![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spelen en lawaai maken doet men op de daarvoor voorziene plaatsen.
En dan zal ik zelfs één van de eerste zijn om de mensen die er dan over klagen op hun plaats te zetten. Op de andere plaarsen gedraag je je zoals het hoort. En ik keur hiermee ook het gedrag van Guido de Moor niet goed. Hoewel het doden van een mens nooit is goed te praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als we echt over 4% spreken dan zitten we in antwerpen met een veel groter probleem. Het wordt tegenwoordig al geschat op 34%. Exacte cijfers hebben we pas op 8 oktober. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Uhm watte? Hoor ik daar het woordje onverdraagzaamheid? Of was het racisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hiermee wil ik het gedrag van enkelingen niet goedpraten. Maar ik neem zelf ook elke dag het openbaar vervoer, o.a. bus 23, en heb nog nooit zo'n voorval met agressie meegemaakt. Gelukkig is het eerder een uitzondering dan de regel. U doet alsof hiervan het tegenovergestelde waar is. Gelooft u dan werkelijk dat die jongens Demoor wilden doden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat men 4% vreemdelingen op de totale bevolking van België bedoelt. Dat percentage heeft niets te maken met hun spreiding over het land?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Vraag: Wat ziet men als een vreemdeling?
* Persoon met buitenlands paspoort * Persoon, nieuw in ons land sinds x aantal jaar * Persoon, volgens de verschillende maatstaven nog niet geintegreerd in ons land? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() hangt er vanaf aan wie ge het vraagt he. Als ge het aan FDW vraagt dan ist gemakkelijk : Als hem blank is dan dan moet hem enkel "schild en vriend" kunnen zeggen en tis geen vreemdeling al de anderen zijn vreemdeling en tegelijk crimineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Lijkt wel de nieuwe doodsoorzaak nr.1 te worden. Een paar maand terug had hier waarschijnlijk nog niemand van gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me enkel af wat men nu met die drie Italianen gaat doen. Ze hebben geen misdaad begaan, de "vermoedelijke" inbreker stierf aan de stress. Als ze de "stresseerders" van bus 23 met deze argumenten willen laten gaan, dan hoop ik dat ze die Italiaanse jongens ook laten gaan, anders zal extreem rechts heel blij zijn met de stokken die ze krijgen om de linkse kromtrekkers te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Maar het heeft niet veel zin iemand te moeten uitleggen dat een cirkel rond is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Is dit geen mooie aanklacht, gestoffeerd met veel bewijzen en met een grote duidelijkheid gebracht! Mag ik je feliciteren. En nu pipi, kaka, internetten en dan dodo. Pillekes pakken! ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 september 2006 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus dit is zeker niet de eerst en vele hartinfarcten zijn eigenlijk stressdoden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vreemdelingen zijn mensen die zich vreemd en ongepast gedragen tegenover de maatschappij. En nee ik denk niet dat die jongens Demoor wilde doden. Ook dit is een ongeluk, maar het toebrengen van de slagen en verwondingen niet, hoewel Demoor hier zelf ook voor verantwoordelijk is. |
|
![]() |
![]() |