![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bord waarschuwt voor overstekende ouderen
SOMEREN - De gemeente Someren heeft een verkeersbord ontworpen om automobilisten te waarschuwen voor overstekende ouderen. De borden worden deze week geplaatst op de Provincialeweg in Someren. De bejaarde nonnen van verpleeghuis Het Witven zijn enorm gebaat bij de borden. Bij hun dagelijkse ommetje met hun rollator of rolstoel moeten zij twee keer de weg oversteken. Zusters Angeluccia en Martha hopen dat automobilisten door de verkeersborden meer op hun snelheid gaan letten en dus minder hard gaan rijden. Pure discriminatie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Komt er een man in paniek vanuit zijn auto tot bij mij gelopen,meneer,meneer,bestaan er zo'n kleine pinguins en hij wijst zo ter hoogte van zijn knieen.
ik antwoord ja ik denk het wel. Bestaan er dan z'on grote pinguins en hij wijst tot aan zijn middel. Ik antwoord dat ik denk van wel. Bestaan er dan ook pinguins die ongeveer tot aan mijn schouder komen vraagt hij dringend. Ik zeg nee die bestaan niet! Verdomme zegt hij dan heb ik een non omver gereden.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 24 september 2006 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo'n borden bestaan "bij de vleet" in Wales. Ik heb daar zelfs nog een foto van liggen: een driehoekig bord (rode rand, wit vlak) met daarop zo'n gestileerd bejaard echtpaar met gebogen rug en wandelstokken.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Deze is ook leuk:
![]() IK ben der ook zo ene tegengekomen in Duitsland. hilarisch! Laatst gewijzigd door Reza : 24 september 2006 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Dit kan je "mop" vast en zeker gebruiken:
![]()
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 25 september 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() T'ja ik kon er zo rap geen andere vinden die over het onderwerp ging.