![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kleef je een sticker op je brievenbus dat je geen publiciteit wenst. En je levert je stapel oud papier in bij een ophaling.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze zouden beter 1 boekske maken waarin elke partij 2 bladzijden heeft, 1 bladzijde om uit te leggen waarvoor ze staan, wat ze gerealiseerd hebben en wat ze willen bereiken. En een bladzijde met hun propagande van de vorige verkiezingen zodat de mensen kunnen zien als ze hebben gedaan als beloofd of niet.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als je ISP beslist welke van je vrienden goed zijn en welke niet?
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de stikker met geen reklame word door de bussers van de politiek genegeerd. En ik moet die rommel dus niet want ik weet al jaren op welke partij en welke persoon ik stem bij welke verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 boekje met alles erin waardoor je voor de rest niet lastig gevallen wordt met die promorommel. Al lijkt het me wel moeilijk om een pagina te geven waarin gezegd moet worden wat een partij verwezenlijkt heeft, als ie totaal geen macht heeft gehad. Maak gewoon 1 boekje met voor iedere partij evenveel plaats, waar ze in mogen zetten wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zin om een vzw'tje op te richten waarmee we stickers 'geen partijpolitieke promo aub' mee maken en deze bekend maken, zodoende dat geen partij meer durft dit te negeren? Laatst gewijzigd door Reza : 25 september 2006 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anders geen slecht idee. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
als ge zo groen wilt denken , zet dan direct uwe pc maar al af , kwestie van geene overbodige energie te verebruiken die van kerncentrales zou komen , en voor mij eindelijk wa rust da ik uwe zever ni moet lezen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. dan nog even het bekden nr de naam, 'tlogo en de debiele koppen eraf halen en vervangen door een code ![]() Laatst gewijzigd door praha : 25 september 2006 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moeten ze al tijd en geld steken om hun prutfolders te adresseren. Ook voordelig is dat ze voor gedaresseerde post eerst je toestemming moeten hebben, dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik geen energie uit een kerncentrale. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van verschillende partijen |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er worden er gewoon minder in de brievenbus gestoken en meer in de container gegooid.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze straat heeft nu trouwens al DRIE keer dezelfde VB folder gekregen.
Ik vind dat nu wel welletjes. en agressief ook, eigenlijk. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's maar een fictief idee, mocht er geen energie uit kerncentrales zijn, dan kon het aanbod de vraag niet volgen, en zou jou 'groene' energie voor jou wellicht onbetaalbaar zijn ... geef toch toe, vandaag kan niemand nog zonder kernenergie, daar moeten we toch niet voor liegen hé, ook als we dat niet leuk vinden |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |