![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Eenmaal aan de macht zullen geheime agenten er op toezien dat er tussen de lakens of op de keukentafel geen ongeoorloofde taferelen meer plaatsgrijpen.
Indien de holibi zich wel zou bezondigen aan de verboden praktijk hebben de VB agenten de plicht deze overtreder van het hoogste gebouw te gooien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Het vb is helemaal niet homohatend man.Als je zo afkomt dan heeft het geen zin om met iemand als u te discussieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik de homo's hier ervaar op dit forum, en gelukkig ken ik er anderen, zijn het hysterische dribbelnichten die reageren als rotverwende kleine kinderen.
- Boehoehoe, ik wil aandacht... - Ik wil ook kindjes kopen - Ik wil mij eigen olypische spelen - Ik wil meer geld... En als ze het niet krijgen dan krijsen ze de buurt bij elkaar dat we allemaal homohaters omdat ze hun zin niet krijgen. Jij haat mij omdat je me geen centen wil geven... ![]() Mannekes groei eens op, als je als normale wil aanvaard worden gedraag je dan ook als een normale en niet als een klein kind met een rot karakter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() "Heterobewegingen"? Bestaat dat ook al? Ik was me er niet van bewust dat hetero's zich tegenwoordig ook al moeten groeperen in verenigingen om zich af te zetten tegen de discriminatie en de onverdraagzaamheid waarmee ze dagelijks te kampen krijgen, zoals dat bij holebi's het geval is... Heeft u ook meer informatie over dergelijke verenigingen?
![]() |
#69 |
|
![]() Voor sommigen zijn holebi's zowiezo al abnormaal, je hoeft heus niet zo ver te zoeken. Het is die definitie van wat normaal is en wat niet normaal is waar ik mij tegen afzet en kwaad om werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Het is héél klaar en duidelijk: VB is zo homohatend of de pest, homo's die in hun outingsfase zitten mogen gewoon niet geholpen worden, mogen gewoon hun verhaal niet doen, mogen hun hart niet luchten, mogen geen respect krijgen, mogen niet.....
Na alles wat er hier gezegd is door VB'ers moet ik mijn mening nog meer kracht bijstellen: ze hebben het gewoon niet op homo's begrepen en hebben geen greintje respect voor hun geluk! Goe bezig mannen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn indd VBers die niet homohatend zijn maar dat is een héél kleine minderheid me dunkt, het forum hier zegt al genoeg.
![]() |
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jou gedrag komt net over als de allochtoon die bij een puntje kritiek direct begint te schreeuwen dat iedereen racist is. Geloof me, heel wat mensen, zowel VB-ers als niet VB-ers hebben niets tegen holebi's. Maar ben je homo hatend omdat je tegen adoptie bent voor holebi's? Nee toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je' m? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Neen, mijn beste, leg jij mij eens uit waarom het discriminatie zou zijn om adoptiekinderen holebi-ouders te geven i.p.v. hetero-ouders, dat houdt immers geen steek omdat holebi of hetero zijn geen criterium is om te bepalen of het adoptiekind goed terecht zal komen. Vroeger was dat wel een criterium, én daar zat de discriminatie en zolang jij tegen adoptie blijft door holebi-ouders, blijf je voorstander van discriminatie met een ongegronde, veralgemeende basis.
Het is jouw stelling, logischerwijs moet jij ze verdedigen, niet ik. |
![]() |
![]() |