![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() quote]
Ik heb daarover +/- hetzelfde gedacht als fortuyn. Een quota voor vluchtelingen per jaar, pakweg 5000 of zoiets. Alleen mensen die echt in nood zitten, uit een land waar oorlog is, levensbedreigd zijn of zo. Geen economische vluchtelingen. En diegene die hier nu al zijn en die asiel krijgen `s belgie `s deftig inlichten over de wetten in dit landje over hun rechten EN plichten. Over afval nie zomaar op straat kieperen en zo, en respect voor de rest van de mensen die hier wonen.[/quote] Daar kan ik het ook mee eens zijn.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was een in een Brusselse GB toen er net een vrouw op winkeldiefstal werd betrapt.
En ze leek mij van niet-Belgische afkomst. Ze tierde de hele GB bij elkaar om toch maar te doen geloven dat ze onschudig was. Nochtans werd ze op heterdaad betrapt... Ik wil hier maar mee zeggen dat ook autochtonen op diefstal betrapt kunnen worden. Alleen trekken zij geen extra aandacht als ze betrapt worden maar houden ze zich wijselijk koest. Wie op een dergelijke wijze de aandacht trekt heeft nu eenmaal meer kans op te vallen en de kranten te halen.
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Waarom sommige bevolkingsgroepen toch altijd de neiging vertonen om met tientallen samen te troepen zodra er een van hen wordt opgepakt of zo ?
Waarom toch ? Als er een criminele Vlaming gearresteerd wordt dan gaan wij daar toch ook niet met enkele tien- of hondertallen de politiecombi omsingelen en de agenten bedreigen of zo ? Althans ik heb daar nog nooit van gehoord. Ooit heel lang geleden eens een vrouw door het lint weten gaan toen de politie haar man kwam oppakken voor een diefstal. Maar de buren lieten de politie hun werk doen en hielden de vrouw tegen die de politie te lijf wou gaan.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geweld op de bus : allang mode ![]()
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wil niet zeggen omdat er ook criminele Belgen bestaan dat we de criminelen buitenlanders hier dan ook maar moeten tolereren. En wanneer er daar tegen zou opgetreden worden met uitzetting, heeft dat geen moer te maken met racisme.
Laatst gewijzigd door Garry : 22 april 2008 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() (500 vacatures bij MIVB , helm en harnas worden voorzien ..))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() poco redenering
Er vielen geen doden of zwaargewonden bij de Vlamingen(Belgen) zelfs nog geen busincident. Een van de allochtone verstuikte zijn pink bij het verlaten van de tram/bus? een racistische aanslag in de door het nazistisch VB gecontroleerde samenleving
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 22 april 2008 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Een treincontroleur die ik ken heeft me gezegd dat hij geen risico meer neemt: baldadige jongeren of vreemdelingen controleert hij niet meer. Ik kan hem geen ongelijk geven: hij verdient niet genoeg om slaag op zijn gezicht te krijgen of om een mes tussen de ribben te riskeren.
(Wat niet wil zeggen dat alle vreemdelingen en luidruchtige jongeren kwaad van zin zijn. Helemaal niet. Maar hij neemt gewoon het risico niet meer door de rotte appels die er niet voor terugdeinzen om een treincontroleur zijn gezicht kapot te stampen). Gevolg: alleen mensen die er braaf uitzien worden gecontroleerd. De anderen staan boven de wet. Een volstrekt onrechtvaardige situatie.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid : 22 april 2008 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tot er henzelf iets overkomt. We zouden eigenlijk niet dezelfde fout mogen maken en ons moeten organiseren. Maar dan zonder politieke partijen want daar geloof ik niet. Gewoon burgers die een rechtvaardige samenleving eisen (ik weet wel dat dat ook een vorm van een politieke partij is hoor). Zonder racisme: ALLE crapuul moet correct bestraft worden! Ik voel mij gewoon compleet in de steek gelaten door gerecht en politiek. En voor de kiekens hier die hun hoop op het Vlaams Belang gevestigd hebben: als ze ooit aan de macht komen - de kans is klein - zullen het naar alle waarschijnlijkheid ook ordinaire zakkenvullers zijn. Platte, hypocriete, arrogante politici.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keiharde aanpak is onontbeerlijk, en hoe sneller ze ze laten voelen wat niet door de beugel kan hoe beter, maar ja, de overheid knijpt ze voor reacties zoals in Frankrijk. Toestanden die ze niet uit de kranten en het nieuws kunnen weren en die tot gevolg zouden hebben dat het VB hierdoor weer een enorme stemmenwinst zou bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me nu maar zelf beslissen over wat of hoe ik ben. Als anarchist hebt u meer meningen over uw medemens klaar dan de eerste de beste pater in een internaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Politie zou eerder een soort van security zijn. En geen commandanten. Want geef toe dat flikken een enorme arrogante kop hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Maar als fake-anarchist heb je gewoon altijd labeltjes klaar voor anderen. Hokjesdenken tot in het extreem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |