![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Amai, zijn dat je argumenten om dit alles goed te praten... Dit is dus allemaal normaal voor jou en moet kunnen. Doe je ogen open en zie dat er heel wat misloopt op justitie de laatste tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En, zal ze vallen of niet, de regering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Ik zwijg over de tijd van voor en tijdens de ontvoeringen omdat ik daar niet genoeg van af weet. Ook daar is idd wel heel wat misgelopen, maar de details ken ik niet. Ik was toen te jong om daarvan goed op te hoogte te zijn. Maar toen dutroux ontsnapte heeft de minister van justitie en binnenlandse zaken toch mooi ontslag mogen geven. Ik zie madam laurette dat niet doen. Waarom zou ze trouwens, het is toch maar een probleem van de VLD
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Er zullen doden moeten vallen eer ze haar ontslag zou nemen
En dan twijfel ik nog. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Onze justitie is de Nederlanders ook niet onbekend:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Zijn ze het tripje van de mp3-moordenaar en de verdwijntruc van Erdal niet vergeten?
Laurette zelf blijft zeggen dat het gewoon uit haar bevoegdheid valt. Klopt daar eigenlijk iets van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() nope...als je ziet hoe verhofstadt om premier te worden zonder scrupule Vlaanderen heeft verkocht aan de PS dan is dit echt maar een klein stormpje in een liliputtersglasje...en gaat hij dit nu gebruiken om de held uit te hangen in Vlaanderen terwijl de ps dit zal gebruiken om de held uit te hangen in Wallonië...ze hebben allebei stemmen nodig...win win situatie...misschien moet de maffiadochter haar hoofd rollen (en zal ze er misschien zelfs niet veel op tegen hebben)...but that will be it folks...
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja af en toe gaat er één lopen, doodnormale zaak. Mensen zijn immers bang van al die moordenaars hier die hun vel levend willen villen. Snappie? ps; dat is meer dan 20 jaar zo allemaal.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 september 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft daar nu nog niet gezeten? Er zijn rechten en er zijn plichten, het is de plicht om ook de gedetineerde zijn rechten te geven. Net zoals het uw recht is hem op zijn plicht te wijzen.
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Al tien dagen weg, en nu horen we er pas iets van ... Hé, wie weet, misschien was hij het die het postkantoor van mijn tante heeft overvallen ...
![]()
http://home.scarlet.be/cyniccenter/ Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 23 september 2006 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik vragen/eisen een aantal mensen koudweg van Minister Onckelynkx een verbintenis om gedurende een aantal maanden democratisch gestemde wetten niet toe te passen: hoeveel minachting kan je op die manier feitelijk tonen voor democratische instellingen? Wat zal de volgende eis dan zijn?? Laatst gewijzigd door filosoof : 23 september 2006 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Het "democratisch aanpassen" van de wet om de PS zijn dotaties af te nemen?
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Gote actie tegen "terreur-vzw's"
Het federaal parket staat op het punt een grootschalige, gecoördineerde operatie uit te voeren tegen alle vzw's in ons land die mogelijk terroristen financieren of ondersteunen. Dat schrijft De Tijd zaterdag. Ai ? Is dit wel politiek correct ? En is het Antwerpse schepencollege hiervan op de hoogte ? Ik bedoel maar, tijdens deze aktie zullen er minder verkeersboetes uitgeschreven worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb grote bewondering voor Onckelinx: die BLIJFT dus maar dat ontzettend truttig lachske volhouden eh. Zowaar een sterke persoonlijkheid.
Maar ik loop denk ik het risico het haar op m'n armen permanent blijft rechtstaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. De bevolking heeft daarin geen enkele kans op inspraak gehad.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iederen er zo tegen is, dan is het tegen iedereen en mag er een eigen plek ingepakt worden. Groetjes. ![]() Dat men vraagt/eist om mensen zoveel mogelijk op te sluiten is één, dat men nu de regering op zijn knieën dwingt op ze niet meer vrij te laten dat is er ver over.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 september 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |