![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VWS is mijn clubje niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2006 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ben ik ook geen lid van, forumstinkbek.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2006 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop oprecht voor jou, dat jij nooit hulp gaat moeten vragen bij het OCMW en er dan iemand zit die dit gelezen heeft.
of denk je dat je er zeker en vast nooit gaat mee te maken hebben? misschien, maar even goed morgen al.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
En wat bedoel je met "dat er niemand zit die dit gelezen heeft" ? Bedoel je dat het OCMW communistisch is en enkel geld geeft aan personen die hun mond houden en met het rode boekje staan te zwaaien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kijk neer op mensen die zo'n smerige uitspraken doen. Je weet maar al te goed dat LL vanalles gedaan heeft om werk te vinden, stuk verdriet. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan je alles naief geloven van wat hij jullie wijsmaakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok zijn verhaal is onsamenhangend en onvolledig, maar als jij dat gaat invullen wordt het ook nog wangedrochtelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() edit : eventjes nog gecheckt, idd. die 850 euro is als je een gezin hebt, 650 euro is voor alleenstaanden. Laatst gewijzigd door Geertje : 22 september 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Stigmatiseren is altijd uitstekende argumentatie...
Evenals het mij herhaaldelijk verkeerd indelen bij clubjes... Voor dat stigmatiseren van mensen in nood verdien je gewoon moderatie- strafpunten, bietekwiet. Maar ga je maar scharen in de rij vieze vuile zelfuitgeroepen stigmatisatoren, zoals er hier nog wel een paar rondwoelen in donkere holletjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De dag dat jij ooit ongewild in zo'n situatie terecht komt zal je begrijpen hoe het is, zal je zien hoe je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en op welke wijze ze ervoor zorgen dat je helemaal in het nauw gedreven wordt. Je hebt er geen benul van, je gelooft vast nog in sinterklaas en dat kan ik zelfs verstaan van een jongetje van 7 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Maar, er is nog hoop, ... misschien trekt hij naar de VS en komt als een rijke burger terug. Wie weet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij bent een echte zwakkeling, werk er eens aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Je kan ook doorsturen via PM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Geertje:
Citaat:
Ze betalen allochtonen meer uit dan inboorlingen (misschien omdat dat maar een clubje parasieten is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik meer zin je woorden er terug in te duwen die je wel gezegd hebt.. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |