![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De ontwikkeling en het voortbestaan ervan wordt dan ook bepaald door zijn vermogen steeds meer de kosten te gaan internaliseren, een sociale functie te gaan incorporeren in tegenstelling tot het huidige alleen-maar-winst- motief (een héél beperkte vorm van rationalisme) en in steeds meer accountability. Maar de Leeuw zit nu wel in zijn hoekje, we zijn zijn topic vergeten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dit is een verkeerde instelling. Je moet het heft zelf in handen nemen en de instelling aanhouden dat je de problemen wil overwinnen. Je in zelfmedelijden rollen en zielig niets doen daar bereik je niets mee. Ik heb trouwens hoegenaamd niets tegen jou, maar ik heb een gruwelijke hekel aan fatalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niets, niets vergoelijkt jouw crapuleuse pose van zelfuitgeroepen dispensor van parasitaire stigma's die je in het voorfront van de galerie plaatst van een notoire galerij van andere crapuleuse poseurs als dispensors van parasitaire stigma's hier op forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Je reacties zullen LL er toch niet blijer om gemaakt hebben, veronderstel ik. Mijn reactie zullen tenminste nog de woede opgewekt hebben, welke dan meestal uitmonden in actie om het tegendeel te bewijzen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik stel vast, dat we ons al een heel eind op een gemeenschappelijke weg bevinden, als we ze inderdaad steeds meer in rekening gaan brengen. Dit komt tenslotte een correcte prijsvorming ten goede en uiteindelijk een eerlijker en beter werkende vrije markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ik de leeuw blijer maakte of niet: ik ging alleen wat dieper in op wat hij niet eens zo verbloemd suggereerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() @Geertje:
Het is tropuwens allerminst aan jou de Leeuw iets in de mond te leggen, je hebt hem al genoeg kots te vreten gegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder geef ik nog eens de reactie van de Leeuw zelf op jouw 'goedbedoelde' (sic) interventies: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Slachtofferrol, wat een zever. Als een mens op een bepaald moment slachtoffer is van één of ander systeem dan is dat geen rol maar een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Zo ne goeie hebben wij nog nie gehad
Zo ne goeie hebben wij nog nie gehad |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Tja, je zult altijd de 'believers' hebben dat een arme mens ALTIJD het slachtoffer is van de VERSCHRIKKELIJKE maatschappij. Het is de taak als individu de kracht te vinden om zelf zijn verantwoordelijkheid te nemen en zich niet een slachtofferrol te wentelen.
Daar kom je geen sikkepit mee vooruit. Als ik dan de zogenaamde 'vrienden' zie die hem voluit dieper duwen in de slachtofferrol, dan is dat eigenlijk hemeltergend. Ipv hem op te monteren en hem vooruit te duwen, duw je hem nog wat meer in passieve slachtofferrol. Leuke vrienden. Meer woorden ga er niet meer aan vuil maken. Het is toch parels voor de zwijnen. Case closed ! Laatst gewijzigd door Geertje : 28 september 2006 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken. Wat baten kaars en bril... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou je maar al te graag willen. Je zal nog raar opkijken. Het geval van de mensen die onder de armoededrempel leven in een rijke en beschaafde beschaving als de onze blijft open tot het naar behoren opgelost is. Als niemand jouw parels opraapt is het misschien zwijnenvoer... Maar wat ik feitelijk voorstel is dat je beter iedereen die pareltjes in de mond neemt zoals "parasieten" beter links kan laten liggen op forum. Dat is tenminste wat ik al met een paar zulke parelstrooiertjes doe... Laatst gewijzigd door eno2 : 29 september 2006 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Dat verstandige en gezonde mensen meer dan de helft van hun actief leven op de rug van anderen geleefd hebben/leven en die dan nog uitschelden, is natuurlijk niet de fout van die verstandige en gezonde mensen...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 29 september 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() Over wie heb je het hier eigenlijk? Je spreekt weer eens in raadsels om je interessant te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 29 september 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |