gat in de aarde, en vele vele andere stupiede en/of kwaadaardige beweringen. NOOIT bleek jij in staat ook maar één tegenargument te brengen. Het blijft altijd bij laster, beschuldigingen, onzin. Meer breng je niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 september 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en dat de anderen dus in het duister strompelende idioten zijn) DAT IS NIET ZO. Begin eens met je eigen denkbeelden consequent en systematisch in vraag te stellen. En blijf van die rommel van conspiracy sites, je wordt daar paranoide en schizofreen van. We zien daar het bewijs hiervan alle dagen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |