![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln...al_achter_paus
Citaat:
Ik denk dat BXVI een katalysator is om dit debat eindelijk te voeren op hoogpolitiek niveau. Het gaat namelijk over problemen die eigenlijk al deccenia aanslepen, maar geen enkele regeringsleider heeft durven aanhalen op Europees niveau. Ik hoop dat de Europese machthebbers de Islamitische machthebbers uitnodigen om dit debat te voeren en er op een constructieve manier kan gewerkt worden op duurzame Wereldvrede tussen oost en west.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 21 september 2006 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons bidden voor de bescherming van Benedictus tegen de democraten. Leve onze extreem rechtse paus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Onze paus is niet rechts, niet links. Hij staat boven iedere politiek. Voor alle duidelijkheid: hij heeft niet gezegd dat hij de Islam haat, of islamofoob is. Hij heeft misschien wel onrechtstreeks (!) zijn bezorgdheid geuit over het feit dat men geloof niet met het zwaard moet verspreiden, zoals Mohammeds leer verkondigt. Hij respecteert de Islam, en vraagt aan de Islam om ook de niet-moslims te respecteren. Daarom heeft hij ook nu opnieuw opgeroepen tot interreligieus dialoog. En vergeet niet dat zijn redevoering niet eens ging over Christendom vs. Islam, maar over geloof vs. rede!!! Hij gaf aan dat men door het oprechte en gemeende geloof tot een diepere rede kan komen.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dan ook dat we onze extreem rechtse paus niet hard genoeg kunnen beschermen tegen de democratische krachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, begrijpt niet waarom de regeringsleiders van de EU niet reageren:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Judokus : 24 september 2006 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wij moeten niks en dan vooral niet mouwvegen bij de paus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Er zijn maar twee politieke strekkingen: extreem rechts en democratisch. Aangezien ik tot het extreem rechtse kamp behoor ben ik uiteraard tegen de democraten.
Net zoals de republikeinen in Amerika dat behoren te zijn. Bovendien willen de democraten extreem rechts volledig verbieden, zodat er nog maar één politieke 'strekking' overblijft. Dan zitten we per definitie in een één-partijstaat en daar hou ik niet zo van. Vandaar dat ik tegen de democraten ben. Weg met de democraten! Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 24 september 2006 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De peilingen door jou gestart deze laatste maand:
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 24 september 2006 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |