![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zouden ze nie beter dienen Ahmadinedjad ( of zoiets) nie vragen of hij die gasten nog terug wil of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze mensen zijn trouwens al geruime tijd hier. Het gaat dus niet over de recente toestromingen. Ik weet wel dat dit je enige zorg en argument is, maar daarmee krijg je mij niet overtuigt. Ik discussieer hier over DEZE zaak, over DIT gezin dat ik ken en NIET over potentiele toestanden. Daarover mogen ze gerust wetsveranderingen maken, maar deze mensen vallen onder deze wet. Hierover ga ik niet verder uitwijden. Citaat:
Ze hebben GééN uitwijzingsbevel gekregen, moeten het land NIET verlaten, maar hebben eveneens geen verblijfsvergunning gekregen. Ze zijn tussen de papierstapels gevallen en daarom net voeren ze actie. Ze willen alleen maar duidelijkheid. Liefst blijven ze na die jaren hier, maar als dat niet gaat, willen ze het graag weten en zoeken ze naar alternatieven. Nu mogen ze niet terug en mogen ze niet hierblijven. Zo is't wel degelijk, dus kom niet af alsof het niet waar zou zijn, aub. Laatst gewijzigd door Reza : 24 september 2006 om 20:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan toch onmogelijk weten of je een man bent.